Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 8 april 2019, 08:45   #1
Miri
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Bijwerkingen

Hoi allemaal,

Sinds ik minoxidil gebruik heb ik last van bijwerkingen, vocht onder mn ogen (enorme wallen ineens), soms duizelig, droge huid in gezicht en rodere huid in gezicht (soms koortsig gevoel maar heb geen koorts), ook energieloos.
Hebben jullie dit ook? Kan t liggen aan t merk minoxidil?
Miri is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2014 Stichting HaarWeb.