Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 mei 2020, 01:13   #91
Roger Andreas
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVL Bekijk bericht
Bij deze nog wat foto’s voor de HT zodat een vergelijking met het huidige resultaat beter te maken is! Ik heb ook nog enkele foto’s van net voor de HT (kaalgeschoren) en enkele dagen na de HT (opgezwollen gezicht!) erbij gedaan! Laat je hier niet door afschrikken want ik heb er echt nauwelijks pijn/last van gehad! Gewoon zorgen dat je zeker 10 dagen thuis kunt blijven! Na de 10e dag heb ik de korstjes eraf gewassen en zag het er eigenlijk al erg goed uit. Ik heb in die 10 dagen gewoon thuis kunnen werken! Maar als ik mezelf zo terugzie schrik ik ook wel een beetje! Haha! Maar nogmaals, geen zorgen! Stelde net als de verdovingen niet zoveel voor! Tot een volgende update!
Als ik het zo bekijk zou ik niet zeggen je last had van haarproblemen. Staan er ergens before foto’s in je topic?
- Toppik shampoo + conditioner 1x per week (04-2020)
- GEEN shampoo bij iedere wasbeurt
- Regenepure DR ketoconazol shampoo 1x per 2 weken (05-2020)
- Topical finasteride + minoxidil iedere avond (06-2020)
- Dermarolling 5x 0.3mm pw + 1x 1.0 mm pw (06-2020 - 09-2020)
Roger Andreas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2020, 09:54   #92
FVL
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Als ik het zo bekijk zou ik niet zeggen je last had van haarproblemen. Staan er ergens before foto’s in je topic?
Beste Roger Andreas,

Ik had wel degelijk al jaren last van haarproblemen. Als je alle pagina’s/updates bekijkt, heb ik juist geregeld een aantal foto’s van ‘voorheen’ erbij geüpload. Ik vind het juist belangrijk dit verschil te laten zien, aangezien dat uiteindelijk is waar je het voor gedaan hebt. Ik zat ongeveer aan een Norwood 3. Ik had zone 1 en 2 flink aangetast, en de kruin/bovenop waren de haren erg droog, dun, bros en fijntjes. Ik ging in 5 jaar tijd van geen last van haarverlies naar een erg dunne en verdwenen zone 1 en 2. Mijn hoofdhuid jeukte ook de hele tijd en vooral de voorste pluk brak gewoon af met kammen/handen door men haar.

Natuurlijk zijn er mensen die het veel erger hadden als ik, maar dat heb ik nooit belicht omdat het voor iedereen een andere situatie is. Dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat ik geen haarproblemen had. Bij mij was het misschien in een minder vergevorderd stadium als sommige andere lotgenoten. Zonder deze behandeling en gebruik van de topische lotion/vitaminen, weet ik zeker dat ik binnen 5 tot 10 jaar nauwelijks mee haar had gehad aan de bovenzijde/voorkant en kruin. Dit is ook bevestigd door Prohair aan de hand van mijn haaruitval patroon. Ik hoop dat je de foto’s van voorheen kunt vinden door terug te scrollen en ziet dat ik wel degelijk last had van haarverlies. Voor mij is ‘voor’ en ‘na’ iig een wereld van verschil!
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2020, 12:32   #93
Pionier
HaarWeb lid

Geslacht:
Goede resultaten! Hoe lang gebruik je de topische fina/minox combo al en enige bijwerkingen?
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2020, 19:24   #94
FVL
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Goede resultaten! Hoe lang gebruik je de topische fina/minox combo al en enige bijwerkingen?
Bedankt!! Ik ben er zelf ook heel blij mee! Ik gebruik de topische Fina/minox combi vanaf 14 dagen na de behandeling! Dus vanaf de 2e week van september 2019. Ik heb na 8 maanden nog nergens last van! Ik merk er helemaal niets van. Ik druppel savonds voor het slapen 1 pipet (1 ml) over mijn gehele hoofd en voornamelijk de kruin en bovenzijde van het hoofd.
Werkt in combinatie met dermaroller bij mij echt super! Haren vallen niet meer uit en worden voornamelijk veel dikker en stugger! Top product en volgens mij vergelijkbaar met essengen 6 van Minoxidilmax! succes!
Oud 11 mei 2020, 21:45   #95
FVL
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Klinkt goed FVL! Ben benieuwd naar de foto's van 8.5 maand
Ik heb ze gepost!
Oud 11 mei 2020, 22:51   #96
PJKG
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Ik heb ze gepost!
Zag het, top resultaat man. Geniet er van!
Zit er trouwens propylene glycol in de lotion van Pro Hair clinic?
Ik gebruik momenteel Kirkland minoxidil en hier zit dat in, en het nadeel daarvan zijn de witte schilfers.
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR, NT (01-2019), en Nizoral shampoo met Biotin OGX Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex incl. Biotine, IJzer, Zink en Magnesium afwisselend met Foligain tablets (05-2020)
- Microneedling: 1x per week Dr. Pen Ultima A6 (09-2020)
- Olie: Castorolie, oraal, 1ml per dag (08-2020)

Gestopt:
- Kirkland 5% Minoxidil Lotion (02-2019 - 05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2020, 19:03   #97
ANoNieM2020
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Tot snel! Mochten er vragen/opmerkingen zijn hoor ik ze graag! succes allemaal met overwegen!...ofja, gewoon doen! Het verandert je leven!
Wauw, wat een resultaat!! Ik ben ongeveer even oud als jij en heb ongeveer dezelfde ‘kaalheid’ (inhammen en kuif erg dun) en overweeg een HT. Jouw verhaal is overtuigend, ik moet het ook maar gewoon gaan dien!

Dank voor het delen van je verhaal en het oosten van de vele foto’s, respect dat je jezelf zo bloot durft te geven op het internet, ik ben er zeker mee geholpen.

Groeten
ANoNieM2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2020, 18:43   #98
jord-y
HaarWeb lid

jord-y's schermafbeelding

Geslacht:
Puik resultaat! ,maarja prohair is eenmaal een vrij goede haarkliniek

Zelf ook nog steeds tevreden met mijn behandeling bij prohair toendertijd 2000grafts.

Geniet van je resultaat
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 12:28   #99
Haarklaas
Haardeskundige in wording

Geslacht:
Beste FVL,

Destijds vond ik het leuk om je updates te volgen. Ik dacht ik kijk nog even terug naar je progressie van de afgelopen tijd.
Ik zou het heel interessant en leuk vinden als je ons nog het eindresultaat wil geven, ik zie namelijk dat er nu 13 maanden om zijn sinds je behandeling.

En waar ik vooral benieuwd naar ben.. zou je de progressie kunnen laten zien tussen bijv. maand 3, 6, 9 en 12? Je had natuurlijk snel al resultaat en je was snel al blij, maar ben benieuwd of er tussen maand 6 en 12 ook nog progressie is geweest, ook voor ons is dat interessant, want dan weten we of zeker in de laatste maanden nog progressie kunnen verwachten.

Thanks alvast!
Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2350 grafts, belgie, fue, fue ct behandeling, prohair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten