Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 februari 2002, 06:40   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
HM Kosten

Zijn er ergens bronnen die iets zeggen over de prijs van Hair Multiplication?

Hoe duur zou bijvoorbeeld inhammen wegwerken zijn. Als het ongeveer even duur is als een gewone haartransplantatie is het voor mij als 18-jarige student zijnde niet bijzonder interessant, want dat is nog steeds erg duur. Maar stel dat het rond de €1000 zou kosten dan zou het al een stuk interessanter zijn.

Het HM principe houdt toch eigenlijk in dat er haarzakjes gekweekt worden, en dat deze dan in de hoofdhuid getransplanteerd worden?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2002, 06:45   #2
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
By the way...

Ik vind gewone haartransplantaties echt NIKS.
Die misleidende foto's op bijvoorbeeld Transhair.nl vind ik nou niet echt bijzonder indrukwekkend, terwijl ze nog in een ideale situatie genomen zijn ook. Je ziet duidelijk dat de 'voor' foto's zijn genomen met een fel licht, en de 'na' foto's met minder fel diffuus licht zodat je geen kale plekken ziet.

Ik hoop echt heel erg dat met HM wel een grote dichtheid bereikt kan worden.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2002, 00:36   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Als je er alles over wilt weten, moet je op hairsite.com zijn.

En met HM heb je in elk geval al GEEN donorlitteken. Ook een mooie zaak lijkt me. De operatie zal sowieso een stuk minder zwaar zijn.

Er is overigens een hele lijst van mensen die aan HM technieken werken. Het komt er echt wel.
  Met citaat reageren
Oud 16 februari 2002, 03:51   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Vrienden

Vergeet HM. De ECHTE kunst zit in het GEN THERAPY.Eenmaal alle genen verantwoordelijk voor haargroei en haaruitval in kaart gebracht. Dan kunnen we weer haar groeien als toen we 12 waren.

Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2002, 18:11   #5
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Dat snappen de haren op m'n reet ook Rocco, maar gentherapie is *net* iets verder weg dan HM. We zullen het met HM moeten doen om te beginnen. Een tikkeltje arrogant om neer te kijken op de meest re-ele redding in de nabije toekomst.

Daarnaast kan ik diverse theorien aandragen waarom gentherapie niet kan helpen bij het groeien van nieuwe haarfollikels in een kaal hoofd.

Desondanks zegt m'n intuitie me dat gentherapie wel degelijk voor een fijne herbebossing zal kunnen zorgen...

Afijn, het komt vanzelf.....
  Met citaat reageren
Oud 16 februari 2002, 19:10   #6
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
hahahah.....de haren op je kont?

Nou ik hoop voor je dat die ook niet gaan uitvallen.


Citaat:
Daarnaast kan ik diverse theorien aandragen waarom gentherapie niet kan helpen bij het groeien van nieuwe haarfollikels in een kaal hoofd.

O ja? Geef er dan es een paar.

ALLE haarfollicles leven nog , hoewel onzichtbaar voor het oog. Net als bij een pasgeboren baby is het de kunst om de lichaam via genen een signaal te geven voor het opbouw van haar matrixen,nieuwe haarcellen.Dit is gewoon een koud kunstje als je eenmaal weet welke genen. Gezien de onwikkelingen zijn vele genen al in kaart gebracht. Er schijnt al een GEN GEL SHAMPOO te zijn die op een hele KALE hoofd weer haren doet groeien.Ze proberen alleen nog de bijwerkingen ed van dat soort spul te filteren. Zo ver weg is het niet, dat gen therapy.


ZO.... nu eerst een.....Duta


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2002, 23:57   #7
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Hoi,

ik heb onlangs iets gezien op tv ivm kaalheid. In Amerika waren ze al heel ver met proeven die ze deden. Ze weten ongeveer welk gen er verantwoordelijk is voor de uitval. Ze zeiden nog max een paar jaar en dan hebben ze de hele oplossing ervoor.
Ik hoop dat ze rap iets vinden
Ondertussen ga ik mij toch fina moeten aanschaffen.
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 12:49   #8
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Viper
Hoi,

ik heb onlangs iets gezien op tv ivm kaalheid. In Amerika waren ze al heel ver met proeven die ze deden. Ze weten ongeveer welk gen er verantwoordelijk is voor de uitval. Ze zeiden nog max een paar jaar en dan hebben ze de hele oplossing ervoor.
Ik hoop dat ze rap iets vinden
Ondertussen ga ik mij toch fina moeten aanschaffen.
Heel interessant...

Welk net? Wanneer was het? Wat voor programma?

En belangrijker: uit welk jaar kwam dat programma ?
  Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 13:14   #9
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Hej Jay,

was vorige donderdagnacht op discovery. Reportage was van december 2001.
Programma ging over kaalheid. Dat er veel mensen op vroege leeftijd te kampen hebben met kaalheid en hoever ze staan in de medische wereld.
Was best wel interessant ze kunnen al heel wat op dieren nu nog op mensen maar lang zal het nietmeer duren denk ik.

Groetjes
viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 13:29   #10
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
The Bald Truth


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 17:28   #11
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Bald Truth ?

Was dat de naam van het programma? Ik wist niet dat dat op Discovery was...

Die gekke Amerikanen op hairsite hebben het altijd over die show. Ik heb er es een filmpje van gedownload waarin ze hetzelfde zeiden...



Oh well........ ik probeer alles maar van de positieve zijde te zien: Als mijn haargrens straks met behulp van HM-techniek 1 cm omlaag wordt gebracht, zal ik m'n hele, rechte haargrens weer terug hebben. En dat gaat goed voelen..... met haarverlies gekampt hebben, en TOCH het probleem nog helemaal opgelost aan het einde, ondanks dat je dacht dat je voorgoed frustraties zou voelen mbt tot haarverlies.

  Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 20:52   #12
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Jay

Ik ben echt blij voor je

Als ik andere vrolijk zie, maakt dat mij ook vrolijk. Ik hoop snel dat of HM of gen therapy reeds beschikbaar zullen zijn voor ons allemaal. Eens zullen we deze LAST van onze schouders werpen.

Voor de een is Finasteride de redding, voor de ander Duta , voor de ander HM.

Als je maar 1 cm bent opgeschoven he, waarom overweeg je geen Haar transplantatie? 1 cm heb je heel mooi en dik opgevuld zo.

Misschien klinkt dit niet leuk, maar wel realistich.Als je maar alleen je haarlijn via HM laat opvullen, moet je Fina ofzo blijven slikken.Anders valt de boven kant van je scalp ook uit. Meest voor de handliggend dat deze follicles ook dht gevoelig zijn.

Maar laten we ons allen focussen op Duta. Voor velen zal dit AL de redmiddel zijn.Hopelijk groeit hij een Norwood 1 of 2 helemaal weer vol.

Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 21:53   #13
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Bovendien Jay kun je ook eventueel Minoxidil of FNS gebruiken bij je front. Ik zou eerst dit s proberen. Minoxidil n combinatie met Finasteride zorgt ook voor haargroei frontaal. Ik dacht eerst dat dit niet zo was. Maar het schijnt op een gegeven moment ook tot goede resultaten te leiden. En dadelijk als Dutasteride er is en je besluit om daarmee te beginnen, verwacht ik dat de nieuwe verkregen haargroei zal blijven zal blijven. In ieder geval ik zie al beginnende haartjes frontaal door het gebruik van Minoxidil.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 22:05   #14
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Rocco by the way. HM is toch klonen van haarfolicels, dus gewoon een exacte kopie van een ander haarfolicel. Ik neem aan dat bij HM, haarfolicels worden gekloond van de krans, dus die geen DHT receptoren hebben en dus ongevoelig zijn voor DHT. Als die haarfolicels dan geplaastst worden frontaal, dan zullen die altijd blijven groeien, ook als je geen Finasteride zou gebruiken.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 22:44   #15
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Hoi,

weet hier iemand waar ik Finasteride kan kopen onder rembours of met bankoverboeking op internet?
Ik vind het nl. vervelend van die creditcard sites ik heb er geen.
En bij ons in belgië zijn ze 10 jaar achter op haargroei. Daar kennen ze nog niks van

Groetjes
Viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.