Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2019, 16:13   #1
Bo Global
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Mijn ervaring bij Global Hair

Ik wil graag op dit forum mijn ervaring delen wat betreft mijn haar transplantatie bij Global Hair.

04-10-2019 “De Heenreis”

4 oktober ben ik gaan vliegen naar Istanbul. Was mijn allereerste keer reizen in mijn eentje, maar dat ging hartstikke prima! Eenmaal aangekomen op het vliegveld stond er bij de “Arrivals” een begeleider mij op te wachten met een bordje met mijn naam erop, deze man ging een paar andere mensen en mij begeleiden naar de chauffeur die mij uiteindelijk naar het Hotel heeft gebracht waar ik de 2 nachten verblijf. Waren een paar momenten dat ik vragen had, maar ben blij dat ik goed contact had met Berkant die de patiënten zoveel mogelijk wegwijs maken gedurende het verblijf in Turkije. Dus als ik problemen of vragen had kon ik hem altijd bereiken. Al met al aangekomen in het Hotel heb ik mezelf een beetje geïnstalleerd in mijn kamer en ben ik daarna gaan eten.

05-10-2019 “De Behandeldag”

De volgende dag werd ik netjes op de afgesproken tijd opgehaald bij het Hotel door een chauffeur die mij naar de Behandelkliniek bracht. Eenmaal hier aangekomen ben ik nogmaals in gesprek geraakt en dit keer met de desbetreffende arts die mij ook ging behandelen. Hier heeft hij nog even naar mijn hoofd gekeken en gekeken wat de hoeveelheid haar is dat ik mis en wat er geplaatst moet worden. Er werd ook frequent gevraagd of ik wat drinken dus dat vond ik wel fijn. Uiteindelijk raakte ik naar de kamer ernaast waar de behandeling plaatsvind, hier heb ik mezelf in een mooie blauwe sloof moeten hijsen en sloffen. Nu was ik klaar voor de behandeling. Na een paar uur in de behandeling was het tijd om weer even te eten en te drinken, dit had ik echt even nodig. Ik moet ook zeggen dat het een best lange behandeling was, maar daarentegen is het ook precisiewerk wat de artsen uitvoeren. Dus het is het zeker allemaal waard. Eventjes nadat ik gegeten had werd ik een beetje onwel/duizelig, en wat ik top vond is dat de mensen die met je bezig zijn adequaat reageren en mij gelijk hielpen. Na 5 minuten was ook alles weer goed en konden de artsen de behandeling hervatten. Na zo’n 8-9 uur was het klaar, een hele werkdag achter de rug maar het is het meer dan waard.

06-10-2019 “The day after”

Ik werd wakker na een goeie nachtrust, ik was ook wel heel moe naar de behandeling maar dat is ook niet gek als je 8-9 uur behandeld word en ook onder de medicatie zit. Deze dag heb ik eerst even lekker ontbeten en is er een arts langs gekomen bij het Hotel om mijn verband te wisselen wat aan de achterkant van het hoofd is geplaatst (waar de grafts worden weggehaald). Hierna ben ik ook weer netjes opgehaald bij het Hotel door een chauffeur die mij terug heeft gereden naar het vliegveld. Toch is het leuk om te zien dat als je daar op het vliegveld loopt dat je 20+ mensen ziet lopen die ook allemaal met hetzelfde verband op hun hoofd hebben.

Uiteindelijk de dagen erna heb ik voorzichtig gewassen met speciale shampoo en lotion om bacteriën ook goed tegen te gaan. En naar zo’n 7-8 wasdagen kwamen de korsten een klein beetje los. Ik ben nu zo’n ruim 3 weken verder en de geïmplanteerde haren breken nu zo beetje bij beetje af, dit is geheel normaal en is een deel van het proces. Ook heb ik zo nu en dan nog contact met Berkant over hoe het nu gaat met mijn hoofd en het genezingsproces.

Dit is mijn ervaring geweest over mijn haartransplantatie en mijn verblijf in grote lijnen. Als jullie vragen hebben stel deze gerust dan doe ik mijn best om deze te beantwoorden.
Bo Global is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2019, 19:39   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Heb je foto,s van voor en na ? Hoeveel grafts zijn er geplaatst?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2019, 15:44   #3
Bo Global
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Foto’s

De eerste foto is waar ik nog geen behandeling heb gedaan. De 2de foto is ongeveer een maand na de behandeling waar alle korstjes er af zijn gevallen/gewassen. En de 3de foto is waar mijn nieuwe haartjes langzaam aan het afbreken/uitvallen zijn.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 21920E8E-E5F0-488E-BB0C-8D7A5F75C9BF.jpg‎ (139,5 KB, 143x gelezen)
Bestandstype: jpg AA04CB84-4EFF-4370-B4FB-3AA437C6AFCC.jpg‎ (158,9 KB, 164x gelezen)
Bestandstype: jpg F459554C-943D-4955-9355-A2535417F996.jpg‎ (148,2 KB, 162x gelezen)
Bo Global is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2019, 15:51   #4
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Hoeveel grafts heeft men geplaatst?enkel vooraan en middentoef?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2020, 22:01   #5
Bo Global
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2019
Berichten: 3
Geslacht:
4500 grafts, ik ga eerdaags weer even nieuwe foto’s maken voor het forum
Bo Global is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.