Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juni 2023, 21:41   #1
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Beste kliniek voor max 3000€? Fotos aanwezig

Dag leden,

Ik ben opzoek naar een degelijk/goede haartransplantatie dokter. Ik heb een fantastische gesprek gehad met een dokter uit Spanje en zijn resultaten zijn simpelweg geweldig, vergelijkbaar met Dr.Couto. Alleen vroeg hij voor 2000 grafts, 5500€.

Persoonlijk ligt dit boven mijn budget. Ik wil max 3000€ uitgeven aan een haartransplantatie. Iemand suggesties? Mag over de hele wereld.

De grafts is ook heel verschillend tussen arts heb ik het gevoel. Gesprekken gehad met artsen uit Turkije die spraken over 3500-4500 grafts, in Spanje rond 2000 grafts. Wat denken jullie?

Ps: ik ben 28 jaar, gebruik (nog) geen finasteride, enkel minoxidil.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2FE2FCAA-5CD6-4738-B246-DDBB87ED2B3B.jpg‎ (112,7 KB, 274x gelezen)
Bestandstype: jpg 5809F79E-162B-4164-B3ED-F20F122FEACF.jpg‎ (141,7 KB, 212x gelezen)

Laatst gewijzigd door Deman; 13 juni 2023 om 21:49
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2023, 22:17   #2
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Voor dit geld zou ik voor Esteworld of Hairtec gaan.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 00:01   #3
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Doorsparen, geld lenen bij familie, goedkoop heeft grotere kans op duurkoop. Mag je het weer gaan herstellen bij Fuegenix of Couto/Basinga.


Ga naar die Spanjaard als je daar goed bij voelt. Wat is 1500 euro op een levensveranderende ingreep.
Zijn 2000 grafts zijn waarschijnlijk daadwerkelijk 2000 grafts, waar je bij een turkse kliniek mag afvragen of ze dit daadwerkelijk halen.

Laatst gewijzigd door gduvel; 14 juni 2023 om 00:05
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 05:58   #4
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Better safe than sorry. Liever doorsparen idd voor een kliniek waarbij je je goed voelt, dan achteraf te moeten vaststellen dat je echt niet tevreden bent. Dan ben je je geld kwijt en je o zo belangrijke grafts die je later mss nog kan gebruiken.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 07:07   #5
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Helemaal eens dat je gevoel belangrijk is bij je keuze, want het is een belangrijke keuze die je moet maken. Kijk ook zeker naar resultaten, en ervaringen van anderen. Ik vind het kort door de bocht dat Esteworld en Hairtec worden afgedaan, omdat ze goedkoper zijn? Van beide heb ik op Haarweb, maar ook op insta, mooie resultaten gezien.
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 09:32   #6
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Bedankt voor jullie reacties!

Uiteraard kost kwaliteit geld. Alleen heb ik vrienden die bv een haartransplantatie hebben uitgevoerd in Albanië, Turkije etc, die waren zo goed als helemaal kaal, hebben nu een mooi kapsel, qua dichtheid is het niet geweldig maar het is oké. Zij betalen dan voor ongeveer 6000 grafts 1800 euro.

Ik heb het qua financiën gewoon goed en kan dit zeker betalen. Maar ik wil ook niet overbetalen..

Het lijkt alsof een haarlijn fixen duurder is dan een volledig hoofd vullen..

Mijn gevoel blijft uiteraard bij dat dokter in Spanje.. hopelijk vind ik een alternatief die evengoed is maar goedkoper is
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 09:53   #7
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Dag leden,

Ik ben opzoek naar een degelijk/goede haartransplantatie dokter. Ik heb een fantastische gesprek gehad met een dokter uit Spanje en zijn resultaten zijn simpelweg geweldig, vergelijkbaar met Dr.Couto. Alleen vroeg hij voor 2000 grafts, 5500€.
Als deze arts net zo goed werkt aflevert als Dr Couto dan is EUR 5500 een koopje.

Kun je ons wat eindresultaten laten zien van deze arts uit Spanje? Ben wel erg benieuwd.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 10:03   #8
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ja om welke arts uit Spanje gaat het dan? Het is weer lekker geheimzinnig
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 10:09   #9
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Ja om welke arts uit Spanje gaat het dan? Het is weer lekker geheimzinnig
Oh nee totaal niet geheimzinnig. Hij heet dr Espinosa Custodio. Zijn werken zijn te vinden op instagram, youtube en zijn website.

Heeft een eigen praktijk in Madrid en Mexico City. Is nog niet heel lang op zijn eigen bezig.
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 10:10   #10
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Als deze arts net zo goed werkt aflevert als Dr Couto dan is EUR 5500 een koopje.

Kun je ons wat eindresultaten laten zien van deze arts uit Spanje? Ben wel erg benieuwd.
https://youtu.be/zxdzV05dsiA
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 11:13   #11
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Je hebt donker haar op hele bleke huid, dat is niet ideaal. Hoog contrast, wellicht dat je hier 2x voor moet uit trekken. Of opvullen met Micro hair tattoo nadien.
Andere optie is de haarlijn echt zo hoog mogelijk houden. Je bestaande haar is nog mega dik, met een haartransplantatie haal je deze dichtheid niet waardoor je ook hier contrast tussen krijgt wat meer zichtbaar zal zijn hoe groter het getransplanteerde gebied.

De dichtheid die je kan halen in een 1e ht is denk ik niet genoeg door bovenstaande redenen tenzij je een klein lijntje er voor laat zetten. My 2 cents. (dichtheid wel goed, maar lijkt minder door de hoge contrast van de huid en het haar in haarlijn en het hoge contrast van getransplanteerd haar naar het bestaande haar, hoe groter het gebied dat je transplaneerd hoe duidelijker zichtbaar)

Laatst gewijzigd door DeJong; 14 juni 2023 om 11:19
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 11:45   #12
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Een belangrijke vraag is ook hoe zit het op lange termijn. Zit er kaalheid in jouw familie, zullen de inhammen nog dieper gaan zonder gebruik medicatie en eventuele stabilisatie.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 12:31   #13
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Je hebt donker haar op hele bleke huid, dat is niet ideaal. Hoog contrast, wellicht dat je hier 2x voor moet uit trekken. Of opvullen met Micro hair tattoo nadien.
Andere optie is de haarlijn echt zo hoog mogelijk houden. Je bestaande haar is nog mega dik, met een haartransplantatie haal je deze dichtheid niet waardoor je ook hier contrast tussen krijgt wat meer zichtbaar zal zijn hoe groter het getransplanteerde gebied.

De dichtheid die je kan halen in een 1e ht is denk ik niet genoeg door bovenstaande redenen tenzij je een klein lijntje er voor laat zetten. My 2 cents. (dichtheid wel goed, maar lijkt minder door de hoge contrast van de huid en het haar in haarlijn en het hoge contrast van getransplanteerd haar naar het bestaande haar, hoe groter het gebied dat je transplaneerd hoe duidelijker zichtbaar)
Nou dat is niet lekker.. klinkt niet echt hoopgevend.
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 12:34   #14
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
Een belangrijke vraag is ook hoe zit het op lange termijn. Zit er kaalheid in jouw familie, zullen de inhammen nog dieper gaan zonder gebruik medicatie en eventuele stabilisatie.
Haaruitval is begonnen op mijn 15 jaar, altijd bij mijn haarlijn en tempels gebleven. Ik ben nu 28 jaar. Het is dus nu 13 jaar gaande. Ik denk niet dat het super agressief is, maar wel progressief.

In de familie is het deels, sommige mannen hebben grote inhammen, sommige zijn volledig kaal, andere geen haaruitval. Dus lastig te bepalen.

Ik weet wel dat ik sowieso finasteride moet nemen wil ik de bestaande haren behouden.
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 12:53   #15
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Oh nee totaal niet geheimzinnig. Hij heet dr Espinosa Custodio. Zijn werken zijn te vinden op instagram, youtube en zijn website.

Heeft een eigen praktijk in Madrid en Mexico City. Is nog niet heel lang op zijn eigen bezig.
Ziet er goed uit!

Scherpe (close up) foto's en video's op zijn instagram, mooie resultaten! Zo zie ik het graag.

Dit is duidelijk een gevalletje van er snel bij zijn, want over enkele jaren zullen zijn prijzen keer 3 of 4 zijn.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.