Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 10 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 juli 2017, 00:59   #271
MinnieMouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2013
Locatie: Noorden des lands
Berichten: 110
Geslacht:
Stassi is volgens mij Duits.
De informatie bij de haarwerken vind ik minimaal. Te weinig foto's en informatie.
MinnieMouse is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 13:54   #272
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ja dat was mij ook al opgevallen;
slechte omschrijving, geen goed Nederlands.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 19:41   #273
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Inderdaad geen mooie of complete site, Stassi, op zich wel goede ervaringen met Pruiken24. Ik heb de indruk dat de prijzen omhoog zijn gegaan en als ze even duur zijn als Peruca zou ik ook Peruca kiezen vanwege fijnere communicatie.
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2017, 21:59   #274
Poppy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2017
Berichten: 10
Geslacht:
inderdaad, Peruca is een goeie tip,bedankt
Poppy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2017, 06:04   #275
Poppy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2017
Berichten: 10
Geslacht:
goed en goedkoop

hallo iedereen

ik vond vorige week een hele leuke pruik, zacht als echt haar. Iedereen vind ze mooi, zelfs mooier dan het dure haarwerk dat ik eerder kocht bij een kapper en helaas nu in de kast ligt. Ik vond deze bij Pro Duo in Wilrijk (bij Antwerpen) en betaalde 84euro. Ben zo tevreden dat ik al een tweede ben gaan halen. Nu nog afwachten hoe lang ze meegaat.

Ik wilde dit graag delen, vind dit forum zeer belangrijk en waardevol.

https://www.americandreamextensions....ament-wig.html
Poppy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2017, 02:16   #276
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarjorieB Bekijk bericht
.. mijn klanten weten dat ik 24/7 bereikbaar voor ze ben in geval van nood, ik lever alleen topkwaliteit haarwerken en sta achter mijn product. Niet goed? geld terug of een nieuwe. Ik kom eventueel bij mijn klanten thuis, kan je overdag niet komen? dan spreken we in de avond af. Heb je een speciale wens? ik ga net zolang voor je op zoek, al moet ik naar het buitenland om te halen wat je zoekt. Onderhoudsservice? krijg je bij de aankoop en is gratis, je haarwerk in model laten knippen? onze topstylisten doen dit voor je.
Ik begrijp je drive om mensen te helpen Marjorie, maar als ik dit allemaal zo lees dan zal de prijs er ook niet om liegen.. Een top service van oa niet goed geld terug, of 's avonds langs komen bij klant of voor klant zelfs persoonlijk naar buitenland gaan, gebeurt niet voor niets.. Uit ervaring weet ik dat vele klanten toch gaan voor de verhouding prijs-kwaliteit, nl een goed product voor betaalbare prijs.. Ook al is de service wat minder. Het product moet gewoon goed zijn, wat hem vaak ligt in de kwaliteit van het gebruikte haar.. En dus de gekozen atelier uit buitenland en de ermee gemaakte afspraken. Succes.
Haired is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2017, 16:59   #277
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruikenshop Bekijk bericht
Allen,

Ik wil gewoon vrijblijvend meedelen dat ook iedereen terecht kan in mijn webshop www.pruikenshop.eu , wij zijn ondertussen drie jaar bezig en gevestigd in Hasselt (België) vlakbij Maastricht. Vooral mensen die op zoek zijn naar Jon Renau, wij zijn één van de weinige verkooppunten waar je ook kan komen passen.

Groetjes,

Dorien
Ik heb geen mening over de webshop die je runt, maar ik wil wel even zeggen dat ik het fijn vind om te zien dat je eerlijk schrijft dat je de eigenaar bent. Ik heb hier al zo vaak gezien dat mensen hun shop, middel of wat dan ook aanprijzen door te doen alsof ze klant zijn met een geweldige ervaring met de shop of middel dat ze aanprijzen. Dus fijn om te zien dat het ook op deze manier kan. Gewoon transparant!
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2017, 16:58   #278
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Maar het blijft reclame waar we niet om hebben gevraagd. Met een blik in de shop kan ik al wel zeggen dat ik de prijzen behoorlijk pittig vind.
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2017, 17:14   #279
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik ben wel geinteresseerd in bijvoorbeeld January van Jon Renau. Bij Namebrandwigs heb je hem voor €284,00 en bij pruikenshop.eu voor €319,00

Dat scheelt nogal.
Uiteraard zul je als je hem vanuit de USA laat komen wel verzendkosten en tax moeten betalen. Al geloof ik dat je vanaf een bepaalde prijs geen verzendkosten hebt. Bij pruikenshop.eu zie ik geen verzendkosten staan.

Het verschil de prijs zal hem wel zitten in het feit dat ze natuurlijk die haarwerken ook uit de US moeten laten komen.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 31 oktober 2017 om 17:16
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2017, 22:35   #280
Eleonora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Geslacht:
Bij pruikenshop.eu betaal je vanaf 100 euro geen verzendkosten. Heeft iemand ervaring met het bestellen bij pruikenshop.eu
Eleonora is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2017, 12:30   #281
Poppy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2017
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helmgirlie Bekijk bericht
Ik ben wel geinteresseerd in bijvoorbeeld January van Jon Renau. Bij Namebrandwigs heb je hem voor €284,00 en bij pruikenshop.eu voor €319,00

Dat scheelt nogal.
Uiteraard zul je als je hem vanuit de USA laat komen wel verzendkosten en tax moeten betalen. Al geloof ik dat je vanaf een bepaalde prijs geen verzendkosten hebt. Bij pruikenshop.eu zie ik geen verzendkosten staan.

Het verschil de prijs zal hem wel zitten in het feit dat ze natuurlijk die haarwerken ook uit de US moeten laten komen.
ter info: die prijzen in Amerika zjjn altijd exclusief BTW, reken daar dus nog eens 21% bij en ook nog douane invoertaksen, op een aankoop van 150$ betaal je hier nog een s 45€ btw en accijnzen. dit wordt wel gratis verstuurd (bij voguewigs). Als je voor minder dan 150$ aankoopt betaal je ook nog 50$ verzendkosten bovenop.

Laatst gewijzigd door Poppy; 24 december 2017 om 12:37
Poppy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2017, 00:17   #282
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Voor dat geld kan je net zo goed in een pruikenwinkel iets moois en naar je zin passen en kopen, bijv bij Boelies Choice ..
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2018, 00:02   #283
Poppy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2017
Berichten: 10
Geslacht:
wiwigs, verrassend goed!

ik vond en bestelde hier uit nieuwsgierigheid en was blij verrast!
het haar is mooi zacht en ziet er heel natuurlijk uit
uiteraard zie je bovenaan op de kruin wel dat het niet echt is omdat je geen scheiding hebt. het haar komt vanuit 1 punt
maar als extra zijn ze prima!

ook super als oefenmateriaal voor wie wil leren stylen en knippen om ze meer eigen te maken, de filmpjes vind ik op youtube

http://www.wiwigs.co.uk

ik kocht deze, ben er super content mee!

http://www.wiwigs.co.uk/gorgeous-sof...wiwigs-uk.html

Laatst gewijzigd door Poppy; 23 januari 2018 om 00:14
Poppy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2019, 00:14   #284
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@poppy
Bevalt de pruik nog steeds?
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2019, 18:33   #285
Romey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Heeft iemand ervaring met bestellen bij
www.wigsis.nl
Ja! wegblijven is een scammer
Romey is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.