Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 12 mei 2019, 15:53   #1
SheldonCooper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2019
Berichten: 14
Geslacht:
Advies gevraagd betreffende haartransplantatie + andere vragen

Mijzelf nooit echt verdiept in het kaler worden. Achteraf jammer want waarschijnlijk had ik bij het eerder gebruiken van bepaalde medicijnen misschien dingen kunnen uitstellen of voorkomen. Nu ben ik de laatste maanden toch wel vaker met die kale kruin bezig. Vandaar dat ik er hoogstwaarschijnlijk iets aan wil gaan laten doen. Ik word trouwens bijna 33.



Ik ben hier eigenlijk om een aantal vragen te stellen. Ik heb getracht een aantal foto's te maken van de situatie zoals die is nadat mijn haren zijn gewassen en dit droog is. Ik heb zelf staan kloten met mijn telefoon maar hoop dat jullie er genoeg aan hebben. Ik ben twee dagen geleden bij de kapper geweest. Ik laat de zijkanten altijd goed opscheren.



1: Wat zijn jullie verwachtingen betreffende het aantal grafts ik nodig heb om die kruin lekker op te vullen ?
2: Ik gebruik op dit moment helemaal niks geen medicijnen, shampo's en weet ik wat er allemaal nog mogelijk is om de boel te stagneren of te verbeteren. Waar zouden jullie in mijn situatie mee starten en waarom?
3: Zou mijn dokter met deze kruin mogelijk Finasteride voorschrijven of kan ik dat wel op mijn buik schrijven?

4: Ik kan hier op het forum weinig lotgenoten vinden die ergens een DHI behandeling hebben uitgevoerd. Ik zit er toch wel beetje mee in mijn maag om met een hele kale kop rond te lopen haha. Is deze mogelijke meerprijs het gewoon niet waard dat iedereen gewoon voor een FUE behandeling gaat?
5: Het is de laatste jaren bovenop ook wel dunner geworden. Maar dit verloopt vrij rustig naar mijn idee. Gaan bepaalde medicijnen hier nog tegen helpen of verwachten jullie dat bij mijn bovenkant uiteindelijk ook wel kaler zal worden? Als ik naar mijn vader kijk. Die heeft ook nog steeds "genoeg" haar op zijn hoofd, het is uiteraard dunner geworden en hij heeft net als ik een kalende kruin.


Ik hoop dat jullie mijn vragen willen beantwoorden. Ik ga in ieder geval een consult aanvragen bij Esteworld en Veldhoven. Maar dat is voor latere zorg. Ben eerst benieuwd wat jullie van de situatie vinden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_8169.jpg‎ (129,0 KB, 229x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8181.jpg‎ (135,2 KB, 240x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8190.jpg‎ (137,0 KB, 204x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8170.jpg‎ (139,1 KB, 203x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8183.jpg‎ (142,5 KB, 252x gelezen)

Laatst gewijzigd door SheldonCooper; 12 mei 2019 om 16:11
SheldonCooper is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.