Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 december 2011, 21:52   #1
keni23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2008
Berichten: 2
haartransplantatie/medicijnengebruik

Hallo beste leden.

Het is nu 20 december 2011 en ik wil jullie graag meenemen naar mijn ervaringen op het gebied van haartransplantatie's en medicijnen gebruik!

5 jaar terug heb ik een aantal bezoekjes gebracht aan een aantal haartransplantatieklinieken in Nederland en in België om te kijken en te vergelijken en kan ik jullie hierover het volgende vertellen:

-Bezoek aan 'Transhair': advies FUT 500 transplantaten(tussen de 800 en 1000 haren) kosten E4000,-
prettig gesprek gehad met dhr de Loyer.


-bezoek aan 'Laser Estetic': advies FUT 750 transplantaten (tussen de 1000 en 1400 haren) kosten E7500,-
Een prettig gesprek gehad met een medewerker die mij een jaar later dr Feriduni aanraadde!

-bezoek aan Dr Feriduni in Hasselt(België)
advies FUT 2000 transplantaten (tussen de 3000 en 3400 haren) kosten E4000,-
Ik ben twee maal bij deze kliniek geweest en ik was echt helemaal overtuigd, deze kliniek is de enige die me echt van m'n kaalheid kan afhelpen. Deze mensen waren zo ontzettend vriendelijk en dr Feriduni was echt fantastisch. En die mooie prijs voor zoveel transplantaten!!

Ik heb toen niet lang hoeven nadenken bij welk van de drie klinieken ik m'n behandeling liet plaatsvinden.
Dr Feriduni was degene die mijn haar ging doen!
Hij heeft echt waargemaakt wat hij zei, hij heeft mij behandeld, hij heeft mijn diepe inhammen+ frontline opgevuld met 2000 transplantaten en daarmee was ik na één behandeling klaar!!
Nu jaren later ben ik hem nog dankbaar, ik heb nog steeds een mooie bos met haar. Ik schat dat de haardichtheid op 60 folliculaire units per vierkante cm is!

Verder gebruik ik al jaren de laserkam, die bij mij voor het behoud van haar zorgt!
Daarnaast gebruik ik ook al 10 jaar prorpecia en sinds een klein jaar ook Revivogen en deze laatse werkt bij mij ook zeer goed en zorgt dat mij haar nog iets dikker wordt... dus al met al ben ik zeer tevreden met de verkregen resulten met al dit!!

groetjes R
keni23 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2011, 04:06   #2
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Kijk, dat is toch wat we allemaal willen bereiken: tevredenheid met onze haarsituatie. Goede zaak Keni.
philemonia151 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.