Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 29 juli 2007, 18:51   #1
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Social Networking op HaarWeb

Zoals ik al eerder zei hier:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Eén van de redenen waarom ik HaarWeb opgericht heb is het mogelijk maken van interactie tussen lotgenoten. Ik ben van mening dat wij met onze website méér kunnen doen om deze interactie tussen leden onderling te verbeteren. Wellicht dat deze discussie beter past in ons 'Suggesties en Feedback'-forum, maar op dit moment ben ik bezig om te kijken op welke wijze wij deze verbeteringen kunnen gaan doorvoeren.
Om de interactie tussen onze (meer dan 10.000) leden te verbeteren wil ik méér mogelijkheden op HaarWeb gaan aanbieden om dit doel te bereiken.

Om te beginnen zullen wij onze leden de mogelijkheid gaan bieden persoonlijke weblogs bij te houden op HaarWeb: Blogs op HaarWeb (was: 'Tell Your Story')

Dáárnaast zullen de ledenprofielen uitgebreid gaan worden, zowel met aanvullende velden/informatie als nieuwe functionaliteit. Onze ledenprofielen zijn dé sleutel om leden beter met elkaar in contact te laten komen. Alle succesvolle zogenaamde 'Social Networking'-sites zijn gebaseerd op ledenprofielen. Daarom wil ik graag dat wij de goede dingen die Social-Networking sites bieden eruit pakken en die goede dingen mogelijk gaan maken, hier op HaarWeb.

De bekendste Social Networking site in Nederland is www.hyves.nl
De mogelijkheden/functionaliteit die je daar ziet, wil ik in meer of mindere mate gaan aanbieden op HaarWeb om het voor leden/lotgenoten makkelijker te maken met elkaar in contact te treden en informatie/ervaringen/gevoellens uit te wisselen.

Mocht je bepaalde functionaliteit m.b.t. de ledenprofielen/social networking graag op HaarWeb zien, laat mij dit dan a.u.b. hier weten!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2007, 15:24   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Wat heb ik voor ogen?

Praktisch gezien komt het hierop neer... wat ik in de toekomst voor ogen heb met 'social networking' op HaarWeb is o.a. dit:
  • Leden moeten elkaar kunnen 'uitnodigen' om toegevoegd te worden aan elkaars Vriendenlijst,
  • Leden moeten duidelijk kunnen zien wie van de leden op hun Vriendenlijst jarig is,
  • De leden op je Vriendelijst moeten duidelijk zichtbaar zijn in je profiel : de Vriendenlijsten moeten dus openbaar worden,
  • Je moet zelf kunnen bepalen welke gegevens in je profiel wel of niet zichtbaar zijn voor bepaalde (groepen) leden : dit verhoogt de privacy van je persoonlijke informatie,
  • De Kalender moet een prominente plaats gaan innemen m.b.t. het organiseren van lotgenoten-bijeenkomsten. Leden moeten zichzelf kunnen inschrijven voor bijeenkomsten en deze inschrijvingslijst moet automatisch zichtbaar worden in de Kalender bij het betreffende evenement. Daarnaast dient een evenement gekoppeld te kunnen worden aan een discussie op het openbare forum. En dienen de leden -die zich ingeschreven hebben- op de hoogte te worden gehouden door evenement-herinneringen,
  • Er dienen de volgende velden toegevoegd te worden aan het ledenprofiel :
    • Soort aandoening (Alopecia Areata, Alopecia Androgenetica, Hirsutisme, Trichotillomanie)
    • Ziektegeschiedens/verloop (eventueel gekoppeld aan de Blog)
    • Geslacht (Man, Vrouw, nog niet)
    • Land (België of Nederland)
    • Behandeling/Regime
  • Het moet mogelijk worden heel makkelijk te kunnen zoeken op de bovenstaande velden,
  • Enz.
To be continued. Constructieve suggesties hoor ik graag!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 augustus 2007 om 16:05
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! Webmaster Mededelingen 50 7 januari 2014 19:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.