Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2017, 11:43   #31
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjappie Bekijk bericht
Bij beide klinieken zijn 2800 grafts geplaatst...
Bij Hairplus destijds zou 750 in de voorkant gegaan zijn, en 1750 op mijn kruin en dat waren 2 echt kleine oppervlakken.
Mijn voorkant was ik wel redelijk tevreden over, maar mijn kruin is nooit echt goed dichtgegroeid.
Als ik nu zie hoeveel gebied ze hebben kunnen doen bij Esteworld, met dezelfde aantal grafts, want nu hebben ze voorkant, middenbrug en kruin gedaan.
Mijn middenbrug was eerst niet gedaan, nu wel. Dat is binnen 5 maanden dichtgegroeid.
Fijn voor je dat het middengedeelte nu dichtgegroeid is. Hoeveel grafts waren daarvoor nodig?
En vooral de vraag... had jij en Hairplus een overeenkomst over het implanteren van het middengedeelte?
Beide klinieken hebben voorgevel en kruin bewerkt. Hoe weet je dat die volwassen grafts door Esteworld geïmplanteerd zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjappie Bekijk bericht
Dat het korter duurt vind ik wel het een voordeel, want het heeft alles te maken met de grafts eruit halen, waar ze bij Esteworld een geavanceerder apparaat voor hadden en waar bij Hairplus het tergend langzaam met de hand ging.
Raar verhaal want bij Hairplus gebruiken ze een microboor. Over het algemeen vinden haarchirurgen het juist raadzaam dat grafts handmatig worden geoogst.

Laatst gewijzigd door Tampert35; 16 januari 2017 om 11:46
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 13:07   #32
Tjappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2016
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Fijn voor je dat het middengedeelte nu dichtgegroeid is. Hoeveel grafts waren daarvoor nodig?
En vooral de vraag... had jij en Hairplus een overeenkomst over het implanteren van het middengedeelte?
Beide klinieken hebben voorgevel en kruin bewerkt. Hoe weet je dat die volwassen grafts door Esteworld geïmplanteerd zijn?
Antwoord op je eerste vraag: Nee, destijds was het niet nodig om mijn middengedeelte te transplanteren, want daar had ik toen nog genoeg zitten.

Antwoord op je tweede vraag: Mijn eerste HT is 3 jaar geleden. Ik weet hoe de situatie eruit zag toen alle grafts zijn uitgekomen en hoe aanzienlijk de situatie nu verbeterd is na 5 maanden 2e HT.
Ga mij nou niet vertellen dat de verbeterde situatie komt omdat de grafts die 3 jaar geleden zijn geplaatst nu ineens extra uitkomen...

En ja, het zal ook ermee te maken hebben dat het er nu goed uitziet doordat ik 2x grafts heb laten planten op hetzelfde gebied, maar nogmaals, ik weet hoe de situatie was na mijn eerste HT en dat was ver van mijn uiteindelijke verwachting.
Tjappie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 18:32   #33
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjappie Bekijk bericht
Ga mij nou niet vertellen dat de verbeterde situatie komt omdat de grafts die 3 jaar geleden zijn geplaatst nu ineens extra uitkomen...
Nee ik geloof je wel.
Je ht op de kruin bij Hairplus is grotendeels mislukt. Dat is een ernstige zaak, want er zullen natuurlijk allerlei beloftes gedaan zijn waar je naar uitkeek.
Heb je Hairplus erop aangesproken? Zo ja, wat was hun reactie?

Ik vind dat als er in je contract met Hairplus staat dat er 100% groeigarantie is, (terwijl er 40% groeide) dat zij dan ook de voltooiende 60% ht bij Esteworld horen te betalen.

Je geeft aan dat de reden kan zijn dat ze bij Esteworld met een motorboor werken en bij Hairplus niet. Misschien was dat drie jaar geleden zo, tegenwoordig werken ze daar ook met een motorboor.

Slik je finasteride?
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 18:43   #34
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Een boor ?

dan heb je toch geen enkel gevoel als behandelaar zijnde.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 18:52   #35
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Een boor ?

dan heb je toch geen enkel gevoel als behandelaar zijnde.
Als we het hebben over geen enkel gevoel als behandelaar zijnde weet ik ook nog een leuk verhaal, maar daarover later vast meer.

Waarom in jouw opvatting is het zo verkeerd om met een (micro)boor te werken?
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 19:20   #36
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Als we het hebben over geen enkel gevoel als behandelaar zijnde weet ik ook nog een leuk verhaal, maar daarover later vast meer.

Waarom in jouw opvatting is het zo verkeerd om met een (micro)boor te werken?
Ik zeg nergens dat het verkeerd is.
Het is iets dat ik me afvraag.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een behandelaar die met de hand werkt.

Maar...vertel je verhaal.
Nu ben ik benieuwd
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2017, 19:34   #37
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Ik zeg nergens dat het verkeerd is.
Het is iets dat ik me afvraag.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een behandelaar die met de hand werkt.

Maar...vertel je verhaal.
Nu ben ik benieuwd
Mijn voorkeur ging ook naar een behandelaar die de grafts er handmatig zou uithalen, maar ik koos ondanks dat toch voor Hairplus. Overigens is dat iets meer dan 3 maanden geleden en tot nu toe zijn er slechts enkele stoppels uitgegroeid. De natuurlijke haarlijn waar ze de de nadruk op leggen gaf de doorslag.

O ja... mijn verhaal. Dat vertel ik later hier op dit forum. Het betreft in ieder geval niet een verhaal waarbij Hairplus is betrokken.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2017, 12:43   #38
Tjappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2016
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Mijn voorkeur ging ook naar een behandelaar die de grafts er handmatig zou uithalen, maar ik koos ondanks dat toch voor Hairplus. Overigens is dat iets meer dan 3 maanden geleden en tot nu toe zijn er slechts enkele stoppels uitgegroeid. De natuurlijke haarlijn waar ze de de nadruk op leggen gaf de doorslag.
Dus jouw mening baseer je eigenlijk puur en alleen op de behandeling zelf begrijp ik hieruit?
Je hebt nog geen resultaat what so ever?
Tjappie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2017, 17:55   #39
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjappie Bekijk bericht
Dus jouw mening baseer je eigenlijk puur en alleen op de behandeling zelf begrijp ik hieruit?
Je hebt nog geen resultaat what so ever?
Wat betreft mijn algehele mening over Hairplus moet ik inderdaad afwachten.

Ik reageerde "raar verhaal" op jouw bericht omdat je schreef dat de reden dat de behandeling bij Hairplus niet voldoende heeft aangeslagen, volgens jou ligt in het feit dat ze daar de grafts handmatig oogsten.
Mijn reactie daarop was:
- bij Hairplus doen ze dat vandaag de dag niet (ze gebruiken een microboortje)
- Veel haarchirurgen (Eberson o.a) geven juist aan dat handmatig oogsten de kans op beschadigde grafts vermindert. Jij suggereert dat het net andersom is.

De vraag waarom de behandeling bij Hairplus niet en bij Esteworld wel heeft aangeslagen, blijft (voor mij) lastig te beantwoorden. Daarom vroeg ik of je finasteride gebruikt.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2017, 21:41   #40
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Mijn voorkeur ging ook naar een behandelaar die de grafts er handmatig zou uithalen, maar ik koos ondanks dat toch voor Hairplus. Overigens is dat iets meer dan 3 maanden geleden en tot nu toe zijn er slechts enkele stoppels uitgegroeid. De natuurlijke haarlijn waar ze de de nadruk op leggen gaf de doorslag.

O ja... mijn verhaal. Dat vertel ik later hier op dit forum. Het betreft in ieder geval niet een verhaal waarbij Hairplus is betrokken.
Wat voor de een natuurlijk is, zal voor de ander te laag zijn of te conservatief.
Een haarlijn creëren waar je volledig tevreden mee bent als je kritisch is moeilijk. Hairplus heeft de laatste tijd nu niet bepaald goede resultaten getoond. Daarnaast zullen ze zelden een 2-daagse behandeling uitvoeren en/of meer dan 1500 grafts.

En wat jouw verhaal betreft....Ik dacht dat je jouw ervaring met Hairplus wilde delen. Wacht nu maar eerst de ervaringen af.
Over 8 maanden ben ik benieuwd naar jouw foto's.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2017, 11:43   #41
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht

En wat jouw verhaal betreft....Ik dacht dat je jouw ervaring met Hairplus wilde delen. Wacht nu maar eerst de ervaringen af.
Nogmaals.... het behoorlijk ernstige verhaal (waar jij op doelt) dat ik een keer op Haarweb ga plaatsen heeft niets te maken met mijn behandeling bij Hairplus. Mijn behandeling bij Hairplus was een ingreep om cosmetisch letsel dat ik bij een andere kliniek opgelopen had, te camoufleren.

Laatst gewijzigd door Tampert35; 18 januari 2017 om 11:58
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2017, 13:09   #42
Tjappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2016
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Wat betreft mijn algehele mening over Hairplus moet ik inderdaad afwachten.

Ik reageerde "raar verhaal" op jouw bericht omdat je schreef dat de reden dat de behandeling bij Hairplus niet voldoende heeft aangeslagen, volgens jou ligt in het feit dat ze daar de grafts handmatig oogsten.

De vraag waarom de behandeling bij Hairplus niet en bij Esteworld wel heeft aangeslagen, blijft (voor mij) lastig te beantwoorden. Daarom vroeg ik of je finasteride gebruikt.
Waar heb jij mij dit horen zeggen dan?

Ik heb geen idee waarom de behandeling niet heeft aangeslagen bij Hairplus, ik heb wel gezegd dat ik het fijn vond dat bij Esteworld het oogsten van de grafts heel snel ging, waar het bij hairplus tergend langzaam ging.

En nee, ik slik geen finastride..
Tjappie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2017, 13:40   #43
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Ik kwam er vanochtend achter dat Arenamed, die normaliter haartransplantaties uitvoert in Istanboel, ook de mogelijkheid heeft om dit in België te laten doen. In België ligt de prijs dan wel wat hoger, namelijk 4.500 euro (maximaal aantal grafts).

Is iemand hiermee bekend?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.