Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 december 2011, 15:56   #31
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Er is helemaal niks mis met jouw haar, vooral op de meest rechtse foto is het een mooie volle bos (goed dekkend)
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2012, 10:04   #32
gwennie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2009
Berichten: 82
Ja is aga is te hoog voor een volwassen haarlijn. Je kan dat goed zien door je hoogste fronsrimpel te nemen daar was vroeger als kind je haarlijn. Naarmate je volwassen word gaat je haarlijn soms een centimeter of 2 omhoog en dat is de volwassen haarlijn. Bij jou is hij toch water hoger dan 1 of 2 centimeter, dus denk wel dat dit beginnende aga is, maar ja ik ben geen profesional laat er een dermataloog naar kijken die kan je veel beter zeggen of het aga is of niet.

Merk je zelf veel van haaruitval ? En probeer wat gezonder te leven wat je in je lichaam stopt heeft zeker wel invleod op je hele lichaam inclusief je haar.. als je rooks stop er mee.. roken verergerd kaalheid.
gwennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 16:17   #33
Donatello
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2011
Berichten: 18
Ik merk ook dat als ik de trap snel op ren of als ik even heel snel beweeg dat ik me hart aardig voel kloppen en daarna ook weer snel wegtrekt.
Zijn dit de bekende hartkloppingen? Ik gebruik 2 x 1ml en alleen op me haarlijn(inhammen+rest van me haarlijn). Gebruik ik dan teveel waardoor ik die hartkloppingen kunnen ontstaan?
Donatello is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.