Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 januari 2017, 12:19   #16
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
In Nederland zou ik kiezen uit:

Hairplus MC (Barendrecht) klik
Eberson Hair Clinic (Amsterdam) klik
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2017, 21:21   #17
Kevin_Fox
HaarWeb lid
 
Kevin_Fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2016
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbrah Bekijk bericht
Blijkbaar heb je in België niets..
Verder zou ik ISIS staten willen vermijden en mijn budget is ongeveer 7K euro. Volgens mij heb ik niet veel grafts nodig mits het alleen maar om inhammen gaat. Ik schat zelf rond de 1500-2000.
Is Nederland anders een goede optie?
Ik kom net terug van Turkije en volgens mij heb je 't toch wel wat verkeerd op:
1) het loopt daarr VOL van politie, bewaking, anonieme agenten etc...
En geloof me, ze zijn tot de tanden toe gewapend.
Een winkelcentrum kom je zelfs niet meer binnen zonder door de metaaldetector te lopen.
En tjah, een aanslag kan je nooit 100% vermijden...
Kevin_Fox is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2017, 00:01   #18
JensDW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 44
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Turkije / Istanbul maar ook Iran en met name de stad Teheran is niet per se achterlijk of per se IS georiënteerd maar echt veilig is het niet met name Istanbul is continu slachtoffer.

Nadeel vind ik dat de meeste klinieken zowel in Turkije als Iran vaak HT fabrieken zijn met wisselende resultaten en onvoorspelbare politieke onrust.
Er gebeurt indd regelmatig iets maar dan moet je er ook bijnemen dat istanbul een stad is met rond de 15-16 miljoen inwoners en als je er zo over nadenkt dan is de kans dat je daar zo iets meemaakt zo goed als onbestaand eigenlijk. Ik ben zelf naar Esteworld geweest in december en ik kan je zeggen heb er eigenlijk geen minuut aan gedacht mijn moeder daarentegen wel, maar zij neemt dan ook de media zeer serieus en denkt dat alles wat ze ziet daar ook daadwerkelijk zo is. Maar uiteindelijk is dat ook voor mijn moeder zeer goed meegevallen. Vooraf had ze schrik maar eens daar bezie je dat allemaal toch wel anders als je de stad dan gezien hebt.
JensDW is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2017, 22:04   #19
Brabant1994
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
In Nederland zou ik kiezen uit:

Hairplus MC (Barendrecht) klik
Eberson Hair Clinic (Amsterdam) klik
Hairplus is zeker een aanrader!
Brabant1994 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2017, 13:54   #20
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 8 januari 2017 om 13:57 Reden: dubbele tekst
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2017, 13:55   #21
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabant1994 Bekijk bericht
Hairplus is zeker een aanrader!
Omdat ?

Ik lees alleen maar negatieve berichten over Hairplus hier op HW.
dekking van 30%, tegenvallende eindresultaten, etc...



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Is idd Villnow. Die kennen we wel. Feriduni zit ook in Hasselt:
http://haartransplantatie.feriduni.com/nl/index.html Over hem niks dan goeds. In Nederland zijn er ook een paar die je moet vermijden. Kijk niet naar een euro maar ga voor kwaliteit. ProHair, Feriduni en in Nederland over de grens zit er nog een in Veldhoven.
Eens !
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 8 januari 2017 om 13:58
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2017, 15:36   #22
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Hairplus, dat wou ik ook al schrijven maar ik wilde me eens inhouden...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2017, 23:40   #23
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Omdat ?

Ik lees alleen maar negatieve berichten over Hairplus hier op HW.
dekking van 30%, tegenvallende eindresultaten, etc...





Eens !
Betaal 100%, krijg 30%
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2017, 15:01   #24
Tjappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2016
Berichten: 18
Geslacht:
Hairplus ook echt een slechte ervaring mee...
3 jaar geleden heengegaan, de HT zelf duurde 10 uur.... eindresultaat max 40% dekking.
Ik dacht eigenlijk dat dit vrij normaal was en was niet eens super ontevreden.
Nu ik 5 maanden geleden naar Turkije ben gegaan en ik goed vergelijkingsmateriaal heb, kan ik gerust zeggen dat Hairplus echt zeer slecht is.
Ik heb dezelfde aantal grafts gehad, dit keer duurde de HT 6 uur en de dekking is na 5 maanden nu al meer dan Hairplus met het eindresultaat...
Tjappie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2017, 15:33   #25
Brabant1994
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 8
Geslacht:
[QUOTE=HairCoach;404746]Omdat ?

Ik lees alleen maar negatieve berichten over Hairplus hier op HW.
dekking van 30%, tegenvallende eindresultaten, etc...




Ik ben zelf 3 weken geleden bij Hairplus behandeld voor de tweede keer. Ik denk dat de mensen met een negatieve ervaring dit sneller delen dan de mensen met een positieve ervaring. Sterker nog, ik heb 5 negatieve berichten gelezen over Hairplus MC op Haarweb. Daarbij vraag ik me af of je deze situaties objectief kunt benaderen.

Het klopt dat het pand en locatie niet zo geweldig is als bij andere locaties, maar de behandeling verliep bij mij prima. Eerlijk is eerlijk: mijn verwachtingen waren hoger dan het resultaat, maar ik denk niet dat dit aan de kliniek heeft gelegen.

Verpleegsters bij hairplus zijn vriendelijk en weten wat ze doen, ze doen dit niet voor niets al een geruime tijd.
Brabant1994 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2017, 15:35   #26
Brabant1994
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjappie Bekijk bericht
Hairplus ook echt een slechte ervaring mee...
3 jaar geleden heengegaan, de HT zelf duurde 10 uur.... eindresultaat max 40% dekking.
Ik dacht eigenlijk dat dit vrij normaal was en was niet eens super ontevreden.
Nu ik 5 maanden geleden naar Turkije ben gegaan en ik goed vergelijkingsmateriaal heb, kan ik gerust zeggen dat Hairplus echt zeer slecht is.
Ik heb dezelfde aantal grafts gehad, dit keer duurde de HT 6 uur en de dekking is na 5 maanden nu al meer dan Hairplus met het eindresultaat...

Heeft dit misschien te maken met het feit dat dit je tweede behandeling is? een tweede behandeling kan denk ik een wereld van een verschil zijn met een eerste behandeling. Ik denk dat de kwaliteit hier heel moeilijk te beoordelen is. Op basis van de tijd valt natuurlijk niet veel te zeggen. Haastige spoed is zelden....
Brabant1994 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2017, 12:57   #27
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjappie Bekijk bericht
Hairplus ook echt een slechte ervaring mee...
3 jaar geleden heengegaan, de HT zelf duurde 10 uur.... eindresultaat max 40% dekking.
Ik dacht eigenlijk dat dit vrij normaal was en was niet eens super ontevreden.
Nu ik 5 maanden geleden naar Turkije ben gegaan en ik goed vergelijkingsmateriaal heb, kan ik gerust zeggen dat Hairplus echt zeer slecht is.
Ik heb dezelfde aantal grafts gehad, dit keer duurde de HT 6 uur en de dekking is na 5 maanden nu al meer dan Hairplus met het eindresultaat...
Allereerst is het niet zo dat ik me als ambassadeur van Hairplus wil opwerpen, want als ze prutswerk leveren dan moet dat breed in de aandacht van iedereen komen, en ben ik de eerste die dat zal onderstrepen.

Maar ik snap je verhaal niet zo goed. In het verhaal ontbreekt de informatie over het transplantatiegebied bij zowel Hairplus als Esteworld. Als dat hetzelfde gebied op je hoofd was, kun je toch ook moeilijk met zekerheid vaststellen welke kliniek de volwassen geworden grafts heeft aangebracht? Zeker nu je aangeeft dat Esteworld slechts 5 maanden geleden was.

Daarnaast snap je zelf toch ook wel dat die 4 uur minder behandeltijd bij Esteworld juist niet in het voordeel van Esteworld spreekt?
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2017, 18:38   #28
Brabant1994
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Allereerst is het niet zo dat ik me als ambassadeur van Hairplus wil opwerpen, want als ze prutswerk leveren dan moet dat breed in de aandacht van iedereen komen, en ben ik de eerste die dat zal onderstrepen.

Maar ik snap je verhaal niet zo goed. In het verhaal ontbreekt de informatie over het transplantatiegebied bij zowel Hairplus als Esteworld. Als dat hetzelfde gebied op je hoofd was, kun je toch ook moeilijk met zekerheid vaststellen welke kliniek de volwassen geworden grafts heeft aangebracht? Zeker nu je aangeeft dat Esteworld slechts 5 maanden geleden was.

Daarnaast snap je zelf toch ook wel dat die 4 uur minder behandeltijd bij Esteworld juist niet in het voordeel van Esteworld spreekt?
Precies dat dus, ik denk dat iedere kliniek minder tevreden klanten heeft en mensen die juist niet tevreden zijn zullen dit eerder delen. Daarnaast biedt hairplus ook goede garanties.
Brabant1994 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2017, 21:28   #29
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabant1994 Bekijk bericht
Daarnaast biedt hairplus ook goede garanties.
Garanties zijn mooi als het om een tv of auto gaat. Een foutief uitgevoerde "operatie" kan dan meestal redelijk eenvoudig hersteld worden. Bij een haartransplantatie is dat toch net iets lastiger.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 10:50   #30
Tjappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2016
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Allereerst is het niet zo dat ik me als ambassadeur van Hairplus wil opwerpen, want als ze prutswerk leveren dan moet dat breed in de aandacht van iedereen komen, en ben ik de eerste die dat zal onderstrepen.

Maar ik snap je verhaal niet zo goed. In het verhaal ontbreekt de informatie over het transplantatiegebied bij zowel Hairplus als Esteworld. Als dat hetzelfde gebied op je hoofd was, kun je toch ook moeilijk met zekerheid vaststellen welke kliniek de volwassen geworden grafts heeft aangebracht? Zeker nu je aangeeft dat Esteworld slechts 5 maanden geleden was.

Daarnaast snap je zelf toch ook wel dat die 4 uur minder behandeltijd bij Esteworld juist niet in het voordeel van Esteworld spreekt?
Bij beide klinieken zijn 2800 grafts geplaatst...
Bij Hairplus destijds zou 750 in de voorkant gegaan zijn, en 1750 op mijn kruin en dat waren 2 echt kleine oppervlakken.
Mijn voorkant was ik wel redelijk tevreden over, maar mijn kruin is nooit echt goed dichtgegroeid.
Als ik nu zie hoeveel gebied ze hebben kunnen doen bij Esteworld, met dezelfde aantal grafts, want nu hebben ze voorkant, middenbrug en kruin gedaan.
Mijn middenbrug was eerst niet gedaan, nu wel. Dat is binnen 5 maanden dichtgegroeid.
Dat het korter duurt vind ik wel het een voordeel, want het heeft alles te maken met de grafts eruit halen, waar ze bij Esteworld een geavanceerder apparaat voor hadden en waar bij Hairplus het tergend langzaam met de hand ging. Het plaatsen duurde nagenoeg hetzelfde..
Tjappie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.