Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 juni 2014, 17:57   #1
joni203
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Exclamation Help.. Ik word kaal (19 jaar)

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd echt het idee dat ik kaal ga worden. Ik vind het wel heel erg vroeg aangezien ik pas 19 jaar ben. Ik heb altijd al lichte inhammen gehad maar kon voor de rest heel veel verschillende kapsels doen zonder enige problemen. De laatste tijd merk ik gewoon dat ik veel minder kan doen met mijn haar. Ik vind het bovenop een beetje aan de dunne kant. Het is volgens mij heel geleidelijk aan gegaan want ik heb er zelf niks van gemerkt en ik kijk dagelijks in de spiegel.

Niemand in mijn familie is kaal zowel van mijn vaders kant als van mijn moeders kant. Ik heb aan verschillende mensen gevraagd of ze me kaal vinden worden. De een vind dat ik me aanstel en zegt er vrij weinig van te zien (hoogstens dun haar) en de ander vraagt inderdaad aan me of ik kaal wordt. De foto die ik hieronder plaats is gemaakt in het felle zonlicht. Dit is dus een heel ander gezicht als dat er geen zon staat.

http://imageshack.com/a/img841/8711/vopnv.jpg

Graag hoor ik jullie meningen hierover. bijvoorbeeld of het hier bij blijft aangezien ik er geen erfelijke aanleg ervoor heb. Of dat het nog erger kan worden.
joni203 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2014, 19:59   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Hoi Joni, beoordelen van foto's is heel moeilijk. Kaal ben je niet, maar zie toch wel dat het haar aan de voorkant dunner oogt als aan de achterkant boven op je hoofd. Je merkte zelf al achteruitgang op. Of het dunner worden doorzet of stopt is met geen mogelijkheid te voorspellen man... Konden we dat maar! De vraag is eerder wat je met je haar wilt doen? Wil je afwachten tot het doorzet, wil je naar de dermatoloog ervoor, wil je meningen horen van haarwebbers? Er is tegenwoordig voldoende info beschikbaar hier op het forum en ook wel wat middelen die beschikbaar zijn om te strijden tegen kaalheid maar wat wil je? Lees je in en denk dat je daarna behoorlijk wat gerichte vragen kunt stellen. Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2014, 00:43   #3
CurryKetchup
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 25
Geslacht:
hey man,

Kun je een foto van je inhammen maken? Je zou eens je bloed kunnen prikken bij je huisarts of alles ok is.
CurryKetchup is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haaruitval, kaal, kaal worden, kaalheid, kalend

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.