Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 oktober 2020, 16:55   #1
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Esteworld 4100 grafts(mijn eerste haartransplantatie)

In juni 2019 heb ik bij Esteworld in Istanbul mijn eerste haartransplantatie gehad.

Ik wist zeker dat ik mijn haar wilde laten doen, maar ik vond het zo lastig om een keuze te maken uit al die honderden klinieken die allemaal de beste claimen te zijn.

Een vriend van mij heeft zijn haartransplantatie bij Dr. Cinik ondergaan en hij was daar super enthousiast over.

Uiteindelijk ben ik toch op mijn gevoel afgegaan en mijn keuze is op Esteworld gevallen om volgende redenen:

- Ik vond het prettig dat ze ook in Nederland een vestiging hebben waar ze nazorg bieden en waar je met al je vragen terecht kunt.

- Bijna alle recensies waren goed.

-Ze bieden een ACELL(je hoofd wordt met allerlei vitamines ingespoten die je haarstamcellen versterken ter preventie van haaruitval) behandeling als enige in heel Europa.

Het gesprek met Margo op het kantoor in IJsselstein was zeer informatief.
Ik wist bijvoorbeeld niet dat je beter ouder dan 35 kan zijn als je een haartransplantatie ondergaat, want je hormonen zijn dan blijkbaar meer in balans.

Het enige minpunt(hoewel misschien ook weer niet), was de prijs. Margo had mij dr. Servet Terziler, de CEO van Esteworld en de zogenaamde VIP dokter, aangeraden, die voor mij de beste zou zijn wegens zijn precisie. Alleen daar hing uiteraard een hogere prijs aan vast.

Ik heb in totaal(exclusief de vliegticket) €5700 uitgegeven:

- €1250 voor de ACELL behandeling(in combinatie met haartransplantatie)

-€200 pijnloze verdoving (een roesje)

-€4250 voor de VIP dokter + 3 hotelovernachtingen

Je wordt dan echt als een VIP behandeld, zelfs een lichtblauwe haarband gekregen na mijn operatie waar met grote letters VIP op stond. Maar goed dat is voor mij niet zo belangrijk, want waar het uiteindelijk om gaat, is het resultaat.

Dr. Terziler is een zeer prettige en grappige man. Hij heeft ook direct aangegeven dat 1 behandeling niet voldoende zou zij voor mijn grote bijna helemaal kale plek.

Hij begon aan de voorkant van mijn hoofd waar de meeste van 4100 geoogste grafts geplaatst zijn en ging verder richting de kruin te werk.

Hij gaf ook aan dat ik met de voorkant tevreden zou zijn en dat ik de rest moest aankijken tot 1 a anderhalf jaar na de operatie.

Aangezien dit mijn eerste keer was en de prijs best wel hoog was, waren mijn verwachtingen ook heel erg hoog.

Achteraf denk ik of ik bij een andere dokter in dezelfde kliniek dan wel voor de helft van de prijs ook hetzelfde resultaat had kunnen bereiken, maar goed dat zal ik nooit weten.

Hoe dan ook, moet ik realistisch blijven, mijn haar zal nooit meer hetzelfde zijn als toen ik 18 was, dus ik ben toch erg tevreden met wat deze operatie mij gegeven heeft.

De service en nazorg is echt uitstekend bij Esteworld.

Inmiddels heb ik 1 maand geleden mijn tweede operatie gehad bij dokter Cinik(daar heb ik ook een korte review over geschreven).

Deze keer koos ik voor de kliniek van Dr. Cinik omdat ik al iemand kende die bij hem een goed resultaat behaalde, omdat de prijs een stuk lager is en vooral omdat hij ook bodyhair transplantatie doet. Ik heb inmiddels dus ook een deel van mijn baard en van mijn borsthaar op mijn hoofd zitten.
En nu nog afwachten wat het resultaat zal zijn.

Ik kan niet zeggen wie de beste is, ik krijg geen korting wegens recensies, waarschijnlijk zijn er veel meer goede klinieken dan de bovengenoemde, maar dit zijn mijn ervaringen.
Ik ben door beide klinieken gevraagd om een review te schrijven en dat doen ze bij iedereen. Dus vandaar deze recensie en misschien heeft hier iemand, die net als ik heel moeilijk vindt om een keuze te maken, iets aan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200804_211711.jpg‎ (119,9 KB, 389x gelezen)
Bestandstype: jpg 20200804_211623.jpg‎ (132,5 KB, 355x gelezen)
Bestandstype: jpg 20200804_211343.jpg‎ (139,2 KB, 353x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201015_195248.jpg‎ (58,9 KB, 301x gelezen)

Laatst gewijzigd door Nickolas; 15 oktober 2020 om 20:58
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 17:57   #2
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Wat heb je gebruikt qua middelen om je bestaande haar te behouden / te versterken?

Wat zei Esteworld van dit resultaat?
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 18:30   #3
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
4100 grafts en met zulke VIP behandeling wetende wat je betaald hebt in Turkije vind ik persoonlijk het resultaat niet goed ,wat ik op de foto,s zie van je laatste HT betreft de gezette grafts vermoed ik dat je daar meer kan van verwachten en dat zou toch moeten aangezien je in totaal 10750 grafts gekregen hebt.Ik wens je het in elk geval van harte toe want 2 jaar na elkaar heel dit proces te moeten ondergaan is zeker geen lachje.Succes verder en hou ons verder op de hoogte.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 19:23   #4
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Wat heb je gebruikt qua middelen om je bestaande haar te behouden / te versterken?

Wat zei Esteworld van dit resultaat?
-Ik neem Biotine(5000mg) en Saw palmetto tabletten 1 x per dag in.
-en ik gebruik Minoxidil(5%) in schuimvorm en CureGen Dermal spray 2 x per dag

Esteworld vindt dit een goed resultaat en ze hebben mij aangeraden om ook een dermaroller te gebruiken, maar dat vind ik net iets te veel gedoe, het liefst wil ik natuurlijk gwn douchen en klaar zijn.

Laatst gewijzigd door Nickolas; 15 oktober 2020 om 19:31
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 19:29   #5
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
4100 grafts en met zulke VIP behandeling wetende wat je betaald hebt in Turkije vind ik persoonlijk het resultaat niet goed ,wat ik op de foto,s zie van je laatste HT betreft de gezette grafts vermoed ik dat je daar meer kan van verwachten en dat zou toch moeten aangezien je in totaal 10750 grafts gekregen hebt.Ik wens je het in elk geval van harte toe want 2 jaar na elkaar heel dit proces te moeten ondergaan is zeker geen lachje.Succes verder en hou ons verder op de hoogte.
Zoals ik al zei, waren mijn verwachtingen ook hoger dan het uiteindelijke resultaat en achteraf had ik ook zoiets dat ik beter een goedkoper pakket had moeten nemen.
Maar goed, het ziet iig beter uit dan voor de operatie.

Het lastige van bodyhair transplantatie is dat deze grafts een kleinere overlevingskans hebben dan de grafts uit het hoofd, dus ik blijf in spanning het nieuwe resultaat afwachten.
Thanks!
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 19:30   #6
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickolas Bekijk bericht
-Ik neem Biotine(5000mg) en Saw palmetto tabletten 1 x per dag in.
-en ik gebruik Minoxidil(5%) in schuimvorm en CureGen Dermal spray 2 x per dag

Esteworld vind het een goed resultaat en ze hebben mij aangeraden om ook een dermaroller te gebruiken, maar dat vind ik net iets te veel gedoe, het liefst wil ik natuurlijk gwn douchen en klaar zijn.
Ik ben ook bij Esteworld geweest voor een HT, heb ook een topic gemaakt.

Maar dit is naar mijn mening geen goed resultaat. Terecht dat je dan ook voor nog een HT gaat.

Als zij dit een goed resultaat vinden, is het wel erg rooskleurig gebracht. Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat zij dit een goed resultaat vinden; wetende hoe de situatie was natuurlijk.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 20:56   #7
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Ik ben ook bij Esteworld geweest voor een HT, heb ook een topic gemaakt.

Maar dit is naar mijn mening geen goed resultaat. Terecht dat je dan ook voor nog een HT gaat.

Als zij dit een goed resultaat vinden, is het wel erg rooskleurig gebracht. Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat zij dit een goed resultaat vinden; wetende hoe de situatie was natuurlijk.
It is what it is. De dichtheid zal nooit dezelfde zijn als vroeger en met de foto's blijft het tricky, ik ga zo een andere foto uploaden waarop het resultaat beter lijkt maar in het echt blijft het toch anders.
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2020, 14:55   #8
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Hopen dat de tweede behandeling het gewenste resultaat gaat geven.

Het viel mij op dat er gekozen is om bij deze behandeling ook body hair te gebruiken. Weet je de hoeveelheid en verdeling van het aantal grafts uit de krans / body hair? Enorm interessant en ben dan ook benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik blijf je volgen!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.