Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 februari 2024, 18:46   #1
haarmaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2023
Berichten: 4
Geslacht:
Welke shampoo droog haar?

Hallo allemaal,

Ik ben 19 jaar en ben een beetje aan het rondkijken voor mijn haarroutine. Vooral welk shampoo en/of ik conditioner moet gebruiken.

Ik was sinds een jaar mijn 1x in de week en ongeveer 1x in de 2 weken met simpele andrelon shampoo. Alleen heb ik wel de laatste tijd door dat ik wel wat inhammen heb gekregen en een beetje aan het kalen ben. Weet niet of dat door het weinig wassen met shampoo komt, maar dat terzijde.

Ik ben er wel achter dat ik vaak na het wassen / natgeregend ben, mijn haar daarna erg droog/ pluizig is en best makkelijk uitvalt (misschien wel beschadigd?)
Ook heb ik na een poosje niet wassen gele schilfers aan de voorkant van de inhammen. Ik heb dik, beetje krullend en droog haar over het algemeen.

Nu ben ik dus een beetje aan het rond struinen welke haarproducten ik het best kan zodat mijn haar zo gezond mogelijk blijft en misschien wel om het kalen efficiënt mogelijk te vertragen. Ik ben een beetje online aan het kijken maar weet niet precies wat handig is om te kopen, en hoevaak ik dat moet gebruiken. Hebben jullie misschien tips om mij te helpen?

Alvast bedankt
haarmaster1 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.