Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 21 mei 2009, 16:43   #1
Jens75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Berichten: 17
Question Hulp gevraagd bij keuze kliniek

Beste Haarweb lezers,

Ik ben 33 jaar en mezelf al enige tijd aan het oriënteren op een haartransplantatie. Ook al veel gelezen op dit forum maar nog niet actief geweest in het posten van berichten. Daar moet maar eens verandering in komen

Omdat ik moeilijk een keuze kan maken in de kliniek waarbij ik de HT uiteindelijk laat uitvoeren wil ik graag jullie mening horen. Mijn behandeling zal met name betrekking hebben op het opvullen van de inhammen en een verdichting midden voor.

De afgelopen tijd ben ik bij twee klinieken op consult geweest, Prohair in Mechelen en Transhair in Vlijmen. Op zich heb ik bij beiden een goed gevoel en loopt ook de prijs tussen beide klinieken niet ver uiteen. Enige (grote) verschil is de manier van behandelen. Een FUE behandeling bij Prohair terwijl Transhair een FUT behandeling adviseert. Over beide technieken hoor ik goede en minder goede ervaringen. Daarnaast zegt Transhair veel minder grafts nodig te hebben (1500) dan andere klinieken (Prohair 2300) om hetzelfde resultaat te bereiken.

Er van uitgaande dat mijn gevoel bij beide klinieken hetzelfde is, en ook de prijs niet ver uiteen loopt, welke kliniek zouden jullie me dan adviseren? Of zijn er nog andere klinieken waar ik zeker op consult moet gaan?

Ik weet dat er veel op dit forum te vinden is, heb ik ook al gelezen, maar ik hoor toch graag de meningen van mensen die hier ervaring mee hebben. Hopelijk kan ik hiermee uiteindelijk een goede keuze maken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
groeten,
Jens
Jens75 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haartransplantatie, kliniek, prohair, transhair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Oproep] : Hulp gevraagd aan TTM-lotgenoten voor onze TTM-rubriek! monique3 TTM - Algemeen 38 4 september 2015 12:32
Hulp gevraagd xMie Hirsutisme - Algemeen 13 11 oktober 2008 21:24
Hulp gevraagd nicky666 Haarwerken 5 10 augustus 2008 20:36
Hulp gevraagd bij het bestellen Pete Medicijnen/haargroeimiddelen 2 18 april 2005 19:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.