Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 april 2012, 22:14   #16
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie.Dee Bekijk bericht
Let me assess the situation. We hav clear documented patients on the one side (gc83uk) .....
It"s in everybodies benefit if GHo"s technique indeed is working.
I am trying to convince myself, but there is less evidence to believe it works.

Give me three different before and after patient pics from the donor area, where we can see regrowth. If you can, I will believe you 100%. If you cant, everyone has to make his own conclusion.

If this is the unique selling point of this clinic, please proof it!!
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2012, 22:18   #17
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Sorry, Henk-yo, maar Stevie Dee zal vinden dat het aan jou is om te bewijzen dat het niet werkt en niet aan Gho of anderen om te bewijzen dat het wél werkt

Dat maakt het redelijk zinloos om met hem te discussiëren over dit onderwerp.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2012, 23:01   #18
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
It"s in everybodies benefit if GHo"s technique indeed is working.
I am trying to convince myself, but there is less evidence to believe it works.

Give me three different before and after patient pics from the donor area, where we can see regrowth. If you can, I will believe you 100%. If you cant, everyone has to make his own conclusion.

If this is the unique selling point of this clinic, please proof it!!
http://www.fileden.com/files/2012/3/...e-dots-FUE.jpg

http://www.fileden.com/files/2012/3/...rence-area.jpg

- Open the photos in 2 windows side by side,
- enlarge them,
- position the marked reference areas,
- click left/right/left/right/left/right...


... or use the forum feature (I loaded up the photos).

Anyway, I did the same (encircling of extraction sites) with ALL other photos since day1: Day1, 2, 3, 5, 6, 7, 10, 13, 14 und finally day 15. In other words, you can SEE the whole regeneration progress since day one!

The photo below is just for comparison (day 3)...

original photo:
http://www.fileden.com/files/2011/9/...ment%20003.JPG
Reference area (blue square)
http://www.fileden.com/files/2012/3/...rence-area.jpg
Marked and observed extraction area (enlarged):
http://www.fileden.com/files/2012/3/...comparison.jpg

The patient is from UK (scarring alopecia patient) and he already had his 2nd HST procedure and they used completely THE SAME extraction area again; i.e. all photos above show the extraction area after having the 2nd procedure in the same donor area.

In other words, EVERYBODY is able to review the photos or to do what I did (mark the same or a different area, encircling of extraction sites etc) - everybody.

You'll find all original photos (provided by the patient) here...

http://www.hairsite.com/hair-loss/bo...casc-DESC.html
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg day-15-marked-reference-area.jpg‎ (150,1 KB, 54x gelezen)
Bestandstype: jpg day-15-white-dots-FUE.jpg‎ (150,2 KB, 47x gelezen)
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2012, 00:12   #19
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
http://www.fileden.com/files/2012/3/...e-dots-FUE.jpg

http://www.fileden.com/files/2012/3/...rence-area.jpg

- Open the photos in 2 windows side by side,
- enlarge them,
- position the marked reference areas,
- click left/right/left/right/left/right...


... or use the forum feature (I loaded up the photos).

Anyway, I did the same (encircling of extraction sites) with ALL other photos since day1: Day1, 2, 3, 5, 6, 7, 10, 13, 14 und finally day 15. In other words, you can SEE the whole regeneration progress since day one!

The photo below is just for comparison (day 3)...

original photo:
http://www.fileden.com/files/2011/9/...ment%20003.JPG
Reference area (blue square)
http://www.fileden.com/files/2012/3/...rence-area.jpg
Marked and observed extraction area (enlarged):
http://www.fileden.com/files/2012/3/...comparison.jpg

The patient is from UK (scarring alopecia patient) and he already had his 2nd HST procedure and they used completely THE SAME extraction area again; i.e. all photos above show the extraction area after having the 2nd procedure in the same donor area.

In other words, EVERYBODY is able to review the photos or to do what I did (mark the same or a different area, encircling of extraction sites etc) - everybody.

You'll find all original photos (provided by the patient) here...

http://www.hairsite.com/hair-loss/bo...casc-DESC.html
Dit is gewoon niet de manier hoe je kunt aantonen of zijn manier wel/niet werkt. De validiteit kun je op deze manier gewoon niet sterk maken. Het wordt overigens ook een keer tijd dat je een keer gaat uitleggen waarom je hier zo mee bezig bent? Telkens als er een GHO discussie langs komt zie ik je posts weer verschijnen, leuk en aardig allemaal maar erg onafhankelijk is het niet, en dat is niet de insteek van haarweb.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag

Laatst gewijzigd door Strider; 6 april 2012 om 00:15
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2012, 00:21   #20
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Dit is gewoon niet de manier hoe je kunt aantonen of zijn manier wel/niet werkt. De validiteit kun je op deze manier gewoon niet sterk maken.
Excuse me, but WHAT ELSE?

By the way, I would like to see such donor area macro photos from normal/traditional FUE clinics. THANKS IN ADVANCE!
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 14:15   #21
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Het is in mijn geval heel simpel. De methode van HSI heeft bij mij niet het resultaat gegeven dat werd toegezegd. Garanties bestaan niet!

Na mijn behandeling van 1650 grafts, is in het ontvangstgebied ongeveer 30 procent van de grafts haren gaan produceren. Dit is tezamen met de heer Gho en zijn assistentes vastgesteld en vastgelegd in mijn dossier aldaar. Tijdens de controles 'constateerde' de heer Gho dat zo goed als alle 'haarzakjes' in het donorgebied nieuwe haren produceerden. Pas bij mijn volgende behandeling bij Prohairclinic -gezien ik niet tevreden was over het resultaat en nazorg bij HSI- kon ikzelf constateren dat eveneens het donorgebied maar weinig hergroei liet zien.

Bijgaande foto is genomen bij Prohairclinic voor de behandeling aldaar, maar na de behandeling bij HSI. De witte puntjes zijn plekjes waar grafts zijn uitgenomen, maar waar geen nieuwe haar is geproduceerd.

Voor mij nooit meer HSI:
- Ik zou volgens de heer Gho de eerste persoon zijn waar nauwelijks hergroei is opgetreden, terwijl op dit forum reeds andere meldingen waren van dezelfde klachten.
- Ondanks de toezegging een gedeelte van mijn betaling te retourneren heeft het bijna een jaar en veel telefoontjes en e-mails gekost de betaling te bewerkstelligen.
- Op e-mails te reageren op mijn constatering bij Prohairclinic is niet gereageerd.
- De heer Gho leeft in zijn eigen wereld en is slecht in staat te luisteren naar en zich te verplaatsen in anderen.

__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 14:51   #22
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Mailman, dat in je ontvangstgebied slechts 30 % van de ingeplante grafts een haar heeft geproduceerd is ook niet meer dan logisch : tenslotte worden met de techniek van de heer Gho beschadigde en onvolledige grafts ingeplant. Plant in je tuin maar eens overlangs in twee gesneden tulpenbollen, dan zal het resultaat je ook zwaar ontgoochelen...
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 16:06   #23
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mailman Bekijk bericht
Voor mij nooit meer HSI:
I find your data in your signature highly comical …
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
2001 | FUT at Aesthetic Laser, Haarlem. 1800 grafts. Satisfied.
2005 | HST (FUE) in Hair Science Institute, Amsterdam.
1650 grafts, of which 20 percent is most excited. Success ratio unknown donor area. Not satisfied.
2006 | HST (FUE) in Hair Science Institute, Amsterdam.
500 grafts (experimental treatment, partly excited). Success ratio unknown donor area. Not satisfied.
2010 | FUE at Prohairclinic, Wilrijk (BE).
2000 grafts. Satisfied (click) .
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

If you really were so “dissatisfied/unhappy“ with the result in 2005, WHY THE HELL having an additional HST procedure just 1 year later??

And if you really were so unhappy with BOTH procedures – why did you wait 4 years (until 2010 !!) with another procedure??
And if your donor area was “so bad” as claimed by the Prohair jokers, HOW THE HELL were they able to extract additional 2000 (!) normal FUE grafts from such a bad and SMALL remaining donor area?

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...314#post303314

What part of this post don’t you understand?

There is absolutely nothing unusual to see in your “proof photo”. I guess neither you nor one of the Prohair jokers can describe what a normal viewer actually should see in your photo. Concerning the recipient area – where is the PROOF for your claims?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 16:11   #24
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik denk dat het bij iedereen anders uit pakt. Mailman heeft wellicht gewoon pech gehad . In mijn geval zijn de grafts wel gaan groeien. Het duurde wel veel langer dan bij de eerdere Fut's die ik heb gehad. De door Hasci getransplanteerde haren zijn echter fijner en kroeziger dan de andere haren. Ik denk dat als je van jezelf al fijn haar hebt dat de transplantaten van Hasci dan nog fijner haar opleveren door het splitsen van de haarwortels. Ik geloof best dat er in het donorgebied hergroei plaats zal vinden maar ook dat zullen fijnere haren worden. Wat ik bij me zelf gezien heb is dat 1000 grafts van Hasci niet dezelfde dichtheid opleveren dan de HT's die ik in het verleden heb gehad. Hasci kan volgens mij ook niet onbeperkt blijven oogsten in het donor gebied omdat de haren na 1 oogst fijner zijn. Ik ben overigens bij Hasci op controle geweest. Gho (hijzelf) wees mijn argumenten dat het haar duidelijk fijner en droger is van de hand. Mijn behandeling is nu 1 jaar geleden. Ze zeiden dat de situatie blijft verbeteren tot 15 maanden na behandeling. maar zie eigenlijk de laatste 1.5 maand geen verbetering meer. Ik zou niet nog eens naar Hasci gaan. Maar zoals ik al zei het pakt bij iemand anders misschien beter uit. Zag de foto's van nijmegen2 na 3.5 maand. Zijn situatie ziet er duidelijk beter uit dan bij mij na 3 maanden.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 23 april 2012 om 16:22
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 17:08   #25
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Hasci kan volgens mij ook niet onbeperkt blijven oogsten in het donor gebied omdat de haren na 1 oogst fijner zijn. Ik ben overigens bij Hasci op controle geweest. Gho (hijzelf) wees mijn argumenten dat het haar duidelijk fijner en droger is van de hand. Mijn behandeling is nu 1 jaar geleden. Ze zeiden dat de situatie blijft verbeteren tot 15 maanden na behandeling. maar zie eigenlijk de laatste 1.5 maand geen verbetering meer. Ik zou niet nog eens naar Hasci gaan. Maar zoals ik al zei het pakt bij iemand anders misschien beter uit. Zag de foto's van nijmegen2 na 3.5 maand. Zijn situatie ziet er duidelijk beter uit dan bij mij na 3 maanden.
How much did they pay your for making such wild claims?

Sure, that's the reason why clever guys go the HSCI - because they all want finer hairs, definitely. That must be the reason...

http://www.hairsite.com/hair-loss/fo...st_answer.html

And what part of this claim don't YOU understand?

Here are the transplanted HST hairs from this patient:
http://www.fileden.com/files/2011/9/...43/day24-1.jpg

Below the shorter new hairs from his 2nd procedure (3 weeks after), there are all 700 HST grafts from his 1st procedure 7 month ago. After 7 month (seems most of them grow since day 1) - they are definitely NOT finer than his existing hairs next to them. In fact, the show a completely normal characteristic.

By the way - why don't YOU show us such a nice close up photo of your "finer hairs"? As far as I can see - you didn't post any photo at all.

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 23 april 2012 om 17:10
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 18:35   #26
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Zo betrouwbaar is het allemaal niet. http://www.nu.nl/algemeen/2784376/groot-deel-artsen-getuige-van-fraude.html

Wij consumenten willen eerlijke informatie maar commercieel belang staat helaas voorop. Je krijgt volgens mij bij iedere FUE kliniek een bepaald percentage hergroei. Als ze de wortels er niet goed in 1 keer uitboren gaat deze toch ook weer groeien.

Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 19:39   #27
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@Kruger: ik ben al blij omdat ik het vergelijk met voor die tijd, maar door de donkere foto's ziet het er beter uit dan het is hoor. Nog erg dun, met name op de inhammen. Maar het groeit aardig door nu.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 21:05   #28
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
@ nijmegen bij mij heeft het echt een maand of 8 geduurd. Bij jou is het echt stuk beter dan bij mij na 3.5 maand. Maar bij jou was ook meer meteen door gegroeid. Wat die engelstalige mannen betreft die alles zo goed weten. Als je zo zeker bent van Hasci : onderga dan zelf een behandeling bij Hasci. Dan kun je uit ervaring spreken.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 21:08   #29
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Op de tweede foto van hairrobinhood zie je trouwens precies wat ik zeg : fijnere getransplanteerde haren.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 22:29   #30
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Als je zo zeker bent van Hasci : onderga dan zelf een behandeling bij Hasci. Dan kun je uit ervaring spreken.
Who says that YOU underwent a treatment at Hasci?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.