Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2007, 19:47   #106
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
Normaalgezien moet fina ook frontaal z'n werk doen, als er nog haar zit. Echter, er zal geen hergroei meer plaatsvinden op de inhammen waar geen haar meer zit. Ook hangt dit allemaal af van persoon tot persoon.
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 12:05   #107
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Proscar

yow,

ik heb veel goeie verhalen gelezen in deze thread en veel minder goeie verhalen.

Ik heb een recept voor proscar (kom er net achter dat die gewoon finasteride is). Ik vertrouw het niet! Ik ben een mannetje die graag op zijn gevoel afgaat en Proscar gaat mijn haar denk ik niet dikker maken.


Ik ga over enkele weken naar mijn alternatieve arts en met een bakje proscar op m'n buik laten uittesten wat die medicijn voor mij kan beteken. Pas dan weet ik of ik dit ga gebruiken.



Kan iemand mij trouwens vertellen waar proscar van gemaakt wordt? Is het natuurlijk of chemisch?



mvg

FtH
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 12:17   #108
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
yow,

ik heb veel goeie verhalen gelezen in deze thread en veel minder goeie verhalen.

Ik heb een recept voor proscar (kom er net achter dat die gewoon finasteride is). Ik vertrouw het niet! Ik ben een mannetje die graag op zijn gevoel afgaat en Proscar gaat mijn haar denk ik niet dikker maken.


Ik ga over enkele weken naar mijn alternatieve arts en met een bakje proscar op m'n buik laten uittesten wat die medicijn voor mij kan beteken. Pas dan weet ik of ik dit ga gebruiken.
En wat gaat die "arts" dan precies doen?
Citaat:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar proscar van gemaakt wordt? Is het natuurlijk of chemisch?
Zucht.. Chemisch is niet per definitie slecht.. Chemisch betekent dat de stof tot stand is gekomen door chemische reacties. Fina is zo'n stof, maar zou het opeens wel gezond zijn als een of ander plantje deze stof ook maakte?
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2007, 01:37   #109
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
naja die arts checked dat wat het met mij doet trekt aan m'n arm en weet meteen of het goed is voor mij =)
Is alternatieve geneeswijze en voor meeste mensen die het nog nooit hebben ervaren wazig. Gaat erom dat je overal op je lichaam ankerpunten hebt en dat je dan makkelijker een diagnose kunt stellen =)


En ok, natuurlijk is niet altijd beter.
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2007, 16:29   #110
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
naja die arts checked dat wat het met mij doet trekt aan m'n arm en weet meteen of het goed is voor mij =)
Is alternatieve geneeswijze en voor meeste mensen die het nog nooit hebben ervaren wazig. Gaat erom dat je overal op je lichaam ankerpunten hebt en dat je dan makkelijker een diagnose kunt stellen =)


En ok, natuurlijk is niet altijd beter.
Hmmm, ieder zijn eigen keuze natuurlijk, mijn keuze zou het absoluut niet zijn.

Mag ik misschien vragen of je hem moet betalen?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 14 juni 2007 om 16:36
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2007, 19:03   #111
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
naja die arts checked dat wat het met mij doet trekt aan m'n arm en weet meteen of het goed is voor mij =)
Is alternatieve geneeswijze en voor meeste mensen die het nog nooit hebben ervaren wazig. Gaat erom dat je overal op je lichaam ankerpunten hebt en dat je dan makkelijker een diagnose kunt stellen =)


En ok, natuurlijk is niet altijd beter.
Homepatische dokter. Ik kan echt niet inzien hoe die man in de verste verste kan inzien ofdat het goed voor je is. Door het middel in je ene hand en op je andere arm te duwen. En zo te zien ofdat het goed voor je is.

Je moet ook nog eens je dromen vertellen maar ofdat relevant is...

Het heeft wel iets als hij zo op je arm duwt en punten aandrukt maar het is en blijft bs.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 16:17   #112
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
Ondanks de fina heb ik de laatste tijd veel last van haaruitval frontaal. Men zegt dat het minder goed werkt frontaal maar ik heb er in het begin ook frontaal goede resultaten mee geboekt. Zou het kunnen dat deze haren nu na ongeveerd 10 maanden in de rustfase belanden. Of dat haren die door de fina nog enkele maanden een boost hebben gekregen nu gewoon uitvallen?
__________________
- Nanominoxidil ( april 2010 t/m april 2011)
- Microminoxidil ( april 2011 tot juni 2011) Beiden bevatten Ketoconazol en vitamine B12
- Finasteride ( 1 juni 2011 tot heden)
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2012, 23:48   #113
Hamkaasgehalte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2011
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Ondanks de fina heb ik de laatste tijd veel last van haaruitval frontaal. Men zegt dat het minder goed werkt frontaal maar ik heb er in het begin ook frontaal goede resultaten mee geboekt. Zou het kunnen dat deze haren nu na ongeveerd 10 maanden in de rustfase belanden. Of dat haren die door de fina nog enkele maanden een boost hebben gekregen nu gewoon uitvallen?
Op internet zijn er talloze verhalen te vinden van mensen die deze shedding ervaren rond de 1-year mark. Vaak herstelde dit zich gewoon weer en was hierna zelfs verbetering te zien! Gewoon door blijven slikken, en na een half jaar nog eens evalueren. Een shedding is namelijk vaak een teken dat het werkt
Hamkaasgehalte is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2012, 18:37   #114
Real Madrid F.C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 135
Hoe werkt het voor jullie frontaal?
Real Madrid F.C is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2012, 08:22   #115
ziggy007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2008
Berichten: 50
Zelf slik ik al 6 jaar fina van het merk propecia vd aphotheek. Bij mij werkt het op de kruin super!!nog steeds. Verder moet ik wel zeggen dat mijn haarlijn met de jaar lijkt te verschuiven, dus zie de inhammen wel groter worden al gaat dit wel in een vertraagd tempo. Zelf weet ik zeker, als ik naar mijn vader en broertjes kijk dat ik zonder fina zo goed als kaal was!!! Bij mij helpt het in ieder geval wel.... op de kruin in ieder geval!
ziggy007 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2012, 21:46   #116
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Frontaal dus ook, als je daar niet kaal bent...
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Gynaecomastie (borstvorming) Mellie Medicijnen/haargroeimiddelen 288 24 juli 2012 22:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.