Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 september 2011, 12:25   #61
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Het ging meer om het feit dat je je gesprek van je moeder af laat hangen als volwassen vent. Maar sorry, daar heb ik wellicht niet zoveel van te vinden, dat moet jezelf weten.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2011, 00:28   #62
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
niewste techniek gho ?
http://www.hasci.com/homepage.aspx
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2011, 03:05   #63
mr.z
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2010
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
niewste techniek gho ?
http://www.hasci.com/homepage.aspx


Gert-Jan Theunisse bekende wielrenner (?) - op hasci.nl

op photos lijkt het alsof hij tattoo puntjes op zijn hoofd heeft; blauwe tattoo puntjes
mr.z is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2011, 15:21   #64
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Je kent Gert-Jan Theunisse toch wel. Ooit winnaar op l'Alpe d'Huez en van de bergtrui in 1989. Zogenaamd jarenlang een haarwerk gedragen in zijn topjaren 1987-1992.


Hij is kalend maar wat ik toen al zei, nu 23 jaar later heeft hij gewoon nog een kop met stoppels. Daarom geloof ik 't ook niet dat hij toen een haarwerk droeg, daarnaast nog meermalen met hem gesproken en ken de wielersport. Een haarwerk en wielrennen is geen optie, toen althans. Maar dat geheel terzijde.

Hoe dan ook, wat hij de laatste jaren gespotvogelt heeft weet ik ook niet. Zijn hoofd zit idd vol met blauwe uitgelopen vlekken. Echt, Geerd, had gewoon mij ff gebeld. Dan had ik je ergens anders naar toegestuurd waar ze hem een kop vol met haar hadden kunnen aanmeten. Helaas is hij ook bezweken aan de media aandacht en heeft hij er nu 25 haren bij Hair Science Institute bij heeft gekregen, moet een geweldig gevoel geven...vruchteloos.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2011, 00:50   #65
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
das niet wat ik bedoelde .Er stond via deze link echt dat hij weer een nieuwere methode had uitgevonden die nog weer beter was als haarstam cel transplantatie namelijk haarstamcel injectie .http://www.hasci.com/homepage.aspx
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2011, 01:39   #66
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
hmm de link wijst inderdaad iederekeer weer door naar Gert .Dus dan maar anders .Klik de link aan ga dan linksboven naar haarstamceltransplantatie en dan onderin staat het haarstamcel injectie .Overigens leven we in een rare wereld met rare mensen want als ik toch echt naar het donorgebied kijk van onze wielrenner waar de grafts zijn weggeplukt zie ik toch zekers kleine gaatjes net als bij een ,,gewone ,, fue methode .Waarom zouden deze zich dan weer zo herstellen zonder zichtbare littekens ?
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2011, 10:15   #67
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Gaatjes in donorgebied zijn bij hasci kleiner.
Ze zijn aan het experimenteren met die injectie methode.
Naar mijn mening blijven ze daarbij evengoed gaatjes maken in donorgebied maar spuiten het haarfollicle in het ontvangstgebied waardoor er geen of nog kleine wondjes zijn. Althans zo heb ik het begrepen.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2012, 22:26   #68
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Ik heb een consult gehad bij HASCI en een haarvermeerderingsbehandeling is bij mij wel mogelijk maar mijn donorgebied is heel klein en ik ben te kaal dus die 2 factoren werken niet mee, dus ik heb besloten om geen behandeling te ondergaan.
Ik verwijder het abbonement van dit topic, ik krijg emailnotificaties van priveberichten.

Iedereen hartelijk dank voor de aangeboden informatie en misschien kom ik hier nog weleens weer terecht.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.

Laatst gewijzigd door Gotty; 31 mei 2012 om 22:30
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2012, 22:59   #69
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
Ik heb een consult gehad bij HASCI en een haarvermeerderingsbehandeling is bij mij wel mogelijk maar mijn donorgebied is heel klein en ik ben te kaal dus die 2 factoren werken niet mee, dus ik heb besloten om geen behandeling te ondergaan.
Ik verwijder het abbonement van dit topic, ik krijg emailnotificaties van priveberichten.

Iedereen hartelijk dank voor de aangeboden informatie en misschien kom ik hier nog weleens weer terecht.
Raar, Als haarvermeerdering kan dan heb je toch altijd genoeg haar??
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.