Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juli 2020, 17:48   #31
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
5000 grafts? Lijkt je dat wel zo slim op jouw leeftijd?

Edit: niet goed gelezen. Is idd beter om nu niet gelijk je hele donor te gebruiken.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2020, 21:13   #32
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nsmet Bekijk bericht
ben ergens blij dat de beslissing is gevallen. Kan ik mezelf ook een beetje rust geven, stoppen met alles veel te over-analyseren, opzoeken, lezen. Nu gewoon rustig afwachten.
Tof dat je er voor jezelf eindelijk uit bent! Ik ken dat gevoel. Heb ook de keuze gemaakt om een DHI HT bij Visus te gaan doen.

Had er dagelijks mentaal last van. Dat over-analyseren wat jij zegt was echt niet meer te doen. Ging echt meerdere keren per dag naar mijn dunner haar gebied kijken. Was ook veel op deze forum blijven kijken en mijn topic constant blijven bijhouden, maar nadat ik de afspraak had gemaakt, was ik er helemaal niet meer zo mee bezig.

Had toen zo veel rust in mijn hoofd dat ik er nauwelijks bij stil stond dat ik volgend weekend al mijn afspraak heb staan. Medicatie opgehaald bij de apotheek, nu is het aftellen en zal ik vanaf volgend weekend verder mijn topic gaan bijhouden.

Ben ook benieuwd hoe het bij jou zal gaan. Veel succes!
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2020, 13:29   #33
nsmet
haartje93
 
Geregistreerd: 28 mei 2020
Berichten: 31
Geslacht:
@mjds zal niet zeggen dat ik er niet meer met bezig ben. Maar het feit dat de beslissing is gevallen geeft wel rust. Ben nu voornamelijk nog bezig met welke producten (topische fina / minox) het best werken voor mij, maar eens dat ik daar een goed regime in vind zal dat wel beter

je mag me zeker ook eens PM sturen als je tips of bepaalde ervaringen specifiek wil delen over Visus. Vind het zeer interessant om jouw ervaring te krijgen! Veel success met je HT!!
nsmet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2020, 12:05   #34
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nsmet Bekijk bericht
@mjds zal niet zeggen dat ik er niet meer met bezig ben. Maar het feit dat de beslissing is gevallen geeft wel rust. Ben nu voornamelijk nog bezig met welke producten (topische fina / minox) het best werken voor mij, maar eens dat ik daar een goed regime in vind zal dat wel beter

je mag me zeker ook eens PM sturen als je tips of bepaalde ervaringen specifiek wil delen over Visus. Vind het zeer interessant om jouw ervaring te krijgen! Veel success met je HT!!
Bedankt! Bij mij is het nu de HT dichterbij komt ook niet dat ik mij er helemaal niet meer mee bezig houd. Vooral deze laatste week ben ik mij er mentaal op aan het voorbereiden. Ik zal sws mijn ervaringen bijhouden en delen als logboek op mijn topic.

Via PM zal ik zeker e.e.a. willen delen. Over topische fina / minox weet ik helaas niet bijzonder veel, maar ik hoop dat jij daar wel uiteindelijk voor jezelf uit gaat komen.

Mocht je zelf ook nog vragen hebben over mijn ervaringen met Visus , laat het mij gerust weten.
mjds is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.