Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2018, 02:42   #16
Gosat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2018
Berichten: 33
Geslacht:
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haardokter Bekijk bericht
Het verhaal zit wat genuanceerder bij Ada. Zij is een van de weinige vrouwen met een onverwachte hergroei van de vele die wij hebben behandeld.



Zelfs de beste haarchirurgen in de wereld behalen wel eens minder resultaten.

-geknipt-

Mvg
Schandalig dat jullie hier arts-patiënt confidentie schenden.
Gosat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 09:20   #17
Haardokter
HaarWeb lid
 
Haardokter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2016
Locatie: Heemstede
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gosat Bekijk bericht
Schandalig dat jullie hier arts-patiënt confidentie schenden.

Beste Gosat,
weet niet wat u precies bedoeld met schending arts-patient confidentie maar er worden geen persoonlijke items of namen openbaar besproken.
Hier kun je het persoonlijk verhaal van Ada lezen:


http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35380
Haardokter is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 09:26   #18
Haardokter
HaarWeb lid
 
Haardokter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2016
Locatie: Heemstede
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ada Bekijk bericht
Hoi Dokter Eberson,

Leuk dat je ook hier reageert, lang geleden!.

Een oplossing is heel welkom!

Graag gedaan. Volgens mij heb je een bepaald product gebruikt ter nazorg in de eerst volgende weken die nadelig werkt op gezonde hergroei. Maar kan ook nog iets anders spelen. Teveel redenen om hier op te noemen.



Ja mogelijk kunnen wij het grotendeels verwijderen. Stuur ons een mailtje met je foto' s. Je weet ons te vinden.


Mvg
Haardokter is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 12:51   #19
Gosat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2018
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haardokter Bekijk bericht
Beste Gosat,
weet niet wat u precies bedoeld met schending arts-patient confidentie maar er worden geen persoonlijke items of namen openbaar besproken.
Hier kun je het persoonlijk verhaal van Ada lezen:


http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35380

Ook het verklaren waarom het fout is gegaan(in jullie ogen) is informatie die niet gedeeld mag worden. Juist omdat haar persoonlijk verhaal hier staat is dit te herleiden.
Gosat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 14:44   #20
Haardokter
HaarWeb lid
 
Haardokter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2016
Locatie: Heemstede
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gosat Bekijk bericht
Ook het verklaren waarom het fout is gegaan(in jullie ogen) is informatie die niet gedeeld mag worden. Juist omdat haar persoonlijk verhaal hier staat is dit te herleiden.



Beste Gosat,
Wil niet teveel in een welles nietes discussie terecht komen.



Wat is er dan precies herleidbaar? Klantgegevens? Medisch dossier? Medicijnen? Er wordt hier niets specifieks gedeeld wat medisch dossier betreft. Vanwaar deze plotse alertheid?



Klant zit ook allang niet meer in ons medisch behandeltraject en vraagt zelf om antwoorden.



Algemene adviezen hier op haarweb en vragen die de klanten algemeen stellen worden dagelijks beantwoord hier op haarweb. Zou dit niet meer kunnen dan zouden alle antwoorden van klinieken op dit en diverse andere forums stagneren.



Mvg

Laatst gewijzigd door Haardokter; 13 december 2018 om 14:46
Haardokter is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 10:17   #21
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Hoi Jackie,

Ik hoopte dat de mhp de lelijke haren enigszins zou camoufleren en dat deed het zeker ook. In het begin was het een verbetering.

Maar een verbetering betekent nog niet dat het mooi is. In mijn geval is het mijn hele omgeving opgevallen dat er iets raars aan de hand was op mijn voorhoofd en dat kan niet de bedoeling zijn. Vandaar dat ik alles heb laten verwijderen.

Helaas groeien de geïmplanteerde haren steeds weer terug. Dus ik zoek nog naar een goede oplossing daarvoor.

Voor allen: ik neem dr eberson niks kwalijk, alleen mezelf. Ik voel me best wel dom dat ik zo ijdel was om een ingreep te ondergaan om "mooier" te worden en er nu lelijker uit ben gekomen. Zoals dit wel vaker gebeurt met cosmetische ingrepen, denk aan borsten, lippen, etc.

De reden dat ik mijn verhaal dan ook deel, is zodat er in ieder geval ook informatie komt over wat er mis kan gaan, ipv alleen maar jubel verhalen. Elke cosmetische ingreep kent ook zijn risico's.

Ik zou wel nog heel blij zijn als er een arts is die de redenen zou kunnen beschrijven waarom een haartransplantatie zo onwijs mis kan gaan, dan kan iedereen van te voren bedenken of hij of zij een goede kandidaat is en of het het risico waard is.

Verder ben ik me niet bewust dat ik de nazorginstructies niet juist heb opgevolgd en heb ik braaf de producten uit de kliniek gebruikt bij mijn weten.

Op welke wijze kunnen de haren verwijderd worden? De huid is nog immer heel rood en vol littekens, dus snijden is geen optie meer. Dr. Eberson, kan het wellicht met een laser? en zo ja, welke is daarvoor het beste?
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 12:48   #22
Haardokter
HaarWeb lid
 
Haardokter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2016
Locatie: Heemstede
Berichten: 29
Geslacht:
Beste Ada,




Je huid is nu rood en verlittekend? Na je MHP en/of Laserbehandeling?

Probleem nu is dat je nu waarschijnlijk drie verschillende behandelingen hebt gehad? HT; MHP en laserbehandeling na je MHP behandeling?


Misschien hoeft het niet chirurgisch verwijdert te worden en laser pakt niet voldoende de haren. Te sterke puls geeft eveneens kans op verbranding etc. Ik moet en wil graag je huidige situatie zien. Stuur ons een mail met het beloop en foto' s wat je naderhand hebt gedaan ter correctie of kom gewoon een keer langs voor een gesprek. Afspraak hoeft niet acuut. Ik leg het liever persoonlijk uit.


Vriendelijke groeten.
Haardokter is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2018, 13:35   #23
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Hi,

Helaas is de huid bij mij littekentachtig en wat roder gebleven na de transplantatie.
Ik heb de mhp en daarmee een groot deel vd haren met laser laten verwijderen, maar niet alle haren gaan in 1x weg.

Ik ben niet meer vaak in nl, vandaar dat follow up voor mij wat lastiger is.
Ik trek de haren die teruggroeien en lelijk zijn (dat zie en voel ik meteen aan de wortel, baardstoppels lijkt het op), die is veel te dik of er zitten 2 of 3 haren tegelijk) eruit met een pincet.

Op dit moment kan ik dan ook niet echt spannende foto's sturen, ik zal een paar van die haren laten groeien en dan proberen goeie close-ups te maken vd situatie! wordt vervolgd.
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2018, 18:43   #24
Jackie94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Gisteren had ik mijn consult bij Eberson. Ik was er wat eerder dan geplanned, maar kon meteen door naar mijn consult met Dr. Eberson. Het consult verliep heel fijn, hij kwam erg sympathiek over en luisterde goed naar mijn verhaal. Ik kon met al mijn vragen terecht bij hem en hij had overal antwoorden op.

Nadat ik mijn haarlijn liet zien en wat ik wou bereiken met de haartransplantatie kwamen we uit op ongeveer 750 grafts voor 3000 euro. Hij tekende even snel met een stift wat voor haarlijn hij kan bereiken en het was precies wat ik wou!

Ik zal een operatie ondergaan aan mijn voorhoofd (om andere redenen). Hierbij zal een incisie worden gemaakt van oor tot oor waardoor ik een litteken zal ontwikkelen, die hij ook zal gaan behandelen. Hij adviseerde dat ik mijn lichaam 5-6 maanden rust zou moeten geven aangezien mijn operatiegebied hetzelfde gebied is als het gebied van de haartransplantatie en ook de anesthesie invloed kan hebben op de haartjes die overleven. Dus zal ik mijn haartransplantatie eigenlijk in de zomer pas goed uit kunnen laten voeren. Dit is voor mij niet echt een probleem aangezien ik kleine inhammen heb en die vrij makkelijk kan verbergen.

xx Jackie
Jackie94 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2021, 02:57   #25
Futmrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2019
Berichten: 33
Geslacht:
Ik heb vorig haar een HT gehad bij Eberson. Hierover ben ik ook niet tevreden en hij schoof het af op dat ik zelf dingen niet goed had gedaan of dat het aan mij zou liggen. Niet op controle komen na "herhaaldelijke verzoeken" en dat soort redenen. Hij brengt het zodat je het gaat geloven en aan jezelf twijfelt. Niet eerlijk, want voor 4000 euro voor 1250 grafts mag je toch wel betere kwaliteit en hogere klantvriendelijkheid verwachten.

Bij mij is de structuur ook wat dikker maar daar kan ik wel mee leven. Het is te stijlen en heb zelf ook dik haar met die donkere kleur.

Het probleem is vooral de kundigheid (klunzigheid..?) met terugplaatsen geweest. En assistentes die de grafts er uit halen in plaats van de arts is naar mijn idee ook niet hoe het hoort te gaan. De grafts aan de linkerkant zijn in de verkeerde groeirichting teruggeplaatst. Zonder microscopische bril, dat weet ik nog bij 1 van de assistentes. Verder was de dichtheid niet goed, ook voor een 1e keer niet! De grafts sloten ook niet aan bij mijn haarlijn want daar waren niet genoeg haren dicht tegenaan geplaatst. Kale plekjes daar, dus. Ten slotte waren er dikke haren vooraan gezet die niet waren versneden of waar ze geen dunnere haren voor hadden uitgezocht. Zonde van het geld. Qua kosten heb ik betaald wat ik ook bij Bisanga zou betalen en heeft het me uiteindelijk vreselijk veel gekost met de hersteloperatie er bovenop. Een schadevergoeding zou op z'n plaats zijn, wat ik al meerdere malen geïnitieerd heb.

Ik heb 4 weken geleden bij Bisanga een hersteloperatie gedaan. Hij was echt niet te spreken over hoe Eberson het gedaan had. Heeft er ook best wat grafts uit moeten halen en uiteindelijk nog 2084 grafts erbij gezet. Was ik maar meteen naar hem gegaan!

Toevallig ben ik een drietal weken terug in contact gekomen met een vrouw die ook een jaar geleden bij Eberson is geweest. Precies hetzelfde verhaal. Nu met dit topic erbij begint het toch wel op te tellen wat betreft de ervaringen (van vrouwen) bij Eberson. We hebben ons al herhaaldelijk afgevraagd hoe het kan dat er op dit forum vrijwel alleen met lof over hem wordt gesproken. Dat is immers ook de reden dat wij voor hem gekozen hadden na veel research.

Dr Eberson, komt u met een oplossing? U weet me te bereiken en hoe ik in mijn geval geholpen zou willen worden. Zoals u zelf ook steeds de bal terugkaatst naar uw cliënten.

Zie ook mijn eigen topic voor meer info
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39689

Laatst gewijzigd door Futmrs; 22 mei 2021 om 09:36
Futmrs is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie vrouw, welke kliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.