Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 december 2005, 00:56   #1
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Liefde, vriendschap en wat het waard is.

Zo een dramatische titel, maar voor mij is het ook een dramatisch onderwerp. Maar ik ben de afgelopen week enorm in de war geraakt door dingen die zich afspelen in mijn vriendengroep.

Ik ben goed bevriend met twee stelletjes die ik voor het gemak maar Elles en Peter noem en de andere Walter en Merel. Elles en Peter hebben dik 2 jaar en Walter en Merel zelfs 3 jaar. Nu zijn Peter en Walter al 4 jaar lang beste vrienden. Elles en Merel kunnen het goed met elkaar vinden maar voornamelijk omdat hun twee jongens elkaars beste vrienden zijn. Verder doen ze dezelfde studie en zien elkaar dus iedere dag. Ik zit ook bij hun op de studie maar een jaar lager dan zij. Wij vijfen en nog twee jongens en beste vrienden van mij (Tobias en Ruud) uit mijn jaar zijn met z'n zevenen een hechte vriendenroep en we gaan met elkaar op vakantie en alles was leuk. Oh ja, van de vier mensen die het de stelletjes bevatten ken ik Elles het langste en het beste en haar vriendje Peter heb ik de laatste tijd heel goed leren kennen. Als ik tussen een van de twee moest kiezen zou ik het niet weten. Ik zie ze allebei als even goede vrienden.

Aangezien Walter en Elles dezelfde studierichting doen binnen de studie zijn ze voor een project twee maanden naar Tanzania geweest voor quasi ontwikkelingshulp. Heel idealistisch en mooi allemaal. Peter was enorm blij dat zijn beste vriend Walter met Elles naar Tanzania ging omdat hij hem vertrouwd en dat er iemand is die op z'n liefje past.

Nu zijn ze inmiddels 2,5 weken terug. De eerste anderhalve week liep het al niet lekker tussen de twee stelletjes en ze gaven de schuld aan een cultuurschok. Terug in Nederland was minder leuk dan ze verwachtte en ze verlangden weer terug naar het simpele en idealistische leventje in Tanzania.

Een week geleden nu is de bom gebarsten. Elles en Walter hebben in Tanzania meerdere keren geneukt en zijn vastbesloten met elkaar verder te gaan. Ze vinden dat ze bij elkaar passen en hebben niet nagedacht over de gevolgen die dit heeft op hun inmiddels exen en de gehele vriendengroep. De vier jaar lange beste vrienden relatie die Peter en Walter hebben was niet genoeg om dit te stoppen. De liefde die Walter en Merel voor elkaar hadden en Peter en Elles voor elkaar hadden was niet genoeg om dit te stoppen.

Ik ben hier zo enorm misselijk en ziek van geworden. Ik vind dit geheel zo achterbaks, laf en kil dat ik even al mijn vertrouwen heb verloren in de mens. Ik heb Peter die de afgelopen maanden inmiddels een van mijn beste vrienden is geworden de afgelopen week bijna iedere dag over de vloer gehad om urenlang te praten over wat er is gebeurd. Hij is kapot en verdrietig omdat hij enorm veel van Elles houd en ook wel ergens hoopte ooit met haar te trouwen en kindjes te krijgen. Wat ik ook hoopte voor hem. Merel de nu ex van Walter kende ik het minst goed van de vier maar die heeft al een week bijna niets meer gegeten omdat ze te ziek en misselijk is om te eten. Ik voel me echt ziek en naar en dit moet maar een fractie zijn van wat Peter en Merel nu voelen. Ik heb meerdere keren moeten janken en ook toen ik afgelopen weekend thuis was bij mijn ouders en het hun vertelde kon ik het niet nuchter en droog vertellen.

Ik besloot gisteren Elles op te bellen die ik nu inmiddels al dik 2 jaar ken. Ik ben wel verliefd op haar geweest en ben lange tijd jaloers geweest op Peter. De laatste anderhalf jaar is het meer verschoven naar jaloezie op hun tweeen omdat ik hoopte dat ik het ooit zo leuk zou krijgen met een meisje als Peter het met Elles had. Op Elles ben ik al lang niet meer verliefd en ben haar gaan zien als m'n beste vriendin. Enfin, ik belde haar op omdat ik haar sinds het grote nieuws een week geleden niet meer heb gesproken en ik ook haar kant moest horen. Elles was blij dat ik belde en we hebben samen gekookt en gegeten, twee flessen wijn leeggedronken en vijf uur lang onafgebroken zitten praten. Ik hoorde van haar dat er absoluut niets te redden was tussen Peter en haar en ook niet tussen Walter en Merel. Tussen W & M ging het al een hele tijd niet zo goed, maar toch ook weer niet slecht. Peter had het gevoel dat het perfect ging tussen hem en Elles maar dat gelde voor Elles niet. Ze zat in een sleur die ze wel aankon maar niet leuk vond. Elles en Walter zijn beide wat avontuurlijker dan Peter en Merel en dat was voor de eerste twee ook een reden dat het nodig was om met z'n tweeen verder gegaan. Ik heb haar gezegd hoe ik over haar en Walter denk en dat ik hem een laffe zak vind. Ik kan haar niet zo zien want ze is m'n beste vriendin. Ik kan niet het hele gesprek typen wat ik met haar heb gehad, maar het kwam er op neer dat Elles ondanks alles toch heel menselijk is en nu verliefd op de de beste vriend van haar inmiddels ex Peter.

Ik ken Walter en Merel niet zo enorm goed dat ik me aangesproken voel om Walter een figuurlijke klap voor zijn kop te geven. Ik heb er geprobeerd voor Merel te zijn hoewel ik haar niet zo goed ken.

Ik sprak toennet de (andere) beste vriend van Walter die net als ik echt kapot is. Ik sta dus dicht bij Elles en Peter en hij bij Walter en Merel. Maar hij is zelfs bereid om zijn eveneens 4 jaar durende vriendschap met Walter helemaal op te geven puur uit principes. Hij vindt dat je iemand niet kan vertrouwen die zijn beste vriend zo kan naaien door zijn vriendin te neuken. Ik ben het daar mee eens maar het is toch heftig. Ik kan niet alles opgeven wat ik met Elles had. Maar toch........ ze heeft geen principes, ze handeld uit eigenbelang en zowel Walter als Elles hebben niet gedacht over de gevolgen die dit heeft. Hun exen zijn kapot en hun vertrouwen is enorm beschadigd. De vriendengroep is helemaal uit elkaar gevallen. Walter en Elles kunnen zich ook niet meer echt op "school" vertonen omdat iedereen dit afkeurd.

Ikzelf weet het niet meer. Ik heb enorm te doen met Peter en Merel en sta ook aan hun kant. Elles is m'n beste vriendin en ik kan haar niet loslaten hoewel ik van haar acties kots.

Ik heb op dit moment bijna geen vertrouwen meer in vriendschap en liefde omdat iets wat ik NOOIT had zien aankomen en zo pijnlijk is zo dichtbij zie gebeuren. Twee mensen die ik enorm hoog had zitten (Elles en Walter) blijken eigenlijk niet te vertrouwen te zijn na een twee en een drie jarige relatie. Daarnaast heeft Walter zijn beste vriend gewoon kapot gemaakt en lijkt nauwelijks spijt te betuigen. Ik weet het niet meer.

Ik vroeg me af wat jullie hiervan denken. Ook of hoe ik en de vriend van Walter en Merel er over denken volgens jullie "normaal" is. Mijn ouders vinden me een beetje raar en overgevoelig dat ik m'n eten onderhuil omdat "dit nou eenmaal bij het leven hoort". Ik ben ook benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie en/of jullie je kunnen inleven in bijvoorbeeld Elles en Walter. Iedere reactie is welkom.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08

Laatst gewijzigd door Guoy; 16 december 2005 om 01:10
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 01:15   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Wat een verhaal!!! Ik heb nu weinig tijd om te reageren (morgen tentamen) maar even een snelle reactie:

Ik denk dat het een hele normale reactie is die je vertoont: natuurlijk ben je boos op Elles en Walter, en zul je al snel geneigd zijn om partij voor Peter te kiezen. De 'Tanzania-gangers' zijn ook overduidelijk fout geweest en dat is heel erg, zowel voor zichzelf, hun vroegere relaties en hun vriendengroep.

Maarrrrrr ik heb er ook wel begrip voor. Ze zitten daar zo ver weg, hun relaties zijn ineens erg ver weg, ze gaan oprecht veel voor elkaar voelen en voor je het weet is het zo ver. Ik weet dat het heel raar klinkt maar ik heb ook uit ervaring ondervonden dat principes in dit soort gevallen ineens weg kunnen vallen (terwijl ik over het algemeen toch juist zeer aan principes hecht).

Natuurlijk is het niet het netste scenario wat ze hebben gekozen, maar aan de andere kant, wat hadden ze dan moeten doen? Vanuit Tanzania opbellen om de relaties te beλindigen? Wekenlang heftige gevoelens wegstoppen in een vreemd land waar je juist erg op elkaar bent aangewezen? Dat is ook niet echt een optie denk ik.

Probeer het Elles en Walter dus te vergeven zou ik zeggen, en probeer ook in te zien dat zij eveneens in een enorme kutsituatie zitten.

Dat was het eventjes voor nu, later misschien meer. In ieder geval prachtig verhaal Guoy, mooi opgeschreven, erg indrukwekkend... En heel erg vervelend voor je!! Ik leef met je mee, sterkte kerel!!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgiλ
Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 16 december 2005 om 01:18
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 02:19   #3
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hee Tiuri, bedankt voor je mooie reactie! (Ik hoop dat meerdere zullen volgen!) Wat ik er trouwens vergeten ben bij te typen is dat het mijn twee goede vrienden Tobias en Ruud die ook tot onze vriendengroep behoren het vrij weinig lijkt te doen. Ze lijken qua karakter niet enorm veel op mij en zien het leven als een grote grap wat je vooral niet serieus moet nemen en maar zoveel mogelijk lol in moet hebben. Ze zijn ook "voor" Peter en Merel, maar schijnen zich verder van de gehele situatie niets aan te trekken terwijl ik gisteren om half 5 nog niet sliep omdat ik er zoveel over moest janken en denken.

Ik ben ook een beetje bang dat ik dit allemaal teveel op mezelf projecteer. Ik ben zelf ook gedumpt geweest en weet hoe het voelt, ben verliefd geweest op Elles en ik lijk qua karakter enorm veel op Peter. Ik voel me zelf ook een beetje gedumpt. Maar naast dit alles is m'n beeld van vriendschap ook veranderd. Walter en Peter waren de beste vrienden en nu is dat weg. Wie zegt me dat ik de vrienden die ik nu heb kan vertrouwen, en dat ze mij kunnen vertrouwen? Wie zegt me dat als ik ooit een vaste vriendin heb ze na 3 jaar ineens weggaat? Dit is misschien overdreven pessimistisch, maar zo ben ik en zo denk ik er echt over.

Verder ben wel benieuwd naar jou verhaal Tiuri! Wat is jou ervaring met vervaging van principes? Maar ga nu maar slapen! Morgen tentamen! Succes!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 02:37   #4
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Zo een fles rode wijn leeg en al een paar uur de meest depri nummers van Acda en de Munnik. Drama heeft zo nu en dan ook wel zijn charmes. ............
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 02:41   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Zo een fles rode wijn leeg en al een paar uur de meest depri nummers van Acda en de Munnik. Drama heeft zo nu en dan ook wel zijn charmes. ............
"In de ene hand een pen,
in de andere een glas
En dan heel mooi zitten dichten
Over hoe droevig het zou zijn..."

__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgiλ
Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 02:50   #6
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
"In de ene hand een pen,
in de andere een glas
En dan heel mooi zitten dichten
Over hoe droevig het zou zijn..."

Mis ik jou. Stijlvol!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 10:42   #7
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ik zal ook eens mee proberen te denken.

Ik zie het zo: Als de 2 mensen die vreemd zijn gegaan het puur hebben gedaan, omdat ze zichtzelf sexueel niet konden inhouden dan lijkt het mij een situatie van over en uit. Zoiets kun je in mijn ogen dan gewoon niet flikken. En van een zogenaamde "vriend" is hier eigenlijk nooit sprake van geweest.

Maar wat ik zelf denk ik dat de 2 vreemdgangers al langer wat voor elkaar voelden en dat het in de 2 weken dat ze in Tanzania waren alles tot een explosie is gekomen. Het gevoel zat er al veel eerder en uiteindelijk hebben ze aan elkaar toegegeven. Hoe klote dit ook is, kun je er weinig aan doen, behalve het tijd gunnen en ze vergeven. Maar verwacht niet dat het in een paar maanden lukt, dit zal waarschijnlijk wel erg lang duren voordat je op het punt bent dat alles weer goed is.

Sterkte.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 11:52   #8
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik heb je verhaal met belangstelling gelezen en ik kan er maar ιιn ding op zeggen: 'Tijd heelt alle wonden'. Nu lijkt het een ongelofelijke ramp die gebeurt is en lijkt het alsof je een 'kant moet kiezen' maar na een tijdje valt alles weer in zijn plooien en zal het waarschijnlijk 'normaal' worden dat zij twee nu een koppel vormen. Dit geldt enkel voor jou, hι... Ik kan en wil me zelfs niet voorstellen hoe die twee mensen die achterblijven zich nu voelen maar als buitenstaander en toch erg close zou ik toch proberen om er na verloop van tijd wat minder aan te tillen. Het is logisch dat je dat nu echt helemaal niet tof vind en als een bom die inslaat. Dat is een normale reactie want er is een grote verandering die je zomaar moet aanvaarden en waar jij niets aan kan veranderen binnen een hechte groep. Als je zoiets had zien aankomen, had je je ernaar kunnen gedragen maar nu is het even heftig. Ik zou echter niet teveel ingaan op de gedachte dat er geen echte vriendschap meer kan bestaan want die bestaat wel degelijk, laat zo'n incident niet je hele wereldbeeld vervormen...

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2005, 02:45   #9
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hee Kevin en Kim,

Ook jullie bedankt voor je reacties. Ik denk inderdaad dat tijd alle wonden wel zal helen. Maar als Peter net zoveel op mij lijkt als ik denk dat hij doet zal dit wel een zeer lange tijd in beslag nemen. Hij zit nu nog vol woede en verdriet, maar als dit wegtrekt zal hij haar wel enorm gaan missen en verlangen naar vroeger. Ik heb geen idee hoe hij zal reageren als hij zijn ex beste vriend met zijn ex vriendin ziet rondlopen. Voor Merel zal wel hetzelfde gelden, maar ik weet niet of zoiets verschilt tussen jongens en meisjes. Ik sta nu eenmaal wat dichter bij Peter en ik ben ook en jongen! Achteraf gezien waren Peter en ik een van de weinige mensen die het gevoel hadden dat Peter en Elles voor elkaar gemaakt waren.

Heb er vandaag nog over gepraat met m'n twee goede vrienden Ruud en Tobias die ook tot die groep behoren. Ruud is het voornamelijk met Peter eens en dus ook met mij. Pissig, geirriteerd en verdrietig, maar Tobias heeft wel veel begrip voor Elles en Walter. Ik denk voornamelijk ook omdat hij enorm dicht bij Walter en Elles staat.

Het is maar net op welk deel ven het verhaal je je op focust; het ontstaan van nieuwe liefde en wat daar erg aan is (Elles, Walter, Tobias) of oude liefdes en vriendschappen die kapot gaan (Peter, Merel, Ruud en ik).

Maar ik ben benieuwd of er mensen vergelijkbare situaties hebben meegemaakt en hoe ze handelden! Ben ook benieuwd naar jou verhaal Tiuri wat ik afleidde uit je eerste post! Maar je hoeft het natuurlijk niet te vertellen als je niet wilt!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 18:04   #10
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Hee Kevin en Kim,

Ook jullie bedankt voor je reacties. Ik denk inderdaad dat tijd alle wonden wel zal helen. Maar als Peter net zoveel op mij lijkt als ik denk dat hij doet zal dit wel een zeer lange tijd in beslag nemen. Hij zit nu nog vol woede en verdriet, maar als dit wegtrekt zal hij haar wel enorm gaan missen en verlangen naar vroeger. Ik heb geen idee hoe hij zal reageren als hij zijn ex beste vriend met zijn ex vriendin ziet rondlopen. Voor Merel zal wel hetzelfde gelden, maar ik weet niet of zoiets verschilt tussen jongens en meisjes. Ik sta nu eenmaal wat dichter bij Peter en ik ben ook en jongen! Achteraf gezien waren Peter en ik een van de weinige mensen die het gevoel hadden dat Peter en Elles voor elkaar gemaakt waren.

Heb er vandaag nog over gepraat met m'n twee goede vrienden Ruud en Tobias die ook tot die groep behoren. Ruud is het voornamelijk met Peter eens en dus ook met mij. Pissig, geirriteerd en verdrietig, maar Tobias heeft wel veel begrip voor Elles en Walter. Ik denk voornamelijk ook omdat hij enorm dicht bij Walter en Elles staat.

Het is maar net op welk deel ven het verhaal je je op focust; het ontstaan van nieuwe liefde en wat daar erg aan is (Elles, Walter, Tobias) of oude liefdes en vriendschappen die kapot gaan (Peter, Merel, Ruud en ik).

Maar ik ben benieuwd of er mensen vergelijkbare situaties hebben meegemaakt en hoe ze handelden! Ben ook benieuwd naar jou verhaal Tiuri wat ik afleidde uit je eerste post! Maar je hoeft het natuurlijk niet te vertellen als je niet wilt!

Wat er is gebeurt is, zoals Tiuri en Kevin al hebben gezegd,is waarschijnlijk niet uit de lucht komen vallen. De twee hebben elkaar gevonden en de situatie waarin ze zich bevinden doet er dan niet zoveel toe. Voor de overigen is het natuurlijk wel een erg 'knullige' situatie maar ik zou daar niet teveel op focussen. De meeste relaties zijn niet bestendig, niets zo verraderlijk als liefde en houden van. Maar een relatie aangaan brengt risicos met zich mee, zoals bijna alles in dit leven. Laat je vooral niet afschrikken door dit alles Guoy.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 01:10   #11
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ik moest denken aan diverse films over afrika... waar 2 mensen elkaar dan ontmoeten en dan door de magie van afrika tot elkaar komen...

ga morgen nog maer eens goed lezen, heb nu teveel bier op..
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 01:47   #12
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Wat leuk dat dit onderwerp weer komt opzetten. Het is nog steeds niet zoals het was. Laatst tot 4 uur 's nachts bij een huilende Peter op de bank gezeten en afgelopen donderdag met een huilende Elles omdat ze Peter met een ander meisje zag flirten. Merel is nu geloof ik iets van 10 kilo afgevallen omdat ze steeds te misselijk is om te eten, maar houd zich in gezelschap heel groot en vrolijk. Walter laat nog steeds niks van zich horen. Elles is absoluut nog niet over Peter heen maar blijft bij Walter omdat ze denkt dat ze bij hem hoort. Ik heb het afgelopen half jaar enorm veel contact met Peter en dit is zins al het gezeik enorm toegenomen en we zijn nu enorm goede vrienden. Maar ja, ik heb liever dat hij gelukkig is dan dat ik hem beter ken.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 10:58   #13
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Wat een toestanden zeg! Komt mij over alsof er daarginds een impulsief besluit is genomen dat geen tegengas kreeg bij gebrek aan andere input en dat daardoor de gevoelens welig konden tieren. Het lijkt me ook vrij normaal dat Ellis het moeilijk vindt dat Peter met een ander flirt, blijft toch gevoelig bij exen, zeker als het allemaal nog zo vers is. Al denk ik niet dat Peter al erg openstaat voor een nieuwe relatie als ik het zo lees.

Moeilijk hoor... Wel goed dat je er voor hen bent, je bent een goede vriend voor hen en die hebben ze nu keihard nodig. Het kost alleen stukken van mensen om hier doorheen te komen, zowel van de stelletjes als van de vrienden omdat je tegen een hoop emoties en frustraties op moet boksen.

Veel sterkte daarmee!!!
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 15:05   #14
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
hee een nieuwe avatar Guoy, even offtopic : Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe strokes plaat ?
En een goeie tip voor allen, koop de plaat van The Arctic Monkeys !
__________________
Regime :


4x per week Rooscure
Sinds 30-6-2005 Propecia (0,5 mg, halve pil per dag)

Heel af en toe Fluridil, om de laatste flesjes op te maken.
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 18:50   #15
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Ja, haha. Dat is inderdaad off topic! Maar de nieuwe strokes vind ik helemaal GEWELDIG! Zelden een beter album gehoord. Absolute hoogtepunt van het album is Ize Of The World. De Arctic Monkeys heb ik ook. De demo's ook. Jammer dat Scummy niet op het album staat. Een van hun beste nummers. Ik was wel net te laat met een kaartje kopen voor 27 februari. Jij nog wel kunnen bemachtigen?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhaal jeroen73 AA - Algemeen 8 8 februari 2006 15:44
wat is 1 proscar pil waard? high Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 juni 2005 19:32
Haarproblemen en ... liefde Francis AGA - Algemeen 39 6 augustus 2004 08:44
het is zover zazje Haarwerken 7 12 juni 2003 17:28
Het is echt de moeite waard! Danmaar Hirsutisme - Behandelingen 0 3 december 2002 15:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.