Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 mei 2018, 18:55   #1
Nivaze
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Kale plek 22 jaar

Hallo allemaal,

Ongeveer 2-3 jaar geleden ontdekte ik dat ik een kale plek heb rond mijn kruin. Toen maakte ik mij hier nog niet zon zorgen over. Ik had vrij lang haar en hierdoor zag je het niet.

Een tijd geleden heb ik mijn haar kort geknipt en hoorde vaak van anderen dat ik een kale plek had rond mijn kruin.

Ik ben hiermee afgelopen week naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar de dermatoloog, echter deed de huisarts hier vrij moeilijk over en zei dat ik waarschijnlijk AGA had en er maar goed over moest nadenken aangezien de dermatoloog duur was en die er waarschijnlijk toch niks mee kon.

Natuurlijk had ik allang op internet gekeken en wist ik dat er een aantal opties waren zoals minox.

Mijn kapster die mij al zeker 2 jaar knipt zei dat de plek redelijk stabiel is gebleven al die tijd, ook zitten er wel hele dunne haren, het is dus niet volledig kaal.

Nu is mijn vraag of ik eventueel met bijvoorbeeld minox nog wat kan redden aangezien mijn haar vrij vol is en de plek redelijk goed te bedekken is, en is het toch verstandig om naar de dermatoloog te gaan?

Ik zal proberen vanavond een paar foto's te uploaden.
Nivaze is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.