Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2013, 13:12   #1
Wesb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2013
Berichten: 3
Thumbs up FUE 1400 grafts bij Hairplus medical care

In juli 2012 heb ik een haartransplantatie ondergaan waarbij 1400 grafts van mijn donorgebied naar mijn voorhoofd zijn verplaatst. Ik was best zenuwachtig voor deze behandeling, dit heeft me jarenlang tegen gehouden. Vragen als: 'doet het pijn, hoe zal het herstel zijn en is het resultaat wel wat ze beloven' hielden mij bezig. Dit aantal grafts kon in 1 dagbehandeling getransplanteerd worden. Ik werd 's morgens heel goed
opgevangen door de dames die mij zouden gaan behandelen. Ze legden uit wat er ging gebeuren en stelden me gerust. Dit zorgde voor een bijzonder prettige start van de behandeling.
In eerste instantie wordt de hoofdhuid verdoofd; deze prikken zijn zeker niet vervelend, behalve de injecties boven op het hoofd. Dit doet even pijn, maar ook niet meer dan dat. Van de rest van de behandeling heb ik echt niets gevoeld. Tijdens het weghalen van de grafts en het opnieuw inzetten praatte ik met de arts en haar assistenten, dit was erg ontspannend. Ook is het mogelijk om een film of TV te kijken. Tussen de
middag is er tijd voor lunch, wat prima was. Rond 18.00 uur was de behandeling klaar en werd er uitgelegd wat er de komende weken moest gebeuren. Het is natuurlijk belangrijk om deze adviezen goed op te volgen, zodat het resultaat maximaal is.
Ik ben enkele dagen later op vakantie gegaan en heb mij strikt gehouden aan de voorschriften.
De herstelperiode van enkele weken (2-4) verliep goed, maar de volgende fase was iets minder. De haren gingen zich ontwikkelen en groeien, dit heeft bij mij geleid tot redelijk veel ontstekingen op mijn hoofd. Dit is alleen maar een goed teken, want dat betekent dat er veel gebeurt. De bulten waren minder prettig, al vielen die voor mijn omgeving niet op, dus zo groot waren ze blijkbaar ook weer niet. Ik denk dat deze fase zo’n 2
a 3 maanden heeft geduurd. Daarna kwamen de nieuwe haartjes. Ik ben nu een jaar verder en ben bijzonder blij dat ik het heb gedaan. Het resultaat mag er zijn! Ook mijn vrouw is er blij mee, zij houdt van mannen met haar.
Mijn conclusie is dat ik het eerder had moeten doen en dat ik zeer tevreden ben over Hairplus. Het is een flinke investering en dan moet het resultaat er ook naar zijn.

Komende dagen zal ik foto's van het uiteindelijke resultaat plaatsen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor haartransplantatie foto 2.JPG‎ (30,3 KB, 237x gelezen)
Bestandstype: jpg direct na haartransplantatie.JPG‎ (67,8 KB, 228x gelezen)
Wesb is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2013, 15:40   #2
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Wink

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik plaats wel een kleine kanttekening. "dit heeft bij mij geleid tot redelijk veel ontstekingen op mijn hoofd. Dit is alleen maar een goed teken." Om dit een positief teken te noemen gaat wel wat te ver. Zonder ontsteking zijn er ook prima resultaten mogelijk Heb je nog antibiotica genomen om de ontsteking snel te laten verdwijnen?
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2013, 13:24   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Hallo Wesb,

Fijn dat je je ervaring met ons wilt delen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesb Bekijk bericht
Het resultaat mag er zijn! Ook mijn vrouw is er blij mee, zij houdt van mannen met haar.
Ik hoop niet dat ze alleen bij je blijft voor je haar.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesb Bekijk bericht
Mijn conclusie is dat ik het eerder had moeten doen en dat ik zeer tevreden ben over Hairplus. Het is een flinke investering en dan moet het resultaat er ook naar zijn.
Ik ben benieuwd naar je foto's, jammer dat je de na-foto's niet hebt geplaatst, tegelijk met de voor-foto's. Nu je meer dan een jaar verder bent moet je je eindresultaat wel behaald hebben.

Wat noem je een flinke investering? Hoeveel was je ongeveer kwijt voor je ht?

Gebruik je ook medicatie om de rest van je haren te behouden. Ik zag dat ze een conservatieve haarlijn hebben opgezet, heel verstandig.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2013, 19:43   #4
Wesb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2013
Berichten: 3
ervaring met Hairplus medical care

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Ik heb inderdaad gekozen voor een conservatieve haarlijn. Dat is mij destijds geadviseerd en ik ben blij dat ik akkoord ben gegaan.

Voor de kleine ontstekingen heb ik geen antibiotica gekregen.

Over het resultaat ben ik zeer tevreden, deze haarsituatie past prima bij mijn leeftijd! Ik gebruik trouwens geen medicatie Henk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg na foto's B. 1.JPG‎ (33,0 KB, 221x gelezen)
Bestandstype: jpg na foto's B. 2.JPG‎ (36,9 KB, 210x gelezen)
Wesb is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2013, 14:05   #5
Wesb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2013
Berichten: 3
Thumbs up prijs

Voor de 1400 grafts heb ik 3300 euro betaald bij Hairplus.
Wesb is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2013, 01:47   #6
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
De meeste mensen op haarweb posten hier voordat ze een HT ondergaan voor advies en vragen (doelend op jou 3 berichten historie)???

Niet dat ik hier nu al zo lang meekijk (half jaartje ongeveer) maar had je geen behoefte aan advies van onafhankelijke mensen die een HT hebben ondergaan???

Of het is gewoon heel erg vriendelijk van je om de tijd te nemen en ons te informeren, en ben ik een beetje.. Paranoïde haha.

Idd geval wel goed resultaat met (relatief) weinig grafts, succes ermee!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 13:06   #7
levi12
HaarWeb lid
 
levi12's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 142
Geslacht:
heb je een aanvaardbaar resultaat behaald met weinig aantal grafts. geniet ervan !
__________________
Intern:
Keratene alphactive retard 2 capsules per dag DHT verlager - gestopt wegens inefficiëntie
homemade topical 's avonds (saw palmetto extract, green tea extract, brandnetel extract,castor oil,...)
regenepure DR shampoo
Extern:
december '09 2800 grafts FUE Prohair
juni 2013 3425 grafts Fue + 600 BHT Dr. Hakan Doganay
juli 2014 Fue repair Dr Felix Popescu

Laatst gewijzigd door levi12; 18 september 2013 om 22:27
levi12 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ervaring, haartransplantatie, hairplus medical care

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.