Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 december 2011, 21:38   #16
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Goed om te horen dat het allemaal wel meevalt en het zo voorspoedig gaat. Ik heb in 2007 mijn kop een keer helemaal kaalgeschoren en weet wel hoe het eruit ziet en hoe snel het er weer aan groeit. Zitten natuurlijk ook weer een hoop voordelen aan een kale kop. Scheelt weer kammen sóchtends.
Ik zal mijn ervaringen op dit forum ook posten.
Veel groei plezier.
philemonia151 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 09:45   #17
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Update: dag 6/7

En toen was ik korstvrij!
Ziet er netjes uit en de huid is nog best ok qua kleur. Ik heb een fototje geupload in het album.

http://www.haarweb.nl/forum/album.php?albumid=138

Overigens lijkt het donorgebied veel gevoeliger dan in het begin. Overdag valt het wel mee, maar in de nacht heb ik echt een aanhoudende zeurende pijn met soms wat steken. Vannacht zelfs even een paracetamol genomen om nog een beetje te kunnen slapen ...
Tja, en dan kan het zelfs nog een week aanhouden.

Laatst gewijzigd door sonico; 9 december 2011 om 09:49
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 10:38   #18
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Dat ziet er goed uit Sonico! Je nieuwe haarlijn contour is al goed zichtbaar. De rode kleur, na de eerste wasbeurt, was bij mij feller. Als ik zo naar je kleur kijk dan zal het bij jou wel wat sneller gaan vermoed ik!

Ik zit nu op 10 weken en de verkleuring zie je nog steeds. Doordat mijn bestaande haar en de door schockloss verloren haren weer behoorlijk zijn aangegroeid (2 cm) valt het optisch enigzins mee. Ik zie/voel nog geen hergroei van de nieuwe grafts. Zal nog wel een maandje geduld moeten hebben.

Moet je maandag weer aan het werk?
crespo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 11:31   #19
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crespo Bekijk bericht
Dat ziet er goed uit Sonico! Je nieuwe haarlijn contour is al goed zichtbaar. De rode kleur, na de eerste wasbeurt, was bij mij feller. Als ik zo naar je kleur kijk dan zal het bij jou wel wat sneller gaan vermoed ik!

Ik zit nu op 10 weken en de verkleuring zie je nog steeds. Doordat mijn bestaande haar en de door schockloss verloren haren weer behoorlijk zijn aangegroeid (2 cm) valt het optisch enigzins mee. Ik zie/voel nog geen hergroei van de nieuwe grafts. Zal nog wel een maandje geduld moeten hebben.

Moet je maandag weer aan het werk?
He Crespo (Argentino? ), ja, lang niet slecht toch? Het is alleen wel jammer dat je weet dat het vrijwel zeker uit gaat vallen om pas na minimaal 3 maanden terug te keren ... jammer. Maar ja, een beetje geduld moet je er wel voor over hebben. Maandag ga ik inderdaad weer aan het werk. Ben benieuwd hoe mijn collega's reageren.

Klinkt goed, 2 cm is al best veel in nog geen 2 maanden! Maar idd, na een maand mag je al wel wat stoppels verwachten, dat is een leuk vooruitzicht! Al kan het natuurlijk langer duren, maar altijd optimistisch blijven natuurlijk! Wanneer viel het geimplateerde haar bij jou uit trouwens? Ik ben wel benieuwd of ik de kerstdagen met deze coupe haal.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 12:22   #20
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
He Crespo (Argentino? ), ja, lang niet slecht toch? Het is alleen wel jammer dat je weet dat het vrijwel zeker uit gaat vallen om pas na minimaal 3 maanden terug te keren ... jammer. Maar ja, een beetje geduld moet je er wel voor over hebben. Maandag ga ik inderdaad weer aan het werk. Ben benieuwd hoe mijn collega's reageren.

Klinkt goed, 2 cm is al best veel in nog geen 2 maanden! Maar idd, na een maand mag je al wel wat stoppels verwachten, dat is een leuk vooruitzicht! Al kan het natuurlijk langer duren, maar altijd optimistisch blijven natuurlijk! Wanneer viel het geimplateerde haar bij jou uit trouwens? Ik ben wel benieuwd of ik de kerstdagen met deze coupe haal.
Inderdaad Argentino..., scherp van je! Ik zit op ruim 2 maanden (10 weken) dus die 2 cm zijn wel normaal. Ik heb 1 week thuis gezeten en 10 dagen na de behandeling ben ik voor 3 weken naar maleisie gegaan. Op de 14e dag na behandeling begonnen de eerste haartjes uit te vallen. Vooral na het douchen tijdens het droogwrijven met de handdoek. Die haartjes liggen nu in de jungle van maleisie .
Dit heeft ongeveer 10 dagen geduurd. Ik had geluk want volgens mijn vriendin, en wat ik zelf ook kon waarnemen, is er zeker 30% blijven staan.
Van de andere kant zie het er ook een beetje raar uit omdat er her en der wat haren zijn blijven staan. Gelukkig is de grootste pluk -midden voor- blijven staan en omdat ze daar ook tussen de bestaande haren hebben geimplanteerd ziet dat er nu wel redelijk uit. Ik kon mijn haar na 2 maanden een klein beetje stylen met wat gel.

Ik vrees dat je grafts de kerst niet halen Sonico! Zie het positief want het hoort bij het herstelproces. Het ergste is achter de rug zullen we maar zeggen!
crespo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 12:37   #21
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Bueno pibe!
Entonces somos vecinos, soy del norte.

Maar we zullen zien, het is wat je zegt, het hoort bij het herstelproces.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 20:36   #22
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Off topic; Sonico, even voor de goede orde, ik ben geen argentijn, maar als kleine jongen raakte ik geobsedeerd door het argentijnse voetbal en met name het 'enfant terrible 'Hernan crespo, vandaar dus. Buurman uit het noorden? Brasil?
crespo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2011, 21:54   #23
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Aha, ja bekende naam voor mij. Iets lager, ze zijn 4e geworden bij het laatste WK. Maar weer on topic.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2011, 00:38   #24
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Inmiddels is er alweer ruim een week verstreken en de haren groeien prima. De roodheid in het implantatiegebied neemt met de dag af. Waar ik nog wel redelijk last van heb is het donorgebied. De eerste dagen heb ik daar amper last van gehad, maar nu heb ik relatief veel zeurende pijn en af en toe wat steken. Vooral s'avonds. Misschien zijn de zenuwen daar geheeld en voel je het meer. Iemand hier ook ervaring mee?
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2011, 01:56   #25
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Als je er 's nachts last van hebt, kun je een vochtig washandje onder je donorgebied leggen en daar op slapen. Bij mij heeft dat het prikken en zo ENORM verzacht.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2011, 16:44   #26
joey1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2011
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Inmiddels is er alweer ruim een week verstreken en de haren groeien prima. De roodheid in het implantatiegebied neemt met de dag af. Waar ik nog wel redelijk last van heb is het donorgebied. De eerste dagen heb ik daar amper last van gehad, maar nu heb ik relatief veel zeurende pijn en af en toe wat steken. Vooral s'avonds. Misschien zijn de zenuwen daar geheeld en voel je het meer. Iemand hier ook ervaring mee?
Heb ik ook best wel veel last van gehad.. Vanaf 5 dagen na de behandeling tot dag 12 na de behandeling ongeveer.
Ik werd er een paar keer per nacht wakker van en als ik dan even rond ging lopen door het huis en vervolgens rechtop ging zitten, een pijnstiller nam en calendula op het donorgebied smeerde, kon ik na een klein half uurtje wel weer een paar uur slapen. Hopelijk heb je hier wat aan, ik vond het ook erg vervelend die pijn..
joey1 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2011, 23:09   #27
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Ja, dat herken ik wel inderdaad. Gek genoeg lijkt vandaag vrij pijnloos verlopen. Alleen een beetje gevoelig. Hopelijk hoef ik de tip van Ben niet te gebruiken!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2011, 15:43   #28
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Kan ik eigenlijk zonder problemen het geimplanteerde gebied hydrateren met een aloe spray (of calendula of zoiets)?
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2011, 17:58   #29
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Kan ik eigenlijk zonder problemen het geimplanteerde gebied hydrateren met een aloe spray (of calendula of zoiets)?
2 dagen nadat ik de korstje had verwijderd ben ik calendulazalf gaan gebruiken. Sabine van PH vond het prima, maar vond het beter om het 2 weken na behandeling te gebruiken. Aloe spray gebruikte ik al vanaf de 1e dag (2-3 x per dag)
crespo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2011, 22:03   #30
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Zeer interessante thread.
Hopelijk blijf je uw genezingsproces en uw hopelijk mooie hergroei wekelijks posten.
Ben vooral benieuwd naar uw 2 maanden check-up.
En vooral naar de chockloss van uw bestaande haren en wanneer deze in het inplantatiegebied terug komen.
geted is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2900 grafts, prohair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.