Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 januari 2016, 22:51   #1
Peters83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Acell behandeling

Heeft iemand enige informatie over Acell behandeling bij esteworld? Werkt het echt of is het een commercieel product wat veel geld kost maar eigenlijk niet veel resultaat oplevert?
Peters83 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2016, 10:27   #2
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ben me er nu al een tijd in het verdiepen. Op amerikaanse forum / website kom je er veel over tegen. Zoals met alles wat men niet kent is men sceptisch, maar dit lijkt dus echt een nieuwe doorbraak te zijn. In amerikaanse klinieken voeren ze het al 5 jaar uit. Las dat meer dan 100.000 menen het al hebben laten doen. Ik ga volgende week ook even bij Hidde langs. Is bij mij naast de deur.

voorbeeld linik: https://www.hairreplacementsurgeon.c...-therapy-work/

wordt vervolgd.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2016, 15:05   #3
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Omdat mij deze behandeling ook is aangeboden door Esteworld voor 1300 euro. Ben ik mij er ook in gaan verdiepen door buitenlandse fora af te struinen. Wat mij is opgevallen, is dat er dus verschillende samenstellingen zijn die gebruikt worden voor de ACELL behandeling met verschillende (minimale) resultaten.

Die 5 tot 10 jaar claim die Esteworld geeft voor de werking van het product daar geloof ik niks van. In Amerika wordt het al een tijdje toegepast vanaf 2011 en daar zegt men dat je behandeling elke 9 a 12 maanden moet herhalen.

Daarnaast heb ik ook nog geen overtuigend bewijs gezien dat dit product significante bijdrage levert aan het stoppen van haaruitval.
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2016, 15:28   #4
Peters83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Ja het is fda gekeurd maar dat had meer te maken met het genezingsproces zover ik begrepen heb. Ik zie ook nergens echt voor en na foto's ervan. En echt een onderbouwend medisch rapport zie je dus ook nergens
Peters83 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2017, 19:31   #5
Ajansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Acell

Mij werd ook bij een offerte aangeraden om een ACELL behandeling te nemen. Dit omdat er geen ruimte is voor HT en dat het op mijn leeftijd (24) voor meer kaalheid kan zorgen. Dan vraag ik me af hoe alle anderen rond mijn leeftijd wel een HT onder kunnen gaan zonder hetzelfde risico.. en over ACELL heb ik nog niks positiefs gelezen of een duidelijke resultaat gezien. Het tegendeel meer..
Ajansen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2017, 21:00   #6
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ajansen Bekijk bericht
...over ACELL heb ik nog niks positiefs gelezen of een duidelijke resultaat gezien. Het tegendeel meer..
Vertel?
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2017, 18:08   #7
Kevin_Fox
HaarWeb lid
 
Kevin_Fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2016
Berichten: 56
Geslacht:
Medisch gezien is er volgens mij geen doorslaggevend bewijs dat de ACCEL behandeling werkt.
Sommigen doen het af als een wondermiddel terwijl het in het beste geval zal "helpen".
Zelfde met PRP, dat zal wel helpen en zal ongetwijfeld een effect hebben maar dusdanig dat het 900-1300€ waard is?
Ieder moet 't voor zich uitmaken natuurlijk....
Kevin_Fox is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.