Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 oktober 2011, 23:41   #1
AAACEEE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 7
advies gevraagd (foto)

Ik ben 26 jaar maar heb eigenlijk al sinds een hele lange tijd inhammen (mijn vader heeft dat ook) voor de rest heb ik eigenlijk geen haaruitval tot nu toe.gelukkig !

Maar de inhammen stoorde mij zo erg dat ik mijn haar maar heb afgeschoren want een beetje model erin krijgen zat er gewoon niet in...op zich staat het mij wel goed alleen aangezien ik een beetje groot voorhoofd heb storen de inhammen mij best wel.. soms teken ik met een oogpotlood de haarlijn die ik zou willen en dat maakt een hoop verschil en het oppervlakte is eigenlijk vrij klein wat ik zou willen opvullen..

toch wil ik de shaved look houden laten groeien zou mooi zijn maar wil ik als optie houden

2 opties die ik overweeg zijn

MicroHairTattoo: opzich een makkelijke snelle en goedkopere optie maar ben ben bang dat als ik enkel mijn inhammen zou opvullen dat je duidelijk verschil gaat zien dit zou ik kunnen proberen dmv een proefstukje. mijn vraag hierover is eigenlijk mocht ik voor MHT gaan is het dan geen probleem om later over de tattoos heen toch haar te transplanteren?

optie2 FUE :

de IMO betere maar duurdere oplossing, mijn enige angst is dat je ook duidelijk verschil gaat zien bij een shaved look tussen de natuurlijke haren en de fue haren, en dat is niet eens heel erg maar soms zie je bij fotos van fue haren dat de huid erg bobbelig eronder is en soms ook putterig en dat wil je natuurlijk bij een shaved look vermijden ik wil een natuurlijk ogende shaved haarlijn...

ik zoek hier naar wat adviezen en missch ook iemand die een schatting van grafts kan maken

gr J
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg alle fotos 465.jpg‎ (146,8 KB, 319x gelezen)
AAACEEE is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2011, 17:45   #2
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hoi J,

In mijn ogen nog een prima inplant. De wegtrekkende haarlijn is in mijn ogen niet meer dan normaal als je wat ouder wordt. Op je 26e is dat zeker niet gek ofzo. Hoe dan ook, het is lastig om te zeggen wat je zou kunnen doen, de vraag is natuurlijk hoever je AGA zal gaan. Dus zomaar FUE doen lijkt mij niet verstandig.

Dan de tattoopuntjes, deze schijnen goed te werken, zie:
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...ghlight=tattoo

Je kunt dus ook kiezen voor tattoopuntjes die max. twee jaar blijven zitten, het lijkt me dan dat je gewoon een HT kunt nemen ...

Voor beide oplossingen geldt m.i. dat het een kwestie van de juiste partij vinden is. Een consult bij een HT-kliniek kan ook nooit kwaad.

Succes!

Laatst gewijzigd door sonico; 26 oktober 2011 om 17:54
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2011, 03:00   #3
alopeciaphobia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2011
Berichten: 22
Beste AAACEEE,
Jij zegt enkel deze inhammen te hebben en verder geen last te hebben van verdere haaruitval, je bedoelt dus dat de rest van je haren ook niet uitgedund zijn? Als dat het geval is, kun je toch ook eens proberen het halflang te laten groeien zodat het eroverheen valt?

Tattoopuntjes moet je volgensmij niet willen bij inhammen, dat is bedoeld om een uitgedunde gemillimeterde haarbos iets dikker te laten lijken denk ik.

Je zou inderdaad een haartransplantatie kunnen overwegen misschien, over het algemeen als het door een goeie kliniek wordt gedaan zouden de nieuwe haren niet veel moeten opvallen naast je echte haren
alopeciaphobia is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.