Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2010, 22:28   #1
just_him
HaarWeb lid
 
just_him's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2008
Berichten: 26
Geslacht:
Sterker dan ooit! Sterker dan TTM!

Hallo allemaal

zoals jullie weten ben ik ook een TTM (patient) en heb ik er wat moeite mee.

Nu ben ik bezig geweest om te minderen en te stoppen, dat minderen is gelukt, nu kreeg ik het volgend probleem : meer haaruitval.

Ik merkte dat dit niet goed was en ben naar de dokter geweest die mij uiteindelijk naar de huidarts door verwees, Vandaag ben ik dus geweest, niet veel goed nieuws....

het goede nieuws ervan is dat het gelukt is om gedeeltelijk te stoppen. Nu de rest nog !

Het slechte nieuws is, wat iedereen eigenlijk heeft is een soort netje in je hoofd waar je haarzakjes aan vast zitten om te groeien, nu is bij mij dat netje dus kapot en kan niet meer gemaakt worden, al het haar wat dus aangroeit is ongezond haar !
Nu werd ik doorgestuurd via mijn huidarts om naar een speciaal kapperszaak te gaan om een afspraak te maken en dit heb ik dus ook gedaan.

Morgen is mijn afspraak, wat ze met mij gaan doen, is een kleine haartransplantatie doen en daarna gaan ze mijn haar ook weven en dikker en langmaken.
Nu ben ik dus ook echt heel erg verplicht om helemaal te stoppen en moest vanaf vandaag beginnen, en het hielp ! Ik heb geen één keer getrokken, ik heb wel erg het gevoel dat mn handen en armen naar mijn hoofd getrokken worden. alsof er dus touwtjes aan vast zitten ! Dit is dus de 1e vase die ik door moet een aantal dagen..

Ik hoop dat jullie hier misschien ook een ideetje door krijgen om het zelfde te doen via jullie Huisarts en Huidarts !

ik hoor/lees het wel !

Ook als jullie vragen hebben, stel ze gerust ! Jullie kunnen mij ook privé berichten !
just_him is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2010, 00:31   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Huh, een haartransplantatie laten doen bij een kapperszaak????

Weet je wel goed waar je aan begint...

Als ik jou was zal ik me er eerst maar meer in gaan verdiepen voordat je je daar laat behandelen!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 19:24   #3
just_him
HaarWeb lid
 
just_him's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2008
Berichten: 26
Geslacht:
het is een SOORT haar transplantatie bij de kapperszaak.. in die zaak zit een haarwerk zaak.. ze gaan morgen een haar model in mn hoofdhuid zetten.. en aan mn eigen haar knopen en weven.. dat zei ik..

dus ik weet wel waar ik aan begin, ik moest van de dokter daarheen dus het moet goed zijn...
just_him is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 14:55   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dan krijg je dus een haarwerk en helemaal geen haartransplantatie.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 10:03   #5
jolien
HaarWeb lid
 
jolien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 180
Hey Just_him

Hoe is je afspraak geweest? En wat is er nu precies gebeurd, een soort weaving, of een haarwerk? Want ik snap het niet helemaal. Belangrijkste is natuurlijk dat jij er tevreden mee bent!

Groetjes
jolien is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 21:36   #6
just_him
HaarWeb lid
 
just_him's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2008
Berichten: 26
Geslacht:
de afspraak ging goed, heel goed, er zijn een aantal modellen voor me binnen gekomen en ik heb het allemaal gepast, nu is er 1 uitgekomen en die heb ik, die is aan hoofdhuid vast gemaakt (niet aan mn eigen haar!) want het zit in een soort netje waar mn eigen haar doorheen kan groeien.. zodat ik dr vanaf blijf.. (ik had nog haar!) en nu kan ik het 1x per week van mn hoofd halen om het speciaal te wassen.. en dan moet ie de volgende dag er weer op (daty kan ik zelf doen)
wat ik erbij moet zeggen., is dat het mij erg veel helpt! mijn eigen haar is gewoon gaan groeien! én door dit haar zo ben ik niet meer gaan trekken, ik ben nu 7 weken trek vrij!

hier heb je een foto van mijn haar voordat ik naar de afspraak ging :



dit is een foto van mij met nieuw haar nu :



ik ben dit wel met Achmed Akkabi het is de beste foto namelijk..
just_him is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2010, 09:54   #7
jolien
HaarWeb lid
 
jolien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 180
Hey

Wat ziet het er mooi uit zeg!! En zo goed dat je haartjes er gewoon doorheen kunnen groeien en dat het er niet aan vastgemaakt is. Had nog nooit van dergelijk systeem gehoord. Ben blij dat jij er ook tevreden mee bent. En nog steeds plukvrij, geweldig!

Groetjes!
jolien is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Droog haar sterker met als gevolg minder haaruitval Lambert AGA - Algemeen 4 7 maart 2007 22:45
Kom ik hier ooit overheen? Joney Haarproblemen bij vrouwen 26 3 januari 2006 23:20
sterker staan! mysterypluk TTM - Algemeen 2 6 december 2005 16:59
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Tjeep AGA - Algemeen 0 10 augustus 2004 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.