Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 juli 2020, 01:41   #16
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Er is geen kliniek die wekelijks zoveel goede resultaten deelt als hairofinstabul. Vergelijk alle voor en na resultaten maar eens met andere klinieken... dat heb he blijkbaar niet gedaan anders zou je niet zo reageren.

Doe je research voordat je zomaar klinieken belachelijk maakt.
Sorry, maar hier moét even ingegrepen worden. Dat je geen oog voor kwaliteit hebt is wel duidelijk. Hoe durf je de veels te lage, rechte en puberale haarlijnen vol multigrafts van een budgetkliniek als HOI te vergelijken met het vakmanschap van Europa’s meest gerespecteerde artsen die eerder genoemd zijn? Hoe kun je in godsnaam iemand die om de beste kwaliteit vraagt zonder budgetlimiet naar Turkije verwijzen? Het is helemaal niet erg dat je waarschijnlijk net om de hoek komt kijken in de industrie en daardoor te weinig kennis hebt, maar dan is het verstandiger om je advies voor jezelf te houden.

Ik heb niks tegen een behandeling in Turkije. Voor velen is dit een goede oplossing. Maar er is maar 1 reden om die kant op te gaan en dat is prijs.
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 02:53   #17
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
Ben al maanden aan het zoeken naar een geschikte kliniek. Budget heb ik niet, pre voor mij was wel in NL dan vond ik een fijner idee.
Ben bij verschillende klinieken geweest en vond Deborah smaal het prettigst wat betreft consult. Alle klinieken hebben mooie voor en na foto’s dus wat betreft resultaat zit het bij de meest goed aangeschreven klinieken in NL denk wel snor. Echter heb ik bij geen enkele kliniek echt met een arts gesproken, ik heb een medische aandoening en vond dit minder makkelijk schakelen. Bij Deborah werd goed de tijd genomen en vond de kliniek ook wel prettig, veel vrijheid en maar 1 behandelkamer overigens kan ik online nog weinig resultaten/reviews vinden. Ik ga dan ook af op mijn gut feeling
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 03:51   #18
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Er is geen kliniek die wekelijks zoveel goede resultaten deelt als hairofinstabul. Vergelijk alle voor en na resultaten maar eens met andere klinieken... dat heb he blijkbaar niet gedaan anders zou je niet zo reageren.

Doe je research voordat je zomaar klinieken belachelijk maakt.
leuk geprobeerd had hun insta bezocht idd. Als ik in een keer 4/5 k grafts laat plaatsen had ik ook gewoon een George clooney / Ronaldo haarlijn kunnen hebben. Je snapt er niet veel van.. Probeer mensen aub geen rare dingen te promoten. Ik zeg niet dat de kliniek slecht is maar denk je echt dat je die kan vergelijken met de wereldtopklinieken? Ik laat het hierbij gelukkig genoeg mensen die wel weten hoe het zit


+ ik maak niemand belachelijk zeer vervelend dat je mij woorden in de mond legt houd ik niet van. Behalve van HT's snap je ook niet veel van sociale omgangsnormen
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 17:42   #19
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Er is geen kliniek die wekelijks zoveel goede resultaten deelt als hairofinstabul. Vergelijk alle voor en na resultaten maar eens met andere klinieken... dat heb he blijkbaar niet gedaan anders zou je niet zo reageren.

Doe je research voordat je zomaar klinieken belachelijk maakt.
Waarom zou je dit soort berichten delen? Het is gewoon onwaar.
Sluit me verder aan bij FCKZ en wellicht dat een van de Belgische klinieken dan de beste optie zal zijn om praktische overwegingen. Zou zeggen dat je bij alleen op een goede plek zit, al ben ik van mening dat 23j te jong is voor een ingreep aangezien je het onder controle zal moeten krijgen en er nu echt maar een aantal jaren plezier van zult hebben ben ik bang.

Succes in de zoektocht en wellicht op gesprek en zien waar je jezelf het best bij voelt,
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 17:44   #20
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
leuk geprobeerd had hun insta bezocht idd. Als ik in een keer 4/5 k grafts laat plaatsen had ik ook gewoon een George clooney / Ronaldo haarlijn kunnen hebben. Je snapt er niet veel van.. Probeer mensen aub geen rare dingen te promoten. Ik zeg niet dat de kliniek slecht is maar denk je echt dat je die kan vergelijken met de wereldtopklinieken? Ik laat het hierbij gelukkig genoeg mensen die wel weten hoe het zit


+ ik maak niemand belachelijk zeer vervelend dat je mij woorden in de mond legt houd ik niet van. Behalve van HT's snap je ook niet veel van sociale omgangsnormen
Wel mooi overigens, allereerst zijn veel resultaten onnatuurlijk en worden er duidelijk veel te veel grafts genomen (maw risico voor toekomstige ingreep qua donor). En daarbij herinner ik me dat ze bij het opstarten van het account met ‘n enkele post al 1 miljoen volgers hadden, dus vooral een goede marketingmachine met dagelijkse nieuwe drone-filmpjes en een erg sketchy gevoel.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 21:45   #21
Lincoln
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Sorry, maar hier moét even ingegrepen worden. Dat je geen oog voor kwaliteit hebt is wel duidelijk. Hoe durf je de veels te lage, rechte en puberale haarlijnen vol multigrafts van een budgetkliniek als HOI te vergelijken met het vakmanschap van Europa’s meest gerespecteerde artsen die eerder genoemd zijn? Hoe kun je in godsnaam iemand die om de beste kwaliteit vraagt zonder budgetlimiet naar Turkije verwijzen? Het is helemaal niet erg dat je waarschijnlijk net om de hoek komt kijken in de industrie en daardoor te weinig kennis hebt, maar dan is het verstandiger om je advies voor jezelf te houden.

Ik heb niks tegen een behandeling in Turkije. Voor velen is dit een goede oplossing. Maar er is maar 1 reden om die kant op te gaan en dat is prijs.
De foto’s spreken toch voor zich? Ze posten wekelijks echt super resultaten wat je bij de meeste klinieken helemaal niet ziet, zelfs niet eens per 3-6 maanden dit zegt toch genoeg.

Ik heb genoeg mensen om me heen gezien die in nederland of Belgie zijn geweest en zelden een echt goed resultaat (dus een redelijk volle haardos
Met een goeie haarlijn) Eenmaal naar Turkije geweest en wel het gewenste resultaat behaald. Het is een ervarings vak daar doen ze het dagelijks alleen je moet wel de juiste dokter hebben natuurlijk.

Ik denk dat wij een ander beeld hebben van een “goed resultaat” als ik je zo hoor. Wat denk je wat de topic starter voor ze zoon zou willen hij is 23 jaar oud he
Lincoln is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 21:49   #22
Lincoln
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
leuk geprobeerd had hun insta bezocht idd. Als ik in een keer 4/5 k grafts laat plaatsen had ik ook gewoon een George clooney / Ronaldo haarlijn kunnen hebben. Je snapt er niet veel van.. Probeer mensen aub geen rare dingen te promoten. Ik zeg niet dat de kliniek slecht is maar denk je echt dat je die kan vergelijken met de wereldtopklinieken? Ik laat het hierbij gelukkig genoeg mensen die wel weten hoe het zit


+ ik maak niemand belachelijk zeer vervelend dat je mij woorden in de mond legt houd ik niet van. Behalve van HT's snap je ook niet veel van sociale omgangsnormen
Haha wat is er mis met 4-5k grafts plaatsen? Je moet imo altijd voor het beste resultaat gaan en een zo vol mogelijke haardos. Of ga je liever voor de frans bouwer coupe?

En welke klinieken vind jij de wereldtop dan in de EU? VS is een ander verhaal natuurlijk. Vergelijk de foto’s en geen kliniek komt in de buurt van hairofinstanbul. Komt maar met namen?

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 28 juli 2020 om 22:11
Lincoln is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 22:00   #23
Sergioo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 36
Laten we wel wezen. Als je 23 bent en al heel snel kaal wordt kan je natuurlijk 4-5k grafts laten plaatsen, maar dan is hij alsnog de pineut.
Sergioo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 22:24   #24
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ben zelf ook 23 (NW 2.5-3).
Als je op zo'n leeftijd aan een HT wil denken is het veel beter om eerst in ieder geval te proberen je haarverlies te stabiliseren. Dit kan je doen met behulp van allerlei verschillende soorten medicatie, voedingssupplementen, of evt. natuurlijke producten (maar daarvan is de effectiviteit vaak niet bewezen)

Het is echt belangrijk dat je je haarverlies eerst stabiliseert. Immers, als je nu een transplantatie ondergaat ben je over een paar jaar nog verder van huis als je haarverlies niet stabiel is.

Daarnaast is het transplanteren van 4000-5000 grafts op zo'n leeftijd ook behoorlijk gevaarlijk. Het gemiddelde donorgebied bestaat uit ca. 6000-7000 transplanteerbare grafts. Daarvan nu al het meeste opmaken zou behoorlijk achteloos zijn. De meeste Turkse klinieken raden gebruik van medicatie af. In plaats daarvan bieden ze je een goedkope haartransplantatie aan met zoveel mogelijk grafts, om het resultaat nog enigszins goed te doen lijken. Ik durf te zeggen dat geen enkele kliniek die bereid is een 23-jarige 4000-5000 grafts aan te bieden, zonder enige voorschriften van medicatie, het beste met je voorheeft.

In Nederland en België worden meestal minder grafts gezet, maar dit hoeft niet te betekenen dat het resultaat minder is. Zelf ben ik in ieder geval al een tijdje bezig met een regime om m'n haarverlies te stabiliseren. En dan zal ik volgend jaar een transplantatie ondergaan van ca. 2200-2500 grafts. Het haarverlies zal, ongeacht regime, in de toekomst toch wel doorzetten. Gelukkig heb ik dan nog 4000+ grafts over de nieuwe kale plekken op te vullen.

En die ‘luxe’ heb je niet als je in het verleden bij een Turkse kliniek bent behandeld, waarvan de meeste alleen naar de korte termijn kijken.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 29 juli 2020 om 00:16
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2020, 01:32   #25
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Haha wat is er mis met 4-5k grafts plaatsen? Je moet imo altijd voor het beste resultaat gaan en een zo vol mogelijke haardos. Of ga je liever voor de frans bouwer coupe?

En welke klinieken vind jij de wereldtop dan in de EU? VS is een ander verhaal natuurlijk. Vergelijk de foto’s en geen kliniek komt in de buurt van hairofinstanbul. Komt maar met namen?
Gast lees je aub beter in want het word met de reactie erger.

Ik zie allang dat hun ook de persoon helemaal kaal laten scheren zodat het voor en na een SUPER groot verschil lijkt. Ze doen niets bijzonders. Maar het ziet er indrukwekkend uit omdat ze voor situatie helemaal kaal wordt geschoren en het heel erg gemaakt wordt. Je kan bijvoorbeeld vooraan nog een hele dikke pluk haar hebben staan met wel inhammen. Als je dit kaal scheert weet je nooit of dit super dun was of heel dik. Hele goed manipulatie dus om het eindresultaat goed te laten lijken

Punt 2 is idd dat ik multigrafts in de haarlijnen zie en de haarlijnen niet natuurlijk lijken bij iedereen. Voor sommige mensen zal het vast een goede keuze zijn maar je kan dit niet vergelijken met iemand die een lange termijn plan voor je uitstippelt, voorzichtig met je omgaat + de meest natuurlijke perfecte haarlijn plaatst + ervaring heeft in tempelpoints restauratie.

Wat er mis is met 5 k grafts plaatsen? Meeste mensen hebben tussen de 5 en 6 k donorgrafts. Dit in een transplantatie gebruiken om jezelf de meest scherpe jeugdige haarlijn te geven is prima als je 5 jaar lang wil genieten van je transplantatie. Daarna wordt je kaler en ontstaat er een gat. Dat ik dit uit moet leggen

Ik heb gezegd over de EU ik weet niet alles over amerika maar als ik internationale fora moet geloven en soms fotos zie zou ik kiezen voor

1 dr Baubac hayatdavoudi 2 ron Shapiro of 3 Hassong & Wong ( willekeurige volgorde )

het is echt lachwekkend als je denkt dat een kliniek als hair of istanbul met deze 3 en eerder genoemde kan tippen. Dit is alsof je citroen koopt of mercedes
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2020, 01:35   #26
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ben zelf ook 23 (NW 2.5-3).
Als je op zo'n leeftijd aan een HT wil denken is het veel beter om eerst in ieder geval te proberen je haarverlies te stabiliseren. Dit kan je doen met behulp van allerlei verschillende soorten medicatie, voedingssupplementen, of evt. natuurlijke producten (maar daarvan is de effectiviteit vaak niet bewezen)

Het is echt belangrijk dat je je haarverlies eerst stabiliseert. Immers, als je nu een transplantatie ondergaat ben je over een paar jaar nog verder van huis als je haarverlies niet stabiel is.

Daarnaast is het transplanteren van 4000-5000 grafts op zo'n leeftijd ook behoorlijk gevaarlijk. Het gemiddelde donorgebied bestaat uit ca. 6000-7000 transplanteerbare grafts. Daarvan nu al het meeste opmaken zou behoorlijk achteloos zijn. De meeste Turkse klinieken raden gebruik van medicatie af. In plaats daarvan bieden ze je een goedkope haartransplantatie aan met zoveel mogelijk grafts, om het resultaat nog enigszins goed te doen lijken. Ik durf te zeggen dat geen enkele kliniek die bereid is een 23-jarige 4000-5000 grafts aan te bieden, zonder enige voorschriften van medicatie, het beste met je voorheeft.

In Nederland en België worden meestal minder grafts gezet, maar dit hoeft niet te betekenen dat het resultaat minder is. Zelf ben ik in ieder geval al een tijdje bezig met een regime om m'n haarverlies te stabiliseren. En dan zal ik volgend jaar een transplantatie ondergaan van ca. 2200-2500 grafts. Het haarverlies zal, ongeacht regime, in de toekomst toch wel doorzetten. Gelukkig heb ik dan nog 4000+ grafts over de nieuwe kale plekken op te vullen.

En die ‘luxe’ heb je niet als je in het verleden bij een Turkse kliniek bent behandeld, waarvan de meeste alleen naar de korte termijn kijken.

Ben het hier niet 100% mee eens want je gaat niet van je 23ste tot je 30ste in je prime rondlopen met een zielig plukje voorop. Dit is natuurlijk mijn mening. Het hangt er vanaf hoe snel je haar verliest. Heb je alleen inhammen op 23 en heb je bovenop nog best dik haar vind ik dat een HT best kan. Weet je van jezelf dat je aggresieve AGA hebt dan moet je wel 3 x hierover nadenken. van vele factoren afhankelijk zoals bijvoorbeeld de hoeveelheid grafts in je donor
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2020, 11:18   #27
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Je moet eentje zoeken die geen geld zoekt en die je niet belazerd. Sommige willen alleen geld de meeste gevallen zijn geld wolven.

Satya in India is een goede arts.

https://www.youtube.com/watch?v=mPLi9Ojg7qM

https://www.youtube.com/watch?v=LyYYu9h0W9g
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2020, 12:33   #28
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ben het hier niet 100% mee eens want je gaat niet van je 23ste tot je 30ste in je prime rondlopen met een zielig plukje voorop. Dit is natuurlijk mijn mening. Het hangt er vanaf hoe snel je haar verliest. Heb je alleen inhammen op 23 en heb je bovenop nog best dik haar vind ik dat een HT best kan. Weet je van jezelf dat je aggresieve AGA hebt dan moet je wel 3 x hierover nadenken. van vele factoren afhankelijk zoals bijvoorbeeld de hoeveelheid grafts in je donor
Nee klopt, maar het is niet zo dat je na je 30e je haarsituatie ineens niet meer belangrijk is? Een haartransplantatie onderga je toch niet om 5-8 jaar van te 'genieten'? Als je het goed aanpakt en niet direct je hele donorgebied opmaakt kan je je hele leven een goede bos haar hebben.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2020, 14:12   #29
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door permeke Bekijk bericht
hey Mannen , ik ben hier al een paar jaar aan het ronddwalen en wil nu eindelijk de volgende vraag stellen.
Mijn zoon van 23 is goed kalend, heeft hij wellicht van zijn pa , ik dus

Wat en waar zou je een HT laten doen als je een onbeperkt budget hebt. Geen finasteride aub.



Misschien is het budget onbeperkt maar uw zoons donorhaar niet helaas.


Eerst haaruitval enigszins stoppen en daarna een transplantatie overwegen. Gehaaste spoed is zelden goed zeggen ze vaak.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2020, 12:03   #30
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Maar onthoudt ook haar uitval stop niet bij haartransplantatie en het is geen permanent solutie, je moet toch je medicatie blijven nemen.
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
beste kliniek, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.