Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juni 2020, 14:33   #1
Giovani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Dokter Cinik 3000 grafts

Hallo ik ben nieuw op haarweb en gisteren een haartransplantatie gehad in tijden van corona

Reizen was spannend door de corona virus natuurlijk.
Vanuit Amsterdam naar Istanbul Airport gevlogen. Mensen zitten in het vliegtuig gewoon naast elkaar, geen stoel ertussen maar er worden wel bepaalde maatregelen genomen. Voorbeeld hiervan is dat familieleden die naast mij zaten eerder moesten eten dan ik. Daarna kon ik pas eten zodat we niet allen onze masker samen af hadden gedaan. Alles ging verder prima zoals gewoonlijk wat we gewend zijn.

Bij aankomst voordat ik de transfer in ging is mijn temperatuur gemeten, doos met maskers en dergelijke benodigdheden tegen het virus gekregen.
De maatregelen die worden genomen voor het corona zijn gewoon heel erg goed. Dit merk ik op straat, in het hotel, ziekenhuis zelf, zodra het ergens kan wordt je temperatuur gemeten, in het ziekenhuis ga je eerst door een desinfectie poort, dit maakte dat ik mij veilig voelde. Overal doen mensen hun best om afstand van elkaar te houden, dat viel echt op.

Arzu heeft mij opgehaald van het vliegveld, bij aankomst in het hotel was er nog een persoon uit Nederland. We hebben alles nogmaals uitgelegd gekregen. Volgende dag ging naar verwachting en zelfde zoals het is verteld, altijd goed.

Uiteindelijk bleek dat ik minder grafts nodig had, hier was ik wel blij mee want dan wordt natuurlijk achterkant minder uitgedund.

Alles was goed geregeld, service en vriendelijkheid heel goed. Ik ben heel erg goed opgevangen. Dokter Cinik en zijn team, bedankt, tot mijn tweede prp behandeling!
Giovani is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2020, 14:34   #2
Giovani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 11
Geslacht:
beelden

WhatsApp Image 2020-06-27 at 14.13.30.jpg

WhatsApp Image 2020-06-27 at 14.09.34.jpg

WhatsApp Image 2020-06-27 at 14.09.32.jpg
Giovani is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2020, 14:42   #3
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Hoi

Dokter cinik leest niet mee dus dat je hem hier bedankt heeft geen waarde. Of misschien leest hij toch mee want er gaan een aantal fake accounts rond hier die altijd maar 1 bericht hebben.

Ow wacht. Jouw account is ook pas net aangemaakt en heeft maar 1 bericht. Wel gek zeg. Dat betekent dus dat je al die tijd wel wist van het bestaan van haarweb af maar pas een account aanmaakt en reageert omdat je dokter cinik wil prijzen.

Veel tekenen van een fake account weer. Dus als je geloofwaardig overkomen zul je toch echt even een foto te maken van jezelf, met een papiertje waarop je de gebruikersnaam van een van de leden die in jouw topic reageert hebt geschreven.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2020, 18:14   #4
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Hoi

Dokter cinik leest niet mee dus dat je hem hier bedankt heeft geen waarde. Of misschien leest hij toch mee want er gaan een aantal fake accounts rond hier die altijd maar 1 bericht hebben.

Ow wacht. Jouw account is ook pas net aangemaakt en heeft maar 1 bericht. Wel gek zeg. Dat betekent dus dat je al die tijd wel wist van het bestaan van haarweb af maar pas een account aanmaakt en reageert omdat je dokter cinik wil prijzen.

Veel tekenen van een fake account weer. Dus als je geloofwaardig overkomen zul je toch echt even een foto te maken van jezelf, met een papiertje waarop je de gebruikersnaam van een van de leden die in jouw topic reageert hebt geschreven.

Hahaha, here we go again...Nu dat jij het zegt begin ik er ook op te letten en aan de verhalen te twijfelen Binum. :-)

Jij als ervarings deskundige hoe groot is de kans dat het rond je echt haar wat overgebleven is ook zal uitvallen?
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2020, 21:21   #5
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Ik snap je vraag niet helemaal haha.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2020, 17:07   #6
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Ik snap je vraag niet helemaal haha.
Sorry, het was idd niet duidelijk. Zoals je op de fotos
Kunt zien hebben ze HT gedaan rondom de bestaande haren, zeg maar het rondje wat je ziet of de foto’s. De kans is toch erg groot dit rondje eigen haren straks ook uitvalt gezien het geheel? Of ben ik nou gek?
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2020, 17:59   #7
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Tot norwood 5 is er kans dat hij dat nog in enige mate zal behouden. Maar inderdaad een grote kans dat het ook miniaturisatie gaat vertonen en dan uitvalt.

Maar nu is de dichtheid nog te groot, dus alleen maar goed aangedaan om daar niet te transplanteren.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2020, 19:48   #8
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
En nu 2 weken in quarantaine als je terug komt dus?
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2020, 23:36   #9
TobiasT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Mag ik vragen hoe oud je bent?
TobiasT is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 15:09   #10
Giovani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Goedemiddag allemaal,

Vorige week heb ik een haartransplantatie ondergaan bij Dr. Cinik. Dit is tevens de reden dat ik pas recent een account heb aangemaakt. Ik wilde graag mijn ervaringen delen over Dr. Cinik en mijn haartransplantatie. Ik vind het bijzonder verrassend dat er negatieve berichten worden gepost. Waarom zou ik überhaupt een fake account aanmaken? Mochten jullie harde bewijs willen hebben, kunnen jullie altijd contact opnemen met mij. Ik ben trouwens 26 jaar en woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen, Zeeland. Indien gewenst kan ik mijn mobiele nummer geven, zodat we telefonisch contact kunnen hebben via beeld. Haarweb volg ik al een aantal jaren zonder dat ik een account heb.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Hoi

Dokter cinik leest niet mee dus dat je hem hier bedankt heeft geen waarde. Of misschien leest hij toch mee want er gaan een aantal fake accounts rond hier die altijd maar 1 bericht hebben.

Ow wacht. Jouw account is ook pas net aangemaakt en heeft maar 1 bericht. Wel gek zeg. Dat betekent dus dat je al die tijd wel wist van het bestaan van haarweb af maar pas een account aanmaakt en reageert omdat je dokter cinik wil prijzen.

Veel tekenen van een fake account weer. Dus als je geloofwaardig overkomen zul je toch echt even een foto te maken van jezelf, met een papiertje waarop je de gebruikersnaam van een van de leden die in jouw topic reageert hebt geschreven.
Giovani is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 15:11   #11
Giovani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Uiteraard. Gelukkig heb ik twee weken verlof kunnen opnemen van mijn werk, dus dat is voor mij geen probleem. Ik snap je bezorgdheid zeker.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
En nu 2 weken in quarantaine als je terug komt dus?
Giovani is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 15:11   #12
Giovani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Ik ben 26 jaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TobiasT Bekijk bericht
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Giovani is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 15:45   #13
Giovani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Bijgesloten de gevraagde foto's, met de datum van vandaag erop genoteerd.
Zoals jullie kunnen zien en vergelijken met de eerdere foto's die ik hier heb gedeeld ben ik het dus echt Ook wel te zien aan de het rondje op mijn voorhoofd waar geen haren zijn getransplanteerd.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Hoi

Dokter cinik leest niet mee dus dat je hem hier bedankt heeft geen waarde. Of misschien leest hij toch mee want er gaan een aantal fake accounts rond hier die altijd maar 1 bericht hebben.

Ow wacht. Jouw account is ook pas net aangemaakt en heeft maar 1 bericht. Wel gek zeg. Dat betekent dus dat je al die tijd wel wist van het bestaan van haarweb af maar pas een account aanmaakt en reageert omdat je dokter cinik wil prijzen.

Veel tekenen van een fake account weer. Dus als je geloofwaardig overkomen zul je toch echt even een foto te maken van jezelf, met een papiertje waarop je de gebruikersnaam van een van de leden die in jouw topic reageert hebt geschreven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 02-07-2020 dr cinik haartransplantatie 2.jpg‎ (142,7 KB, 171x gelezen)
Bestandstype: jpg 02-07-2020 dr cinik haartransplantatie 1.jpg‎ (143,0 KB, 132x gelezen)
Giovani is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 21:55   #14
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Succes met je herstel!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 22:01   #15
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
De donor ziet er al mooi rustig uit zeg! Ook uit een groot gebied geoogst, dat is ook altijd positief. Dit wordt vast een mooi resultaat
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3000 grafts, dr. cinik, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.