Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 6 januari 2007, 16:43   #1
joeser
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 74
Ik vind dit topic nogal onoverzichtelijk... Kan er niet een samenvatting gemaakt worden van waar proscar nou nog te krijgen is (hoe wie wat waar en met of zonder recept)? Ik zie door de bomen het bos niet meer, terwijl je wel alsmaar naar dit topic wordt verwezen. Ik heb dringend nieuwe proscar nodig, dus een oplossing ben ik wel happig op, maar ik denk dat het voor iedereen handig is als de informatie wat overzichtelijker wordt gepresenteerd.
__________________
24 jaar

proscar
Minoxidil 5%
joeser is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2007, 16:51   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeser
Ik vind dit topic nogal onoverzichtelijk... Kan er niet een samenvatting gemaakt worden van waar proscar nou nog te krijgen is (hoe wie wat waar en met of zonder recept)? Ik zie door de bomen het bos niet meer, terwijl je wel alsmaar naar dit topic wordt verwezen. Ik heb dringend nieuwe proscar nodig, dus een oplossing ben ik wel happig op, maar ik denk dat het voor iedereen handig is als de informatie wat overzichtelijker wordt gepresenteerd.
Joeser, ik heb bovenstaande post even afgesplitst van de discussie finasteride: Hoe kom ik eraan?

Ik merk al een tijdje dat er behoefte is aan een overzicht van online aanbieders van finasteride, incl. of je er ook met of zonder creditcard of paypal kan betalen. Lijkt me een goed idee, alleen ik doe het niet. Iedereen is vrij om dit te doen, dus als je behoefte voelt: go your gang! Je kunt dan denk ik het beste een aparte thread openen in M/H, maar we kunnen bijvoorbeeld ook een overzicht zetten in de openingspost van de 'Hoe kom ik eraan'-thread.

Het is dan denk ik wel noodzakelijk dat het lijstje af en toe wordt bijgewerkt, want ik neem aan dat er regelmatig aanbieders bijkomen of verdwijnen. Er zijn dus mensen nodig die deze lijst willen maken en af en toe willen onderhouden.

Verdere ideeën hiervoor kunnen hier gepost worden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.