Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2017, 14:32   #16
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Hartelijk dank voor jullie steun, uitleg en natuurlijk jullie eerlijke advies!

Ik heb nu net ongeveer 20 min gesproken met Hidde Theunissen van Esteworld en had hem ook mijn foto's wat ik hier heb geupload, gestuurd.

Hij heeft mij met veel uitleg en goede advies (echt super tof!) vertelt dat het beter is om te wachten met HT! En dat ACell PRP niets zal doen aan mijn haarlijn, alleen mijn dunner wordend haar zal hierop reageren en verbeteren. In zijn ogen was ACell PRP zonder HT weggegooid geld in mijn geval, maar ook om nu HT te ondergaan en kosten te maken, was zonde vertelde hij. Gezien ik de laatste 2-3 jaar ongeveer redelijk stabiel ben gebleven in mijn haarstatus (minimale achteruitgang), ben ik ervan overtuigd om minimaal nog 1-2 jaar te wachten voordat ik een HT onderga..... Als ik tegen die tijd nog meer achteruit ga, zal ik een beter resultaat ben HT krijgen is mij verteld en zo nodig PRP ACell erbij nemen.

Voor nu maar gezond blijven doen, zoals altijd en hopen op het beste voor de toekomst! Ik ben nu wel overtuigd dat ik voorlopig niks moet doen en rustig af moet wachten

Wel heb ik een vraag mbt finasteride : Waar kan ik dit het beste kopen? En 0.5 mg is zeker wel veilig zonder enige bijwerking? Is merk belangrijk?

Allen, hartelijk dank nogmaals!

Gr. Murat
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet

Laatst gewijzigd door darkrider; 18 januari 2017 om 14:36
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2017, 16:35   #17
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
finasteride is een geneesmiddel en vraag je best bij jouw arts

er zijn veel fina bronnen op de zwarte markt waar in het echt geen fina inzit , zit je met placebo's

ik zou zeggen verdiep je eens meer in de finasteride topics , ook google is your friend , je komt er zeker wel aan uit , 0,5 is trouwens heel laag gedoseerd als je kijkt naar de echte prostaatversies dat 5mg fina bevatten

saw palmetto is een natuurlijk alternatief voor fina , echter moet je wel al richting 700mg werkzame stof gaan op 95 extract (hogere dosis werkzame stof)

google maar :

finasteride haaruitval
saw palmetto haaruitval
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2017, 12:05   #18
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
finasteride is een geneesmiddel en vraag je best bij jouw arts

er zijn veel fina bronnen op de zwarte markt waar in het echt geen fina inzit , zit je met placebo's

ik zou zeggen verdiep je eens meer in de finasteride topics , ook google is your friend , je komt er zeker wel aan uit , 0,5 is trouwens heel laag gedoseerd als je kijkt naar de echte prostaatversies dat 5mg fina bevatten

saw palmetto is een natuurlijk alternatief voor fina , echter moet je wel al richting 700mg werkzame stof gaan op 95 extract (hogere dosis werkzame stof)

google maar :

finasteride haaruitval
saw palmetto haaruitval
Hartelijk dank!
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2017, 16:52   #19
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Ik dacht al dat het lastig zou worden om een kliniek te vinden die je gaat opereren, gewoon omdat de haaruitval (op de foto's althans) redelijk miniem is.

Zeker als je nu aan de fina en minox gaat, denk ik dat je ook in de toekomst vrij weinig zult verliezen. Je bent 32, dus de "ergste" jaren liggen reeds achter de rug. Als je dan dit overhoudt en geneesmiddelen gaat gebruiken, kan het bijna niet anders dan dat het nauwelijks slechter wordt. Evt. kun je ooit nog een HT laten doen als je wil. Eigenlijk vind ik dat dat nu ook moet kunnen, aangezien je er kennelijk toch al jaren aan denkt. Waarom niet gewoon doen om ervan af te zijn? Het is niet dat je 20 bent en nog zoveel haar gaat verliezen dat je ieder jaar weer wat moet bedenken om het nieuw verloren haar op te vullen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2017, 21:21   #20
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Ik dacht al dat het lastig zou worden om een kliniek te vinden die je gaat opereren, gewoon omdat de haaruitval (op de foto's althans) redelijk miniem is.

Zeker als je nu aan de fina en minox gaat, denk ik dat je ook in de toekomst vrij weinig zult verliezen. Je bent 32, dus de "ergste" jaren liggen reeds achter de rug. Als je dan dit overhoudt en geneesmiddelen gaat gebruiken, kan het bijna niet anders dan dat het nauwelijks slechter wordt. Evt. kun je ooit nog een HT laten doen als je wil. Eigenlijk vind ik dat dat nu ook moet kunnen, aangezien je er kennelijk toch al jaren aan denkt. Waarom niet gewoon doen om ervan af te zijn? Het is niet dat je 20 bent en nog zoveel haar gaat verliezen dat je ieder jaar weer wat moet bedenken om het nieuw verloren haar op te vullen.
Zo denk ik er ook over... echt de hele jonge jaren (20-30) heb ik achter de rug en ben niet gelukkig zwaar acheruit gegaan! Gezien ik beetje dunne inhammen heb en kruin, dacht ik de afgelopen jaren= ht doen en dan is dat weer mooi gevuld. Maar vele mensen hier en consult van esteworld (eerlijke advies) hebben mij wel deels ongepraat om toch nog even te wachten... ik blijf wel steeds redelijk bezig met kijken, maar stressen niet meer (doe mij best dan!)...
Ik geef het nog even een jaar of 2 max.. mocht ik intussentijd toch sterker achteruit gaan, dan zal ik definitief ht doen bij esteworld ...
Lijkt mij het beste...
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2017, 22:23   #21
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Als je Finasteride gaat gebruiken dan zal er lichte haargroei zijn op je kruin na een jaar en zul je geen extra haar verliezen. Ik stel wel voor dat je dit middel gebruikt voor minstens 1 jaar voordat je een haartransplantatie ondergaat, want dan kun je checken of je bijwerkingen van Finasteride ervaart.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 18:18   #22
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkrider Bekijk bericht
Zo denk ik er ook over... echt de hele jonge jaren (20-30) heb ik achter de rug en ben niet gelukkig zwaar acheruit gegaan! Gezien ik beetje dunne inhammen heb en kruin, dacht ik de afgelopen jaren= ht doen en dan is dat weer mooi gevuld. Maar vele mensen hier en consult van esteworld (eerlijke advies) hebben mij wel deels ongepraat om toch nog even te wachten... ik blijf wel steeds redelijk bezig met kijken, maar stressen niet meer (doe mij best dan!)...
Ik geef het nog even een jaar of 2 max.. mocht ik intussentijd toch sterker achteruit gaan, dan zal ik definitief ht doen bij esteworld ...
Lijkt mij het beste...
Ik ben het overigens niet altijd eens met die conservatieve instelling waarbij wachten per definitie beter is. Tuurlijk,er zijn gevallen waarbij dat beter is, als je 19 jaar bent en je hebt al hele diepe inhammen word je waarschijnlijk heel snel al kaal. Dan moet je inderdaad wachten, het stabiliseren en dan evt. aan de transplantaties gaan.

In jouw geval zie ik dat echt anders, je ervaart een haarprobleem en je bent nu nog jong. Als je 2 jaar wacht, heb je 2 jaar minder lang het resultaat ervan. En dit zijn de jaren waarin het nog een verschil maakt. Lekker boeiend of je op je 75e een volle bos hebt, dan maakt het veel minder uit.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 18:06   #23
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkrider Bekijk bericht
...Maar vele mensen hier en consult van esteworld (eerlijke advies) hebben mij wel deels ongepraat om toch nog even te wachten...
Zeer keurig van Esteworld. Ik krijg een steeds beter gevoel bij hen.
Laat je niet ompraten door verkopers zonder enige medische achtergrond in witte jassen. Zeker niet als die niet bevoegde verkoper de eigenaar blijkt te zijn. Er lopen oplichters in de haartransplantindustrie rond, en nog erger... sadistische zwijnen.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 20:08   #24
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
@Tato: ik ben ook zoals ik aangaf aan het twijfelen, maar gezien mij werd aangeraden om te wachten ivm dat als ik meer haar verlies, zij beter kunnen inplanteten omdat ze dan niet tussen hoeven te doen. Ze hebben dan een bepaald gebied die ze dan mooi aansluitend op de rest kunnen inplanteren dan ertussen die dan een minder natuurlijke beeld geeft? En ook dat er dan achter de haren er omheen kunnen afvallen en dat dit dan een raar beeld geeft...
Twijfel is er nog steeds wel, echter wel wat minder omdat ik dus na advies en forum antwoorden toch de besluit heb genomen om te wachten...

Maar als ik in mijn geval toch dus wel binnenkort zou doen, is dat een probleem? Daarmee bedoel ik, als ze ertussen gaan planteren, zullen ze ook andere haren beschadigen en of zal er dan een onnatuurlijk beeld ontstaan met de rest?
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2017, 12:27   #25
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Heren,

Vraagje. Ik ben al begonnen met mijn tweede set van Regenpure DR icm regenepure biotin volume conditioner. Ik vind de producten, zeer fijn in gebruik!
Ik gebruik ze beide 5min (hou precies tijd bij), dus 5min shampoo in laten trekken en uitspelen, daarna 5min conditioner. Ik gebruik deze twee om de dag om mijn haren en hoofdhuid ook wat rust te geven! Dus de ene week zit ik op 3 maal gebruik en de ander week op 4. Is goed? Of moet ik het vaker of zelfs elke dag gebruiken om effect ervan te zien?
Veel is niet altijd goed heb ik geleerd, maar wou het toch graag aan jullie vragen!

Ben heel benieuwd, wat voor adviezen jullie mij kunnen geven?
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2017, 12:19   #26
Rob888
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkrider Bekijk bericht
Heren,

Vraagje. Ik ben al begonnen met mijn tweede set van Regenpure DR icm regenepure biotin volume conditioner. Ik vind de producten, zeer fijn in gebruik!
Ik gebruik ze beide 5min (hou precies tijd bij), dus 5min shampoo in laten trekken en uitspelen, daarna 5min conditioner. Ik gebruik deze twee om de dag om mijn haren en hoofdhuid ook wat rust te geven! Dus de ene week zit ik op 3 maal gebruik en de ander week op 4. Is goed? Of moet ik het vaker of zelfs elke dag gebruiken om effect ervan te zien?
Veel is niet altijd goed heb ik geleerd, maar wou het toch graag aan jullie vragen!

Ben heel benieuwd, wat voor adviezen jullie mij kunnen geven?
Ik doe exact hetzelfde met uitstekende resultaten. Heel blij met deze produkten..
Rob888 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2017, 13:06   #27
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob888 Bekijk bericht
Ik doe exact hetzelfde met uitstekende resultaten. Heel blij met deze produkten..
Hoi Rob888,

Fijn om te horen dat jij "exacte" doet, dus jij wast ook je haren om de dag met beide producten? En hoelang gebruik jij deze producten al? En gebruik je nog andere middelen ernaast?

Want ik las op de producten, dat ze dagelijks gebruikt mogen worden en op internet las ik (volgens mij ook ergens op deze site) dat je juist dagelijks moet gebruiken om effecten ervan te zien!
Ik vind zelf elke dag toch wel teveel, want je moet je hren toch ook rust geven (anders ook teveel talgproductie?)?
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2017, 13:27   #28
Rob888
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkrider Bekijk bericht
Hoi Rob888,

Fijn om te horen dat jij "exacte" doet, dus jij wast ook je haren om de dag met beide producten? En hoelang gebruik jij deze producten al? En gebruik je nog andere middelen ernaast?

Want ik las op de producten, dat ze dagelijks gebruikt mogen worden en op internet las ik (volgens mij ook ergens op deze site) dat je juist dagelijks moet gebruiken om effecten ervan te zien!
Ik vind zelf elke dag toch wel teveel, want je moet je hren toch ook rust geven (anders ook teveel talgproductie?)?
Ik gebruik geen andere producten en Regenepure sinds mei 2016 en al na een maand positieve effecten.

Het haar wordt erg droog bij dagelijks gebruik, bovendien wordt aanbevolen om de dag te gebruiken ivm ketaconazol werkstof.
De andere dag spoel ik mijn haar slechts met alleen water onder de douche.
Rob888 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2017, 21:41   #29
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob888 Bekijk bericht
Ik gebruik geen andere producten en Regenepure sinds mei 2016 en al na een maand positieve effecten.

Het haar wordt erg droog bij dagelijks gebruik, bovendien wordt aanbevolen om de dag te gebruiken ivm ketaconazol werkstof.
De andere dag spoel ik mijn haar slechts met alleen water onder de douche.
Wat zijn de effecten die je ervan hebt ervaren tot nu toe?
Je gebruikt het al bijna een jaar straks. Ik gebruik het sinds nov 2016, net begonnen met mijn tweede setje...
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2017, 01:12   #30
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Ik heb alsnog @bverotti van prohair (hier op forum) een prive bericht verstuurd en gevraagd of ze mijn haarlijn op de hoeken kunnen verbeteren en meer density hierbij kunnen geven op de inhammen die beetje dunner zijn geworden als de rest en ook de kruin.. kijken wat ze gaan zeggen
__________________
Regime (sinds nov. 2016):

Regenepure DR shampoo (om de dag 5min.)
Regenepure Biotin conditioner (om de dag 5min.)

Supps (sinds 2015):

Biotin 10.000 mcg (1x per dag)
Vitamine D3 3000mcg (1x per dag)
Multi vitamine (1x per dag)
Omega 3 (3x per dag)
ZMA (1x per dag) (sinds maart 2017)
Magnesium & Calcium (1x per dag)
Vitamine P5P 50mg (om de dag) (sinds maart 2017)
Groene thee extract 315mg met EGCG (1x per dag) (sinds maart 2017)

5 x per week sporten (fitness)

Rook en drink niet
darkrider is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.