Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 januari 2013, 18:13   #1
stief87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 1
Geslacht:
Prohair, Reys, Ferudini of toch Turkije?

Zoals het onderwerp al zegt, twijfel ik tussen deze 4 mogelijkheden. Welke dokter/kliniek is het best qua prijs-kwaliteit, service en nabehandeling?
stief87 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2013, 11:11   #2
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Feriduni
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2013, 13:13   #3
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Feriduni
En waarom?

Ikzelf zou me toespitsen om Dr de Reys, Prohair en Feriduni.
De Turkse klinieken zijn mij te vaag, goede en slechte review wisselen elkaar veel af.
De Belgische daarintegen hebben een veel positiever beeld, iedere HT-kliniek heeft wel slechte review maar over het algemeen is hun beeld toch zeer goed.

Ik weet niet wat je verkiest, FUT, FUE?

Maar alle drie zijn goed.
Feriduni is de enigste die FUT en FUE doet.
Maar als je FUE doet zou ik DeReys of prohair kiezen, de prijs van Feriduni is veel hoger voor dezelfde kwaliteit in geval van FUE.

Maar dat is elk zijn mening.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2013, 23:45   #4
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stief87 Bekijk bericht
Zoals het onderwerp al zegt, twijfel ik tussen deze 4 mogelijkheden. Welke dokter/kliniek is het best qua prijs-kwaliteit, service en nabehandeling?
Het beste is om zelf veel onderzoek te doen en dan de kliniek te kiezen waar jij je het beste bij voelt.
Ik heb maandenlang dit forum afgespeurd en ben bij een aantal klinieken langsgegaan.
Uiteindelijk heb ik voor Prohair gekozen omdat ik hun resultaten het beste vind. Maar dit kan voor jou anders zijn.
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 11:35   #5
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ Harbour wat is jouw norwood schaal en aantal grafts die je wilt nemen?
Je hebt zeker geen foto's van je huidige situatie?
Weet niet wanneer je behandelt gaat worden, maar veel succes dan alvast
Mij viel het heel erg mee de behandeling zelf, maarja iedereen is anders.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 12:40   #6
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
@ Harbour wat is jouw norwood schaal en aantal grafts die je wilt nemen?
Je hebt zeker geen foto's van je huidige situatie?
Weet niet wanneer je behandelt gaat worden, maar veel succes dan alvast
Mij viel het heel erg mee de behandeling zelf, maarja iedereen is anders.

Mijn Norwood schaal is ongeveer 2.
Ik word over 2 weken behandeld, 2500 grafts in 2 dagen.
Ivm mijn werk kan ik geen foto's plaatsen.
Toch zou ik mijn ervaringen zo veel mogelijk met jullie delen.
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 14:28   #7
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Feriduni
Dat is mijn persoonlijke ervaring. Met de andere heb ik geen ervaring, misschien zijn die beter/slechter. Maar ik denk dat je met Feriduni sowieso geen slechte keus maakt....
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2013, 18:27   #8
Haar-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2012
Berichten: 8
Ik ben me nu ook al een half jaartje aan het orienteren, had eerst het idee om naar Esteworld te gaan in Turkije. Maar nu ben ik zelf eens gaan zoeken naar klinieken in Turkije, en kwam al gauw bij Maral Klinik uit. Heb hun mijn foto's gestuurd en ze boden me al gauw een mooie aanbieding aan. Tot 4200 grafts kost 1700 euro. Dit is inclusief transport van airport naar ziekenhuis en inclusief 2 overnachtingen.

http://www.maralhairklinik.com/en/hree-day-treatment

Ikzelf zit er sterk aan te denken om hier binnekort naar toe te gaan. Ze geven ook aan waarom ze zo goedkoop in vergelijking met Esteworld. Er is namelijk geen nederlandse tussenpersoon die een provisie krijgt. Dus je kan direct bellen bijv. met skype en ze vertellen alles hoe of wat.

Ik heb ook al dit forum afgezocht voor ervaring met deze kliniek maar verder niemand die hier wat over heeft gepost.
Haar- is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2013, 00:44   #9
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Ik heb altijd geadviseerd om een HT gewoon in de buurt uit te laten voeren. En dat adviseer ik nog steeds. Waarom? Omdat er diverse verhalen zijn over HT's in verre landen -waaronder Turkije- waarbij het akelig mis is gegaan. En dat zijn dan niet de "klachten" over de klinieken hier maar echt serieuze missers die in Nederland bij mijn weten al lang niet meer voorkomen.

Natuurlijk zijn er in verre landen ook goede artsen maar als het fout gaat dan ben je mooi de klos. Ga maar eens geld terug halen of procederen tegen een kliniek in een ver land.

Daarnaast geldt: mensen vergeten vaak dat je na een HT vrijwel altijd een dusdanig gezwollen hoofd hebt dat je écht niet in het openbaar gezien wilt worden. Zeker als er aan de voorkant geimplanteerd is (ik kan het weten). In mijn optiek kun je pas na tenminste een week weer over straat. Je zult dus langer in het verre land moeten blijven dan de 2 dagen die bij de behandeling inbegrepen zijn. In zo'n situatie kun je beter thuis zijn met je eigen spullen bij de hand, dan in een hotel ergens ver weg waar je niet over straat wilt...

Als je nu echt geen geld hebt dan kun je het natuurlijk wel overwegen. Maar anders zou ik zeggen: doe het gewoon hier. Met Dr Feriduni heb ik in ieder geval een uitstekende ervaring.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 3 februari 2013 om 01:55
test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2013, 12:02   #10
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Ik heb altijd geadviseerd om een HT gewoon in de buurt uit te laten voeren. En dat adviseer ik nog steeds. Waarom? Omdat er diverse verhalen zijn over HT's in verre landen -waaronder Turkije- waarbij het akelig mis is gegaan. En dat zijn dan niet de "klachten" over de klinieken hier maar echt serieuze missers die in Nederland bij mijn weten al lang niet meer voorkomen.

Natuurlijk zijn er in verre landen ook goede artsen maar als het fout gaat dan ben je mooi de klos. Ga maar eens geld terug halen of procederen tegen een kliniek in een ver land.

Daarnaast geldt: mensen vergeten vaak dat je na een HT vrijwel altijd een dusdanig gezwollen hoofd hebt dat je écht niet in het openbaar gezien wilt worden. Zeker als er aan de voorkant geimplanteerd is (ik kan het weten). In mijn optiek kun je pas na tenminste een week weer over straat. Je zult dus langer in het verre land moeten blijven dan de 2 dagen die bij de behandeling inbegrepen zijn. In zo'n situatie kun je beter thuis zijn met je eigen spullen bij de hand, dan in een hotel ergens ver weg waar je niet over straat wilt...

Als je nu echt geen geld hebt dan kun je het natuurlijk wel overwegen. Maar anders zou ik zeggen: doe het gewoon hier. Met Dr Feriduni heb ik in ieder geval een uitstekende ervaring.
Totaal geen last van gezwollen hoofd gehad bij esteworld. Zelfs geen ice bagage gebruikt, slechts een paar kussens onder mijn hoofd...

Dag na de ht ging ik gewoon over straat kijken bij winkels.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2013, 00:51   #11
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
feriduni betaal je voor de naam en de dure kliniek locatie. had keer foto gestuurd, ze zijn stervens duur. prohair rade mij 2500 grafts aan in de kruin, feriduni wel 5000 grafts. vond dat beetje vreemd. verder zal hij best goed zijn. maar ik heb het gevoel dat ze extra willen cashen
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2013, 11:27   #12
Desmond_Hume
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
feriduni betaal je voor de naam en de dure kliniek locatie. had keer foto gestuurd, ze zijn stervens duur. prohair rade mij 2500 grafts aan in de kruin, feriduni wel 5000 grafts. vond dat beetje vreemd. verder zal hij best goed zijn. maar ik heb het gevoel dat ze extra willen cashen

Bij mij wou Dr. Feriduni net minder haar inplanten dan dat ik zelf voorstelde. Omdat dat volgens hem overbodig was. Ook wou hij de haarlijn conservatiever maken (is weeral minder haarimplantaten). Ik denk dat hij dus zeker niet enkel uit is op het geld. Ik heb mijn FUE 2 weken geleden met hem laten doen en ik ben er tot nu toe SUPER tevreden van. Maar op 2 weken tijd kan ik natuurlijk niet veel zeggen over het resultaat. Van alle post op foto's online vind ik mijn resultaat toch bij de beste wat ik al gezien heb..ik hoop dat het zo positief zal blijven evolueren.

Ik betaal liever wat meer voor een goede naam en een kliniek waar ik me goed bij voel wanneer ik daar binnenwandel dan een paar 1000 euro uit te sparen op iets waar ik toch de rest van mijn leven mee moet rondwandelen..
Desmond_Hume is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2013, 17:37   #13
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Update aub.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2013, 01:52   #14
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Feriduni die zit enkel voor consultaties al 1/2 jaar vol ofzo spijtig want vond het resultaat bij hen super. Bij prohair had ik ook 2 fues en daar raden ze mij nu MHT aan. Maar dat zie ik niet direct zitten.

En de reys interesseert mij ook natuurlijk...maar daar vind ik nergens resultaten van en hij kon er zelf ook amper tonen.

Dan maar bisanga zeker....
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2013, 02:12   #15
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Ik heb in Veldhoven een fue op het fut-litteken laten uitvoeren en dat is boven verwachting goed gelukt. Nou snap ik goed dat je voor Feriduni kiest, die heeft goede recensies, ook op deze site. Persoonlijke recensies (althans die authentiek overkomen) zijn ook voor mij doorslaggevend. In Veldhoven wordt echter via dezelfde methode een fue uitgevoerd als bij Prohair en Feriduni. Mijn persoonlijke ervaring bij Veldhoven lees je hier. Voor wat het waard is... voor mij heel veel want ik kan nu (half jaar later) mijn coupe millimeteren zonder enig spoor van een fut-litteken. Lees en overweeg en daarna mag Dymoman weer gaan roepen dat ik werk voor Aesthetic Hair Clinics (=Veldhoven) hetgeen niet het geval is. Het resultaat van de behandeling verbaasde mij zeer positief en daarnaast ademde het personeel in de Brabantse kliniek een oprecht zorgzame sfeer uit. Uiteindelijk moet je ook een goed gevoel hebben bij de mensen aan wie je jouw esthetisch natuurlijk ogend uiterlijk voor de rest van je leven toevertrouwt. Dat is de reden dat ik even een promo doe. Foto's en facts zijn een beter bewijs dan nijdig afzeikcommentaar lijkt me zo.

Laatst gewijzigd door Tampert35; 8 juni 2013 om 03:00
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.