Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 oktober 2019, 02:03   #46
inhammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 23
De vraag die jouw keuze moet bepalen moet niet zijn wat wij van je haar vinden maar hoe veel jij er zelf mee bezigt bent en wat het voor jou betekend als je inhammen weg zijn. Ben je er elke dag mee bezig? Denk je eraan als je over straat loopt? Of is het enkel iets waar je eens in de zoveel tijd aan herinnert wordt.. Als het eerste het geval is lijkt het me duidelijk dat een HT een goede keuze is.
inhammen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2019, 02:18   #47
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ideale HT kandidaat.

Ik zou bij een Nederlandse kliniek gaan voor een veilige behandeling van je donor. besef je wel dat je een abonement hebt. Ondanks dat het net zoals bij mij heel traag gaat zal ik ooit terug moeten


Mijn situatie is haast identiek aan die van jou en ik heb 11.5 maand geleden een HT ondergaan. Zie mijn topic wat een HT voor mensen zoals ons kan doen.
Mijn mening is dat je het eerder had moeten doen maar goed. Je kan nu nog mooi een jaar of 25-35 jezelf redden met haartransplantaties en heel je jongvolwassen en senioren tijdperk zelfverzekerd doorbrengen.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2019, 09:55   #48
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
@inhammen, de reden dat ik het zo lang mogelijk heb uitgesteld is eigenlijk tweeledig. Deels omdat op internationale fora, maar ook op Haarweb, het advies vaak is om pas een HT te ondergaan na of op je 30.
Naast dit heb ik ook ooms aan beide kanten van de familie, die al volledig kaal waren rondom hun 25e. Mijn vader is de enige met haar. Ook vanwege deze voorbeelden vond ik het van belang nog even te wachten.
Ook nu verkeer ik nog in de afweging tussen nog langer wachten, of het toch gewoon maar doen, in de weet in de toekomst nog eens te moeten.

@FKCZ, ik ben bekend met je topic. Nette behouden haarlijn en keurig resultaat tot dusver. Zelf overweeg ik ook te gaan voor een behouden haarlijn. Door te kiezen voor een behouden haarlijn, ben ik van mening dat ik haast de stap wel durf te zetten. Ik heb bij Transhair (waar jij ook je HT hebt gedaan), Pro Hair Clinic en bij Esteworld een aantal fotos ingeschoten.
Opzich vind ik de resultaten van Esteworld prima, toch ben ik bang dat zij meer grafts zullen gebruiken dan ik wens. Gezien het feit dat ik nog eens een HT zal moeten ondergaan, lijkt het mij niet handig.

Per eind oktober treedt ik uit dienst bij mijn huidige werkgever. Per december zal ik elders starten. Dit geeft mij, indien dit past binnen de agenda van een van de klinieken, de kans begin nocember een HT te ondergaan, zonder dat iedereen het direct al ziet.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2019, 10:12   #49
meneernieuwhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Heb je al geïnformeerd bij de klinieken of er überhaupt nog wel plek is? Ik lees op diverse fora dat de wintermaanden juist de drukste maanden zijn, omdat je tegen de tijd dat het zomer is, alweer haar hebt.


In elk geval heel veel succes met je keuze.
meneernieuwhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2019, 12:14   #50
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Je situatie is te vergelijken met die van mij. Heb ook diepe inhammen, maar zeer goede donor en ben het ook jaren blijven uitstellen om de evolutie af te wachten aangezien ik net als jou enkel minoxidil gebruik.

Ik weet dat ik de stap op termijn ga zetten, maar momenteel wacht ik nog even omdat ik merk dat ik er eigenlijk plots minder mee bezig ben.

Jaren geleden stond ik te springen om er iets aan te doen, maar voelde ik me te jong en nu het eigenlijk wel al zou kunnen (ben al 30 en zoals het er nu uitziet zal ik wel nog redelijk veel haar behouden de komende jaren, net als bij jou het geval lijkt te zijn) wacht ik liever een geschikt moment af.

Aangezien je zegt dat je van job gaat veranderen, is dat misschien wel een trigger om te zeggen: nu zet ik de stap! Anders ga je misschien de nieuwe job en het net leren kennen van nieuwe collega's (en klanten) opnieuw als een rem ervaren die je opnieuw jaren doet twijfelen.

Ik denk dat ik in jouw plaats nu de stap zou zetten.
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2019, 17:36   #51
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Veldhoven zat rond mei dit jaar al volgepland t/m eind september. Weet niet hoe dit bij andere klinieken is maar verwacht niet heel veel variatie (muv de Turkse klinieken dan).

Zou idd ook de stap zetten en de HT laten doen.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2019, 20:50   #52
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Bij Transhair en bij Esteworld lijken ze nog plek te hebben.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2019, 11:39   #53
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Mijn mening: JIJ ziet dat je inhammen hebt, maar in werkelijkheid heb je gewoon nog een hele volle bos haar. Ik denk niet dat er mensen zijn die jou zien lopen en dan denken, hee moet je die inhammen zien!

In principe kun je een HT het beste iets later dan te vroeg doen, omdat je dan beter kunt plannen voor een goed lange termijn effect. Ik zou het in jouw geval dus gewoon nog even rustig aanzien.

Medicatie kan intussen ook altijd, maar persoonlijk vind ik dat toch wat griezelig.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2019, 11:11   #54
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Dag lotgenoten. Ik heb vorige week de knoop doorgehakt. Aankomende donderdag zal ik een transplantatie ondergaan bij Transhair te Vlijmen. Ik heb hierbij een offerte gekregen voor 1600-1800 grafts.

Ik verblijf eigenlijk nog steeds in de veronderstelling dat het verstandig is de transplantatie zo lang mogelijk uit te stellen, echter stoor ik mij al vrijwel 3 jaar lang aan mijn zeer diepe inhammen. Voor mij wordt het steeds lastiger een kapsel te maken. Aangezien ik per december zal starten met een nieuwe baan, waarbij ik vaak in de buitendienst zal zijn. Heb ik het vermoeden dat ik de eerstvolgende paar jaar weinig kans zie voor een transplantatie.

Mijn doel is een behouden haarlijn. Ik heb liever dat er meer naar achteren wordt geplaatst, dan verder naar voren. Hebben jullie nog ideeën over een enigzins verstandige haarlijn?

Bijgevoegd enkele foto's van mijn huidige situatie. Op alle foto's is mijn haar in model gebracht, het grootste verschil is de belichting.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2702 - kopie.JPG‎ (66,0 KB, 166x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2704 - kopie.JPG‎ (43,6 KB, 153x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2705 - kopie.JPG‎ (59,3 KB, 179x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2716 - kopie.jpg‎ (107,5 KB, 154x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2717 - kopie.JPG‎ (84,8 KB, 155x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)

Laatst gewijzigd door Man25; 12 november 2019 om 11:21
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2019, 14:20   #55
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Dag lotgenoten. Ik heb vorige week de knoop doorgehakt. Aankomende donderdag zal ik een transplantatie ondergaan bij Transhair te Vlijmen. Ik heb hierbij een offerte gekregen voor 1600-1800 grafts.

Ik verblijf eigenlijk nog steeds in de veronderstelling dat het verstandig is de transplantatie zo lang mogelijk uit te stellen, echter stoor ik mij al vrijwel 3 jaar lang aan mijn zeer diepe inhammen. Voor mij wordt het steeds lastiger een kapsel te maken. Aangezien ik per december zal starten met een nieuwe baan, waarbij ik vaak in de buitendienst zal zijn. Heb ik het vermoeden dat ik de eerstvolgende paar jaar weinig kans zie voor een transplantatie.

Mijn doel is een behouden haarlijn. Ik heb liever dat er meer naar achteren wordt geplaatst, dan verder naar voren. Hebben jullie nog ideeën over een enigzins verstandige haarlijn?

Bijgevoegd enkele foto's van mijn huidige situatie. Op alle foto's is mijn haar in model gebracht, het grootste verschil is de belichting.
Goed dat je de knoop door hebt gehakt.

Nu wil ik je absoluut niet onzeker maken en ik ben zo te zien net te laat, maar ik zou nooit een haartransplantatie bij Transhair laten doen!
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2019, 17:17   #56
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slagharen Bekijk bericht
Goed dat je de knoop door hebt gehakt.

Nu wil ik je absoluut niet onzeker maken en ik ben zo te zien net te laat, maar ik zou nooit een haartransplantatie bij Transhair laten doen!
Waarom niet? ik ben er geweest en heb een prima resultaat geboekt met eenzelfde situatie als topicstarter
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2019, 18:17   #57
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
1600 tot 1800 grafts lijkt mij wel niet zo veel om eerlijk te zijn... Kies je voor een erg conservatieve haarlijn?
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2019, 11:45   #58
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
1600 tot 1800 grafts lijkt mij wel niet zo veel om eerlijk te zijn... Kies je voor een erg conservatieve haarlijn?
Lijkt me op zich genoeg voor deze man.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2019, 18:32   #59
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Vind het lastig hier zelf over te oordelen. Ik weet in ieder geval dat de kans heel groot is dat ik nog een keer zal moeten. Als ik met deze transplantatie nog een jaar of 6 een acceptabele coupe kan maken ben ik tevreden.

Bijgaand een foto van hoe mijn hoofd er gisteren, na de transplantatie uit zag. Uiteindelijk zijn er 1.779 grafts geplaatst.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 8AADB7EA-7708-48E7-B0C8-CFE2EE0265C0.jpg‎ (140,3 KB, 187x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2019, 22:28   #60
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Zo te zien hebben ze vooraan wel veel grafts gezet t.o.v van de middentoef waar je ziet dat de grafts verder uit elkaar staan.Succes verder
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.