Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 oktober 2002, 01:39   #1
Mie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: overijssel
Berichten: 53
via internet haarwerk bestellen

Was zelf aan het zoeken naar de beste manier om mijn haarprobleem op te lossen, en kwam er onder andere door jullie achter dat een pruik het beste is voor mij. Las hier ook hoe duur een haarwerk is, vooral als je een mooie goede kwaliteit wil liefst op maat. Bij 'n haarwerkcentrum kom je zo op 'n paarduizend heb ik begrepen! Het ziekenfonds vergoed daar maar een schijntje van...Dacht dus zelf aan het bestellen van een pruik via internet, daar kun je ze veel goedkoper uit America bestellen. Na heel wat sites te hebben gevonden met pruiken kwam ik er achter dat je bij de meeste je geld niet terugkrijgt, mocht hij niet goed zijn. Dan loop je toch een heel risico als je 'n dure handgeknoopte pruik van europees haar koopt. Zag er zelf een van een gerenomeerd merk Jacquelyn en van Judy, maar kosten dan toch $425,_, Dat is toch te veel om risico te lopen. Nou heb ik na lang zoeken toch twee sites gevonden waar je wel je geld terug krijgt!
Wilde deze even melden voor de geinteresseerden onder ons:

www.iwig.com Daar verkopen ze o.a 't merk Judy- echt europees haar of mix met aziatisch(Y2k) en kun je zelfs je pruik op maat bestellen, voor 25$ extra (staat ook precies bij hoe je moet meten-'n ich is 2,54cm hè Do-). Bij retoursturen ben je alleen ik meen 25$+porto kwijt...is toch minder risico dacht ik op zo'n dure pruik(een op maat bestelde pruik kan alleenniet retour)

www.bestwigs.com verkoopt pruiken van Jacquelyn, ook met echt europees haar en mono top handgeknoopt etc. Krijg je altijd je geld terug als het niet goed is en vraagt alleen porto van 11,25$. Niet slecht dacht ik!

Hoop dat iemand daar wat aan heeft!

Groetjes Mie
__________________
:p mie

Laatst gewijzigd door Mie; 31 oktober 2002 om 01:47
Mie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.