Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2019, 09:03   #1
Dogus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Haartransplantatie Dr.Cinik

Goedemorgen iedereen.
?k heb onlangs haartransplantatie gehad bij Dr. Cinik. ?k heb Dr. Cinik gevonden via facebook. Eerst heb ik gesproken met Arzu assistente van Dr. Cinik. Zij heeft foto's gevraagd en vervolgens overlegd met Dr. Cinik. Hele procedure is duidelijk door haar uitgelegd.
Aangezien alles duidelijk was en het goed aanvoelde was ik al binnen een week in ?stanbul. ?k werd opgehaald door de transfer en naar mijn hotel gebracht. 's Avonds kwam Arzu alles uitleggen over het proces in ?stanbul. Volgende ochtend zijn we samen naar Dr. Cinik gegaan. ?k ben erg gesteld op mijn haren en haarlijn. Hier werd in overleg met mij mijn haarlijn getekend en mijn haren gecontrolleerd. Vervolgens ben ik na mijn bloedtest eigenlijk al de operatie ingegaan. Locale anesthesie deed geen pijn, ik kreeg ook een pilletje waardoor ik in slaap ben gevallen wat ik als zeer prettig heb ervaren. Hierdoor ging de tijd snel voorbij. Dr. Cinik was regelmatig aanwezig bij de operatie voor controle. Na de operatie ben ik door Arzu en de chauffeur naar mijn hotel gebracht. Hier is alle medicatie en nazorg nogmaals uitgelegd. De volgende dag ben ik voor controle naar Dr. Cinik gekomen. Hij heeft aangegeven dat ik altijd van harte welkom ben voor controle bij hem en dat ik dan tevens een tweede PRP gratis kan krijgen.
?k ben zeer tevreden over het hele proces. Ook ben ik erg blij dat ik voor Dr.Cinik heb gekozen. Het was een zeer goede beslissing. ?k raad het iedereen aan. Hele team heeft zijn werk goed gedaan. Langs deze weg wil ik ook iedereen bedanken. Ze zijn tijdens mijn verblijf verhuisd naar hun nieuwe ziekenhuis. Helemaal nieuw en modernste apparatuur. ?k wens ze heel vee succes en tot snel! Bedankt allemaal...
Dogus is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 15:29   #2
Almir
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Dag Dogus, ik heb het gisteren laten doen bij Dr. Cinik en ik ben zeer tevreden. We hebben beiden een goede keuze gemaakt.
Almir is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 07:19   #3
replay256
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 3
Geslacht:
creatieve vorm van marketing?
replay256 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 19:23   #4
Almir
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Deze pagina is toch om je ervaringen te delen? Als je het goed vindt ga ik dat ook dan doen
Almir is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.