Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 8 oktober 2020, 14:34   #28
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Hi Arno,


Wat betreft de eerste 2 alineas snap ik het inderdaad wel. Er zijn idd een aantal jongens die Turkse klinieken erg hard en oneerlijk aanpakken. Dus als ik er zelf was geweest en ik was tevreden zou ik ook ongeveer zo reageren.


Als ik dit resultaat zo zie is er ook geen andere oplossing dan gratis een nieuwe behandeling te geven. Ik denk dat het dus normaal is en niet een grote chapeau of lofzang verdient.

Wat betreft jou behandeling moet ik eerlijk toegeven dat ik alleen een foto ( ik heb een fotografisch geheugen ) kan herinneren dat jou kruin niet heel dicht is en je haarlijn wat hoger zit. Ik weet alleen niet meer waar je vandaan komt dus misschien was dit oordeel van mij niet eerlijk. Ik zal je zeker laten weten wat ik ervan vind als je die weer opent. Ik hoop dat je ook mijn positieve reacties op esteworld topics gezien hebt bij mensen.

Groet,

S
Sportieve reactie van je! Blijkbaar liggen we dus helemaal niet zover uit elkaar. Op mijn beurt moet ik toegeven dat bij dit resultaat het normaal mag zijn dat er een oplossing wordt geboden. Gelukkig doet Esteworld dat.

Mijn kruin is inderdaad niet veel aan gedaan. De voorste haarlijn is wel natuurlijk, maar niet met de oorspronkelijke dichtheid. Er zijn 3400 grafts geplaatst met name aan de voorkant. Ik was vooraan al bijna helemaal kaal en m'n kruin was 2,5 jaar geleden ook al kalend. Ik ben voornemens om nog een tweede behandeling te gaan doen met focus op de kruin en dan uitsmerend naar de voorkant. Heb momenteel een aanvraag bij een aantal klinieken gedaan en minimaal 2000 grafts moet haalbaar zijn. Esteworld heeft mijn voorkeur, maar wie weet wordt het een andere partij als ik daar een goed gevoel bij heb. Als het om m'n portemonnee gaat ben ik ineens een stuk objectiever

Tot zover mijn situatie. Terug naar ''Snelle Planga''. Ga je ons op de hoogte houden?
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
esteworld, haartransplantatie, ht 38 jaar, ontevreden, turkije


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.