Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 februari 2021, 10:12   #1
Jessica77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Als vrouw erg dun haar tips

Goede morgen, ik ben een vrouw van 44 jaar .Dankzij mn lieve moeders genen die bijna kaal is heb ik zelf ook erg dun en weinig haar. Al heel mn leven houd ik t maar kort.Tijdens mn zwangerschap kreeg ik ineens dik haar.. ik was zo gelukkig! Maar daarna.. t leek wel of ik chemo had gehad..hele plukken verloor ik. Waardoor t nu nog dunner is,vooral mn pony ,die steeds verder naar achter gaat.Ik ben er inmiddels heel verdrietig over en wil graag een goede oplossing.Iemand goede tips? Zelfs een haarstuk of inplanteren overweeg ik.Help! X
Jessica77 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2021, 20:13   #2
Ayle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2020
Berichten: 7
Geslacht:
Hallo Jessica,

Wat verdrietig dat je hiermee te maken hebt. Ik herken het dat het tijdens de zwangerschap dikker werd. Ik had dat ook, ik dacht: eindelijk! Maar des te triester dat het daarna allemaal weer uitviel.

Ik heb een haarwerk geprobeerd, maar ik vond het niet fijn. Zat niet lekker, jeukte, deed pijn, ik was me er de hele tijd bewust van, zat er aan te plukken etc. Ik scheer tegenwoordig mijn hoofd. Het is een hele strijd geweest, ik heb er veel verdriet en schaamte om gehad. Nu ben ik nog steeds niet helemaal gewend aan de kale kop, maar ik zal het ermee moeten doen.

Je kunt natuurlijk gewoon een afspraak met een haarwerkwinkel maken? Dan kun je het e.e.a. passen. Ik vond dat best wel leuk om een keer te doen.
Ayle is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2021, 19:34   #3
rieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2019
Berichten: 17
Geslacht:
Ik volg highlinewigs op instagram voor moest ik er ooit 1 nodig hebben.. ik denk eerder aan een haaraanvulling ( topper) die lijken me echt mooi
rieke is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.