Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 januari 2015, 13:23   #1
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
nieuwe website Beauty Care Noorwijk / Nederland MHP

Beste iedereen!


Beauty Care Noordwijk wordt Beauty Care Nederland!

De eerste reden dat we dit hebben besloten is dat we op zoek zijn naar een ander pand en niet vast willen zitten aan Noordwijk.

De tweede , dat steeds meer mensen vanuit het buitenland een MHP behandeling bij ons willen ondergaan, en dan klinkt ‘Noordwijk’ wel heel klein..

En dan de derde, dat we ook regelmatig onze diensten via andere klinieken aanbieden. Zoals Aestetic Beauty Clinics en The Hair Science Institute.

Al met al volgens BCN genoeg reden om de aanpassing te doen.
Ook zijn er met de nieuwe website meer mogelijkheden gekomen om contact te zoeken. Zo bieden wij nu ‘een consult op afstand’ zodat het niet meer perse nodig is om alleen voor een consult naar ons te komen, wat u dus reiskosten bespaart.

En een ‘brushservice’ waarbij u een foto van uzelf instuurt en wij die voor u bewerken om een zo goed mogelijk beeld te geven van hoe de MHP bij u zou staan.

Wij zijn van mening dat het belangrijk is om zo veel mogelijk onzekerheden weg te nemen door zo eerlijk mogelijke antwoorden te verstrekken. Dit gaat natuurlijk altijd het beste in een persoonlijk contact. Maar het is weer niet altijd handig om al direct naar Noordwijk te komen als je nog aan het oriénteren bent.. dus ..vandaar! Gemak dient de mens!

Ook zal er woensdag 21 januari een skype webinar plaats vinden. Aanmelden hiervoor kan via het invullen van ons contactformulier. Wees er snel bij want vol is vol!

Check nu onze nieuwe website , wij horen heel graag wat jullie er van vinden!

www.beautycarenederland.nl
http://www.beautycarenederland.nl/mh...nsult-service/
http://www.beautycarenederland.nl/mh...brush-service/
email : info@beautycarenederland.nl
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 16:51   #2
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Hoe houdt het pigment zich als men Minoxidil blijft gebruikten.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 17:48   #3
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isabelle33 Bekijk bericht
Beste iedereen!


Beauty Care Noordwijk wordt Beauty Care Nederland!

De eerste reden dat we dit hebben besloten is dat we op zoek zijn naar een ander pand en niet vast willen zitten aan Noordwijk.

De tweede , dat steeds meer mensen vanuit het buitenland een MHP behandeling bij ons willen ondergaan, en dan klinkt ‘Noordwijk’ wel heel klein..

En dan de derde, dat we ook regelmatig onze diensten via andere klinieken aanbieden. Zoals Aestetic Beauty Clinics en The Hair Science Institute.

Al met al volgens BCN genoeg reden om de aanpassing te doen.
Ook zijn er met de nieuwe website meer mogelijkheden gekomen om contact te zoeken. Zo bieden wij nu ‘een consult op afstand’ zodat het niet meer perse nodig is om alleen voor een consult naar ons te komen, wat u dus reiskosten bespaart.

En een ‘brushservice’ waarbij u een foto van uzelf instuurt en wij die voor u bewerken om een zo goed mogelijk beeld te geven van hoe de MHP bij u zou staan.

Wij zijn van mening dat het belangrijk is om zo veel mogelijk onzekerheden weg te nemen door zo eerlijk mogelijke antwoorden te verstrekken. Dit gaat natuurlijk altijd het beste in een persoonlijk contact. Maar het is weer niet altijd handig om al direct naar Noordwijk te komen als je nog aan het oriénteren bent.. dus ..vandaar! Gemak dient de mens!

Ook zal er woensdag 21 januari een skype webinar plaats vinden. Aanmelden hiervoor kan via het invullen van ons contactformulier. Wees er snel bij want vol is vol!

Check nu onze nieuwe website , wij horen heel graag wat jullie er van vinden!

www.beautycarenederland.nl
http://www.beautycarenederland.nl/mh...nsult-service/
http://www.beautycarenederland.nl/mh...brush-service/
email : info@beautycarenederland.nl

Website ziet er prima uit!

Is het ook mogelijk om de behandeling in Veldhoven te laten plaatsvinden i..p.v. Noordwijk?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2015, 17:57   #4
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Bij de optie "consult op afstand" staat erbij dat ik wat foto's moet uploaden van mijn bestaande situatie.

Nu is het zo dat ik in eerste instantie mijn FUT litteken wil laten bedekken dmv MHP (later de rest)
Alleen ik draag mijn haar op de achterkant van mijn litteken nu op 11mm. Is dat een probleem op de foto voldeonde goed te kunnen uploaden?

Bedankt voor uw reactie!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 11:15   #5
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Bij de optie "consult op afstand" staat erbij dat ik wat foto's moet uploaden van mijn bestaande situatie.

Nu is het zo dat ik in eerste instantie mijn FUT litteken wil laten bedekken dmv MHP (later de rest)
Alleen ik draag mijn haar op de achterkant van mijn litteken nu op 11mm. Is dat een probleem op de foto voldeonde goed te kunnen uploaden?

Bedankt voor uw reactie!
Beste Pamo1972

Dat kan hoor. Geen probleem.
Voor wat betreft de camouflage van het litteken is het belangrijk dat je doorgeeft welke haarlengte je zou willen dragen, of het litteken op dit moment nog rood is, hoe lang gelden je de laatste HT hebt gehad, en of er evt verdikkingen dan wel verdiepingen in het litteken aanwezig zijn. Dit moet je dan even voelen.

Als je deze vragen beantwoord en dan toch een foto meestuurt met de situatie hoe het nu is dan komt het helemaal goed!

Ik zie je mailtje tegemoet!

Mvg,

Isabelle.
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 11:17   #6
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Website ziet er prima uit!

Is het ook mogelijk om de behandeling in Veldhoven te laten plaatsvinden i..p.v. Noordwijk?
Bedankt voor het compliment!

Het is inderdaad ook mogelijk om de behandeling in Veldhoven plaats te laten vinden.
Dit kan echter alleen op vrijdagen.
Dus grote behandelingen die bijvoorbeeld 2 dagen duren voor de basis, die kunnen alleen in Noordwijk ingepland worden.

MVG,

Isabelle.
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 11:33   #7
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percie Bekijk bericht
Hoe houdt het pigment zich als men Minoxidil blijft gebruikten.
beste Percie,

Minoxidil is geen probleem. Alleen in de eerste weken na de behandeling is het beter om het even niet te gebruiken ivm de alcohol die er in zit.

Mvg,

Isabelle.
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 22:30   #8
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isabelle33 Bekijk bericht
Beste Pamo1972

Dat kan hoor. Geen probleem.
Voor wat betreft de camouflage van het litteken is het belangrijk dat je doorgeeft welke haarlengte je zou willen dragen, of het litteken op dit moment nog rood is, hoe lang gelden je de laatste HT hebt gehad, en of er evt verdikkingen dan wel verdiepingen in het litteken aanwezig zijn. Dit moet je dan even voelen.

Als je deze vragen beantwoord en dan toch een foto meestuurt met de situatie hoe het nu is dan komt het helemaal goed!

Ik zie je mailtje tegemoet!

Mvg,

Isabelle.
Bedankt Isabelle!

Je hoort nog van me!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2015, 18:25   #9
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
[QUOTE=isabelle33;365176]Beste Pamo1972

Dat kan hoor. Geen probleem.
Voor wat betreft de camouflage van het litteken is het belangrijk dat je doorgeeft welke haarlengte je zou willen dragen, of het litteken op dit moment nog rood is, hoe lang gelden je de laatste HT hebt gehad, en of er evt verdikkingen dan wel verdiepingen in het litteken aanwezig zijn. Dit moet je dan even voelen.

Als je deze vragen beantwoord en dan toch een foto meestuurt met de situatie hoe het nu is dan komt het helemaal goed!

Ik zie je mailtje tegemoet!

Mvg,


Hoi Isabelle,

Ik heb net beide formulieren (Brush en Consult op afstand) ingevuld en naar je toe gestuurd.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
Grt
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.