Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 21 oktober 2020, 08:44   #1
jap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Aanbrengen topische medicijnen

Hi allen,

Na mijn HT ben ik in dubio of ik mij op de medicijnen ga storten om verdere kaalheid tegen te gaan.

Naar mijn idee is Essengen 6 nu the way to go.
Pilvorm minoxidil en finasteride wordt toch geassocieerd met bijwerkingen, hier ben ik niet van zoals velen op dit topic.

Een 'topische' Essengen 6 zou minder bijwerkingen geven.

Nu vraag ik mij af hoe je dit aanbrengt? Dit is een druppeltje die je op je hoofd laat vallen en uitsmeert? Lijkt me zeer handig bij gemillimeterd haar, maar hoe doe je dat als je nog een redelijk volle bos hebt? En smeer je dit alleen op de plaatsen waar je verwacht toekomstige kaalheid te krijgen? Ik snap niet hoe ik dit goed op mijn hoofdhuid ga krijgen zonder dat je een hoop verspild doordat het blijft hangen in je haar of dat je juist op een klein gedeelte (paar cm2) het maar uitsmeert.. Gaat in mijn 'praktische' gedachten niet zo goed en zie nergens 'how to apply filmpjes'.

Hiernaast; iemand ook klachten hiermee gehad of gedacht dat het kwakzalverij is? Want het is ook vrij prijzig zie ik.
jap is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.