Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2019, 12:27   #1
TsujiTsujiTsuji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
CB-01-03 ervaringen

Beste leden,

Ik denk dat de meeste van jullie wel ooit over Breezula hebben gehoord. Maar ik vroeg me af of er ook leden van dit forum zijn die het ook daadwerkelijk gebruiken? Ik vroeg me dan ook af wat de jaarlijkse kosten zijn, welke vehicle je gebruikt en of je ooit problemen hebt ervaren met het verschepen vanuit China? Daarnaast zou ik erg graag jullie algemene meningen erover willen horen. Vooral omdat ik liever niet finasteride wil gebruiken dus ik wel naar ander medicatie moet gaan kijken.
TsujiTsujiTsuji is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2019, 20:55   #2
Mighty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Ik ga in de komende maand beginnen met CB, precies om dezelfde reden als jou: wil niet aan de finasteride gaan. In de komende maand zal ook de uitslag van de phase 2 studie van Breezula bekend worden gemaakt
Mighty is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2019, 15:46   #3
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
De resultaten schijnen goed te zijn maar de dosis dat je echt resultaat krijgt is 2x per dag 7,5% (75 MG per ml). Komt uit op 10eu per dag... niet te doen nog.
uiteraard kun je minder proberen
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2019, 20:57   #4
TsujiTsujiTsuji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
De resultaten schijnen goed te zijn maar de dosis dat je echt resultaat krijgt is 2x per dag 7,5% (75 MG per ml). Komt uit op 10eu per dag... niet te doen nog.
uiteraard kun je minder proberen
Ja precies, het is nu verschrikkelijk duur. Om het nog erger te maken ben ik ook nog een student waardoor ik het met geleend geld zal moeten betalen. Al zijn de regels van het afbetalen van een studieschuld erg laks is het natuurlijk niet ideaal om hiervoor de schulden in te duiken. Daarom hoop ik echt dat in de aankomende publicatie van de 12 maanden resultaten te zien is dat bijvoorbeeld 5% goed genoeg voor maintenance zal zijn.
TsujiTsujiTsuji is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2019, 20:58   #5
TsujiTsujiTsuji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mighty Bekijk bericht
Ik ga in de komende maand beginnen met CB, precies om dezelfde reden als jou: wil niet aan de finasteride gaan. In de komende maand zal ook de uitslag van de phase 2 studie van Breezula bekend worden gemaakt
Ben erg benieuwd en hoopvol over de resultaten.
TsujiTsujiTsuji is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2019, 11:37   #6
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Je wilt liever geen finasteride gebruiken, maar een product wat nog in de trials zit, waarbij nog geen effecten zijn onderzocht op de langere termijn, je niet weet hoe zuiver de stof is die je besteld (want niet getest door 3rd party) en wat ook nog eens honderden euros per maand kost vind je wel in orde?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
breezula

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.