Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2017, 23:31   #1
eagle6175
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2017
Locatie: Belgium
Berichten: 1
Geslacht:
Thumbs up Mijn MHP bij Follicle Aesthetics

Hallo iedereen,
Bij deze wens ik mijn ervaring mee te delen van mijn MHP die ik onlangs heb laten doen. Na uitgebreid informatie erover te hebben opgesocht op het internet, en de resultaten van goede MHP gezien te hebben, had ik uiteindelijk het besluit genomen dit bij mij ook te laten doen.
Ikzelf ben 41 jaar, heb reeds last een kalend hoofd sinds mijn twintiger jaren en was intussen op een leeftijd gekomen waarbij een groot deel van mijn hoofdhuid reeds kaal geworden was. Ik had enkel nog al mijn haren op de zijkanten en achteraan vanaf mijn kruin, maar dus zo goed als niets meer vooraan.
Veruit de belangrijkste keuze dit je zal moeten maken als je dit wenst te doen, is de plaats waar je het zal laten doen. En onderschat deze keuze niet, want het is uitermate belangrijk dat je dit laat doen door iemand die weet waar hij mee bezig is, en het niet enkel doet om vlug geld te verdienen of dergelijke.
Dus vooraleer mijn keuze te maken, heb ik uitgebreid reviews opgezocht van mensen die dit hebben laten doen ergens in België. Na vele reviews gelezen te hebben is mijn keuze uiteindelijk gevallen op Follicle Aesthetics te Grimminge. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel veel reviews terugvond van mensen die hier geweest waren, maar de weinige die ik erover vond, waren allen van mensen die uitermate tevreden waren erover. Allen praatten met veel lof over deze plaats. Dit, samen met het feit dat deze plaats zich ook niet zo ver van mijn woonplaats bevond, heeft mij uiteindelijk doen besluiten langs te gaan voor een consultatiegesprek.
De persoon die bij Follicle Aesthetics de procedure uitvoert heet Wesley. Van bij het consultatiegesprek werd me meteen duidelijk dat Wesley enorm gepassioneerd met dit beroep bezig is. De manier waarop hij erover praat, en wat hij erover te zeggen heeft, laten hierover geen enkele twijfel bestaan. Tijdens dit gesprek heeft hij rustig de tijd genomen om mij alles uit te leggen, over hoe het juist in zijn werk gaat, wat zijn manier van werken is, tot en met een demonstratie van de behandelkamer en de apparaten en producten die hij gebruikt. Op geen enkel moment werd ik onder druk gezet om een beslissing te nemen, dit verliep allemaal zeer vrijblijvend en zijn enige doel was om zo veel mogelijk uitleg te geven over de procedure. Wat de behandelkamer, apparaten en producten betreft kan ik je zeggen dat Wesley enkel de meest moderne en hoogstaande producten gebruikt die er momenteel op de markt zijn voor MHP. Combineer dit nog eens met een persoon die zijn vak door en door kent, en weet waar hij mee bezig is, en je hebt een topplaats gevonden om je MHP te laten doen ! En achteraf kan ik nu met een gerust hart zeggen dat dit bij Follicle Aesthetics zeker het geval is.
Na het consultatiegesprek (inclusief tonen van behandelkamer e.d.) wist ik meteen dat ik een zeer goede plaats gevonden had om mijn MHP te laten uitvoeren. Wat me ook van in het begin een goed gevoel gaf, was het feit dat Wesley niet kijkt naar hoeveel sessies er nodig zijn om tot een mooi resultaat te komen. Dus de prijs die je er betaalt is niet voor x aantal sessies, maar wel voor het eindresultaat. En geloof me, Wesley zal enkel tevreden zijn als ook jij dat bent. Klanttevredenheid is zijn absolute topprioriteit en dat merk je. Je bekijkt samen met hem wat en hoe je het wilt, en hij zal zijn uiterste best doen om jou hierin tevreden te stellen. Ik kan je dit met zekerheid zeggen, want in mijn geval waren er meer sessies nodig dan wat hij initieel had gedacht, doch op geen moment werd hier een punt van gemaakt. Hij gaat gewoon door tot jij, als klant tevreden bent, en dat geeft van in het begin meteen een goed en gerust gevoel. Want zo weet je meteen, dat je op het einde als een tevreden klant buiten zal gaan.
Trouwens, tijden het consultatiegesprek kwam ik meteen ook de reden te weten waarom ik zo weinig reviews terugvond op het internet. Want hij heeft me toen ondere andere uitgelegd dat hij zijn zaak nog maar had opgestart sinds mei 2016, wat meteen ook de reden was voor het beperkt aantal reviews die ik erover terugvond. Maar desondanks lijkt het alsof hij al jaren in het vak zit. En wat zijn werkwijze betreft kan je op geen betere plaats terechtkomen naar mijn mening. De reden waarom ik dit zeg, is omdat de stipjes die hij zet, zo fijn zijn, dat ze zo goed als ondetecteerbaar zijn van gewone haarfollikels, zelfs als zit je er bovenop te staren! Na mijn MHP vroegen maakten velen achteraf de opmerking dat ik mijn haar kort geschoren had, niemand had op geen enkel moment door dat het in feite MHP was, ook al stonden ze net naast mij met mij te praten!
Tot slot nog een woord over de werkwijze van Wesley. Ten eerste werkt hij uiterst hygiënisch en is de behandelkamer steeds kraaknet, wat ik zelf niet onbelangrijk vind. Het is een persoon met een engelengeduld die gedurende de ganse tijd van elke sessie uiterst geconcentreerd en precies te werk gaat. Hij beseft als geen ander dat hij zit te werken aan iemands hoofd (tenslotte iets waar iedereen continu naar kijkt), en zal steeds uiterst voorzichtig te werk gaan. Dit wil zeggen, in het begin niet te diep prikken om geen pigment blowout te krijgen (dit wil zeggen te grote stippen) en nadien te evalueren wat de ideale diepte is voor jouw hoofdhuid teneinde uiterst fijne stipjes te kunnen zetten die blijven staan. Want voor elke persoon is dit verschillend, dus werkt hij in het begin liever wat te ondiep dan meteen te diep, wat te grote stippen tot gevolg zou kunnen hebben. Dit heeft als gevolg dat je wel wat meer geduld zal moeten hebben om tot het einderesultaat te komen, maar je kan er dan wel zeker van zijn het eindresultaat top zal zijn ! En uiteindelijk is het eindresultaat het enige wat telt toch?
Tot slot nog dit, laat je niet misleiden door promotionele Youtube-filmpjes of website filmpjes waar het allemaal heel vlug gebeurd is, en je een ogenschijnlijk “perfect” resultaat te zien krijgt. Deze filmpjes zijn ten eerste ongelooflijk misleidend en bovendien leugenachtig. Zo beweren sommigen dat je een perfect resultaat kan verkrijgen al na 1 of 2 sessies, doch niets is minder waar. De reden waarom is omdat de huid na de eerste sessie zal trachten zoveel mogelijk pigment af te voeren, wat tot gevolg heeft, dat minstens 50% van de gezette stipjes van deze sessie zullen verdwijnen in de volgende 2 à 3 weken. Dus zij die beweren dat je een perfect resultaat kan hebben na 1 of 2 sessies zitten gewoon rechtuit te liegen waar je bij zit. En ten tweede zie je bij dergelijke filmpjes nooit echt het resultaat op de hoofdhuid in groot detail, en geloof me, ze weten goed waarom (niet natuurlijk overkomend wegens o.a. te grote stippen)
Wil je een MHP die goed gedaan is, natuurlijk overkomt en zelfs van heel dichtbij zo goed als ondetecteerbaar is, dan kan ik je nu, na mijn ervaring, met een gerust geweten Follicle Aesthetics aanbevelen. Geloof me, je zal het je niet beklagen. Ook ik had in het begin mijn twijfels, tot zelfs kort voor de eerste sessie eerlijk gezegd, maar nu ben ik uitermate tevreden dat ik het heb laten doen bij Follicle Aesthetics, en mijn sociale leven is er nadien serieus op vooruitgegaan omdat ik me simpelweg beter in mijn vel voel.
En zelfs, twijfel je nog en wil je gewoon graag meer uitleg erover eerst, ga dan eventueel gewoon eenslangs voor een consultatiegesprek. Het is geheel vrijblijvend, en je komt meteen al heel wat te weten over hoe het juist in zijn werk gaat, en wat je mag verwachten.
Ik hoop met deze review mensen te hebben geholpen.
Ter info : http://follicle-aesthetics.com/
eagle6175 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
follicle aesthetics, mhp, mht, micro haar pigmentatie, smp

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.