Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 september 2020, 18:00   #106
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Top dat je dit zo gedetailleerd vermeld hier.
Daar hebben anderen echt iets aan.
Ziet er verder rustig uit en ik ben erg benieuwd hoe je groei zich laat zien de komende maanden.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 15:43   #107
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
WEEK 9 (61e dag na HT)

Ik weet dat ik nog maar net 2 maanden verder ben en eigenlijk nog helemaal niet veel kan verwachten van mijn progressie. Toch lijkt het alsof ik al positieve ontwikkelingen ervaar.

Afgelopen zaterdag werd er tijdens mijn derde XL Hair behandeling weer gekeken naar mijn (hoofd)haar situatie en ik kreeg te horen dat mijn hoofdhuid er heel rustig en positief uitziet, omdat ze meestal zien dat het rond 2 maanden er nog wat rood uitziet.

Ik kan het niet laten om elke dag te kijken naar het transplanteerde gebied, dus ik zie zelf ook bijna geen drastische verschillen. Vanochtend na het wassen van mn haar viel het op één of ander manier wel op dat er toch al wat haar zichtbaar is, terwijl het nog nat is en ik normaal gesproken bij nat haar veel minder zie.

Hieronder wat foto's voor een indruk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200924_082324.jpg‎ (136,1 KB, 344x gelezen)
Bestandstype: jpg 20200924_082316.jpg‎ (136,7 KB, 249x gelezen)

Laatst gewijzigd door mjds; 24 september 2020 om 15:55
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 19:33   #108
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
Afgelopen zaterdag werd er tijdens mijn derde XL Hair behandeling weer gekeken naar mijn (hoofd)haar situatie en ik kreeg te horen dat mijn hoofdhuid er heel rustig en positief uitziet, omdat ze meestal zien dat het rond 2 maanden er nog wat rood uitziet.
Ik merk dat Visus haar patienten vaak terugroept. Dat is in principe goed, maar is dit kosteloos of heb je hier toentertijd extra voor betaald? Visus lijkt me namelijk nogal van de 'extra' behandelingen tegen betaling. Heb er mijn ogen laten laseren en mezelf ook een kulbehandeling laten aansmeren om beter in het donker te kunnen zien. Veel geld, weinig resultaat (is alleen maar erger nu, lol).
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 19:52   #109
twente85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Berichten: 42
Geslacht:
Ziet er al goed uit keep going
Zit zelf nu in mijn 8e week na de HT zal binnenkort ook beginnen met een blog bijhouden.
twente85 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 12:04   #110
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twente85 Bekijk bericht
Ziet er al goed uit keep going
Zit zelf nu in mijn 8e week na de HT zal binnenkort ook beginnen met een blog bijhouden.
Thanks voor de opmerking @twente 85!
Ben ook benieuwd naar jouw ervaringen en ontwikkelingen in je blogs.
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 13:22   #111
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Ik merk dat Visus haar patienten vaak terugroept. Dat is in principe goed, maar is dit kosteloos of heb je hier toentertijd extra voor betaald? Visus lijkt me namelijk nogal van de 'extra' behandelingen tegen betaling. Heb er mijn ogen laten laseren en mezelf ook een kulbehandeling laten aansmeren om beter in het donker te kunnen zien. Veel geld, weinig resultaat (is alleen maar erger nu, lol).
Zo ver ik merk zijn alleen de controles kosteloos. Tot nu toe pas twee controles achter de rug gehad (2 dagen na HT en 1 maand na HT). De volgende controle is 6 maanden na HT en de laatste 12 maanden na HT.

De reden waarom ik de afgelopen drie weken ben terug gegaan was vanwege de XL Hair behandeling, waarvoor ik betaald heb.

Vervelend dat je weinig resultaat merkt wat betreft de behandeling voor je ogen. In hoeverre overweeg je een HT ergens anders?
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 14:46   #112
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht

Vervelend dat je weinig resultaat merkt wat betreft de behandeling voor je ogen. In hoeverre overweeg je een HT ergens anders?
Heb m'n HT bij Zantman Kliniek gehad. Voor een 2e ga ik wel ergens anders.

Voor m'n ogen ging ik twee jaar geleden naar Visus Oogkliniek. Is volgens mij hetzelfde 'merk' als de haarkliniek. Het laseren ging goed, ik zie scherp, maar ze proberen altijd te 'upsellen'. Dus nog een 'extra' behandeling erbij, om meer contrast te zien, beter in het donker te kunnen zien, etc.

Dat heb ik toen dus ook gedaan, maar niks van gemerkt. Het lijkt mij puur marketing. Een klant geeft al veel geld uit, en zal toch het maximale er uit willen halen, dus is imo veel vatbaarder voor die upsell-technieken waar klinieken dankbaar gebruik van maken. Denk aan vitamine-pakketten, dat ACELL gedoe waar ik veel over lees, en jouw XL-hair behandelingen.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2020, 15:58   #113
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Maand 3 (week 13)

Het is alweer een tijd geleden dat ik e.e.a. op dit forum heb gepost. Heeft er ook mee te maken dat de ontwikkelingen langzamer zijn dan in de eerste paar weken na de HT.
Maar waar het vooral aan ligt is dat het mentaal allemaal veeeeel te traag gaat. Op een gegeven moment heb je er geen zin meer in om steeds te gaan kijken, omdat haar nou eenmaal traag groeit. Maar goed, nieuwsgierigheid is toch sterker dan geduld.

De getransplanteerde haren die niet zijn uitgevallen zijn inmiddels zo'n 3 centimeter lang, terwijl erom heen eindelijk wat mini baby haartjes tevoorschijn komen. Met het blote oog is het bijna niet te zien, maar met het inzoomen op de foto zie je wel.
De foto's zijn niet super duidelijk, omdat de lange haartjes over opkomende haartjes vallen en moeilijk op hun plek blíjven voor de foto. Puur voor een impressie voeg ik toch even toe, zodat het iets beter in te beelden is wat ik bedoel.

(De eerste twee foto's zijn van week 11, de laatste twee zijn van vandaag: dezelfde foto, maar van één normale afstand en één ingezoomd).

Morgen de laaste XL Hair behandeling en de volgende dag eindelijk weer eens naar de kapper voor een normale kapsel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20201023-144459_Gallery.jpg‎ (147,4 KB, 190x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20201023-144528_Gallery.jpg‎ (144,1 KB, 176x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20201023-145304_Gallery.jpg‎ (121,9 KB, 152x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20201023-145344_Gallery.jpg‎ (135,4 KB, 127x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2020, 10:27   #114
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Laatste sessie XL Hair

Gisteren was de laatste sessie van de XL Hair. Had niet verwacht dat ze daarom foto's gingen maken, maar vond het zelf wel fijn dat de foto's werden gemaakt.

Om eerlijk te zijn kan ik niet zeggen of ik wel of geen directe invloed merk. Eigenlijk denk ik dat het met elk soort vitamine toevoeging lastig te zeggen is of ik echt direct iets merk. Wat mij wel opvalt is dat de XL Hair behandeling is gedaan door twee verschillende personen die allebei zeggen dat de XL Hair en/of LLLT behandeling niet noodzakelijk zijn voor het herstel.

De behandeling zelf zie ik verder ook wel als een soort hoofdmassage met die kleine naaldjes. Dat ga ik wel missen. Nu de drie maanden verstreken zijn gaan we de verdere groei t/m zes maanden zien. Toch best spannend om nu te gaan zien wat het gaat worden, maar iig is het grootste deel van het wachten achter de rug.

Hierbij nog de foto's die gisteren waren gemaakt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201025_090319.jpg‎ (82,1 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201025_090400.jpg‎ (102,1 KB, 181x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201025_090453.jpg‎ (96,8 KB, 146x gelezen)
Bestandstype: jpeg After treatment (5).jpeg‎ (75,7 KB, 165x gelezen)
Bestandstype: jpeg After treatment (4).jpeg‎ (86,3 KB, 124x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2020, 12:26   #115
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
De komende maanden moet het gaan gebeuren.
Ziet er al rustig uit en ik hoop dat je er ook tevreden mee bent.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2020, 13:32   #116
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
De komende maanden moet het gaan gebeuren.
Ziet er al rustig uit en ik hoop dat je er ook tevreden mee bent.
Thanks!! Ja, laten we daar idd van uit gaan!

Over het algemeen ben ik wel tevreden met hoe alles verloopt. De verwachtingen die de kliniek bij mij schept over het herstel en resultaat komt over het algemeen wel overeen met de verwachtingen die ik heb kunnen scheppen door op dit forum te lezen.
Dat is zeker goed om mentaal er op voor te bereiden. Denk als dat niet het geval geweest zou zijn, dan zou ik er misschien niet tevreden over zijn.

Maar tot nu toe iig wel, hopelijk ook over het eindresultaat.
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2020, 09:01   #117
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Mooi hè dat je van te voren een bepaald resultaat voor ogen hebt en dat dat nu al een heel eind op weg is. Het ziet er allemaal rustig uit. Volgens mij heb je haar dat je een mooi resultaat gaat geven. Een mooie haarlijn die je nu steeds beter ziet. Bij mij gaat het ook lekker. Zal ook weer eens een update maken binnenkort.
dutchrobh is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2020, 15:07   #118
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchrobh Bekijk bericht
Mooi hè dat je van te voren een bepaald resultaat voor ogen hebt en dat dat nu al een heel eind op weg is. Het ziet er allemaal rustig uit. Volgens mij heb je haar dat je een mooi resultaat gaat geven. Een mooie haarlijn die je nu steeds beter ziet. Bij mij gaat het ook lekker. Zal ook weer eens een update maken binnenkort.
Het is zeker mooi om te merken dat je op de goede weg bent naar het resultaat wat je van te voren voor ogen hebt.

Doordat het zo lang duurt raak je toch wel snel in de verleiding om stiekem te hopen op meer en sneller resultaat. Dan is het wel moeilijker om op dat soort momenten positief te blijven.

Daarom is het toch ook wel fijn om zo nu en dan positieve reacties te ontvangen. Dus jouw post wordt zeker gewaardeerd!

Ben inderdaad ook benieuwd hoe de ontwikkelingen bij jou verloopt, dus keep us posted @dutchrobh!
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2020, 17:37   #119
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Eerste echte knipbeurt

Niet zo zeer een update, maar wil nog wel even delen hoe mijn kapsel er nu uitziet.

Ben ein-de-lijk weer eens naar de kapper gegaan voor een normale knipbeurt.
Dit kan zeker wel ook een positieve invloed hebben op hoe je je voelt tijdens het herstel van een HT, althans bij mij.

Verder geen drastische ontwikkelen die benoemenswaardig zijn om te delen. Denk pas weer vanaf maand 4.
Hieronder i.i.g. wat foto's na de knipbeurt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201030_101224.jpg‎ (146,3 KB, 239x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201025_151803.jpg‎ (149,3 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201025_151934.jpg‎ (139,5 KB, 221x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2020, 21:48   #120
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Altijd fijn een knipbeurt?
Hoe was je donor voor de HT?
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.