Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 december 2004, 14:23   #361
Mika
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 41
Ik gebruik fluridil nu al bijna 2 maanden. Van vermoeidheid heb ik geen last. Maar die puistjes op mijn voorhoofd zijn wel irritant. Probeer er niet aan te zitten, maar soms heb k daar geen controle over ;p Verder kan ik ik niet echt een verbeterd resultaat vermelden sinds het gebruik van FD. Ik slik hiernaast 2,5 mg fina, maar of dat echt werkt weet ik niet.

Ik heb een tijd geleden wel Innovate (6-BAP) en Flavacyte (t-flavanone) gebruikt. Daarmee merkte ik wel een verschil. Mijn haar werd er lekker dik van, het viel anderen ook op. Maar of haaruitval stopte?

Ik krijg nu echt inhammen en op de kruin zichtbaar dunner. Wel balen, maar beetje berusting in het onafwendbare heb ik wel.

Misschien dat ik nog 1 keer iets anders ga proberen of anders gewoon afwachten wat de toekomst brengt.

Succes iedereen.

Alvast een voorspoedig 2005
Mika is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 14:25   #362
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Mika, 2 maanden is eigenlijk veel te kort om iets zinnigs te kunnen melden. Het kan zijn dat je binnen 2 maanden wel resultaten behaalt, maar wanneer het niet zo is, dan is dat niet vreemd. Mijn haar groeit supersnel en dus zou het kunnen zijn dat ik daarom sneller resultaat heb gezien. Maar als jouw haar bijvoorbeeld langzaam groeit, dan zal het ook langer duren voordat je de "verbeterde" haren zult zien.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 15:24   #363
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mika
Ik gebruik fluridil nu al bijna 2 maanden. Van vermoeidheid heb ik geen last. Maar die puistjes op mijn voorhoofd zijn wel irritant. Probeer er niet aan te zitten, maar soms heb k daar geen controle over ;p Verder kan ik ik niet echt een verbeterd resultaat vermelden sinds het gebruik van FD. Ik slik hiernaast 2,5 mg fina, maar of dat echt werkt weet ik niet.

Ik heb een tijd geleden wel Innovate (6-BAP) en Flavacyte (t-flavanone) gebruikt. Daarmee merkte ik wel een verschil. Mijn haar werd er lekker dik van, het viel anderen ook op. Maar of haaruitval stopte?

Ik krijg nu echt inhammen en op de kruin zichtbaar dunner. Wel balen, maar beetje berusting in het onafwendbare heb ik wel.

Misschien dat ik nog 1 keer iets anders ga proberen of anders gewoon afwachten wat de toekomst brengt.

Succes iedereen.

Alvast een voorspoedig 2005
alvast bedankt Mika..voor de nieuwjaarswensen..en die heb je dik en dubbel terug

ivm die verdomde puisten..ja ik zit ook met hetzelfde probleem..nu ik kan er persoonlijk ook niet afblijven hoor..ze vragen erom..
ik heb er net nog ene platgedrukt,maar dan zit je weer met dat litteken hé..

heb je die puistjes al sinds het begin of na een tijdje fluridil te hebben gebruikt?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 20:38   #364
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
moet je fluridil het hele jaar doorgebruiken? kan je eventueel verminderen na een kuur van 3 maanden? Dus dat je een in de 2 dagen neemt ofzo??

Anders wordt het wel erg duur
maldonado is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 21:23   #365
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maldonado
moet je fluridil het hele jaar doorgebruiken? kan je eventueel verminderen na een kuur van 3 maanden? Dus dat je een in de 2 dagen neemt ofzo??

Anders wordt het wel erg duur
Je moet het voor altijd iedere dag gebruiken in principe, maar ik denk dat wanneer je je haar weer op redelijk goede orde hebt gebracht na een jaar ofzo, je dan wel over kunt gaan op één keer in de twee dagen bijvoorbeeld.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 21:28   #366
Adam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Berichten: 56
En haarman al beter/minder haaruitval, foto's etc ? En kevin al beter geworden na 3 maanden of berg af ? Kwam weer ff info winnen over de situatie...
Adam is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2004, 22:56   #367
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam
En haarman al beter/minder haaruitval, foto's etc ? En kevin al beter geworden na 3 maanden of berg af ? Kwam weer ff info winnen over de situatie...
Hoi Adam, ik kan tot dusver nog niets nieuws melden. Ik wacht gewoon af. Na 5 a 6 maanden zou ik volgens de theorie iets moeten kunnen waarnemen wat betreft hergroei, dus dat wacht ik even af.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2004, 23:16   #368
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
het schijnt dus dat Fluridil geen bijwerkingen heeft, maar is het ook zeker dat het geen invloed heeft bij het verwekken van een kindje ? Niet dat ik er een ga nemen in de nabije toekomst maar je weet nooit wat er plotseling kan gebeuren, natuurlijk ;-)
En is het wel veilig op het middel (op lange termijn) constant bloot te stellen aan je huid ?
__________________
Regime :


4x per week Rooscure
Sinds 30-6-2005 Propecia (0,5 mg, halve pil per dag)

Heel af en toe Fluridil, om de laatste flesjes op te maken.
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2004, 23:34   #369
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter10
het schijnt dus dat Fluridil geen bijwerkingen heeft, maar is het ook zeker dat het geen invloed heeft bij het verwekken van een kindje ? Niet dat ik er een ga nemen in de nabije toekomst maar je weet nooit wat er plotseling kan gebeuren, natuurlijk ;-)
En is het wel veilig op het middel (op lange termijn) constant bloot te stellen aan je huid ?
Tja, er zijn inderdaad (zoals men zegt) geen bijwerkingen. Ik ondervind ze ook niet. Maar ik weet wel dat als ik nog steeds Fluridil zou gebruiken in de toekomstige periode waarin ik kinderen zou willen, ik voor de zekerheid er voor een paar maanden mee stop.

Wat de langere termijneffecten op de hoofdhuid zijn weet ik eigenlijk niet. Zo lang het niet begint te irriteren zal het allemaal wel meevallen. Fluridil bevat dezelfde soort alcohol als shampoo bijvoorbeeld. Maar zeker weten doen we het natuurlijk niet. Ik doe het liever niet natuurlijk, maar zo lang het goed gaat, gaat het goed .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2004, 17:29   #370
Ron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2004
Berichten: 37
Haarmannetje, als er geen bijwerkingen zijn, waarom zou je dan toch een paar maanden van te voren stoppen alvorens je zou beginnen aan kinderen?

En waar heeft het middel dan mogelijk effect op volgens jou, het maken van een kind of de ontwikkeling van het kind. En is het zeker dat wanneer je hier een paar maanden van te voren mee stopt dit genoeg is of moet je hier net als fina nog langer van tevoren mee stoppen.
Ron is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2004, 17:33   #371
Ron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2004
Berichten: 37
Is het een goede aanvulling op minox en rooscure?[/QUOTE]


Zou ik ook graag willen weten. Hoe denken anderen hierover?
Ron is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 19:40   #372
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron
Citaat:
Is het een goede aanvulling op minox en rooscure?
Zou ik ook graag willen weten. Hoe denken anderen hierover?
Ja hoor is een goede aanvulling.

Rooscure remt inflammation
Minox stimuleert groei
Fluridil blokkeert de androgeenreceptoren (AR)

Dus alledrie doen ze wat anders, en het is altijd zinvol om meerdere schakels van het proces aan te pakken.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 19:45   #373
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Threadtitel "Fluridil results" veranderd in "[fluridil] Algemeen".

Dit is meer in de lijn van ons nieuwe systeem van threadbenamingen. Het woord tussen de [] geeft het medicijn aan, wat erachter staat geeft het verdere onderwerp aan.

De algemene thread is bedoeld om algemene onderwerpen m.b.t. fluridil te bespreken (zoals jouw ervaringen met het middel). Er zijn op dit moment ook nog twee subthreads voor meer specifieke onderwerpen:

[fluridil] Hoe kom ik eraan?
[fluridil] Shedding

Als het je nodig lijkt ben je natuurlijk vrij om een nieuwe subthread te openen volgens deze benamingsmethode.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2005, 09:16   #374
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Hoi...


Ik denk dat ik het ook is ga proberen met fluridil.....om met name de "frontal region" een extra bescherming te geven....omdat deze haren vooraan toch gevoeliger zijn voor dht.

Hoeveel ml zit er eigenlijk in 1 zo'n flesje.....??

Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2005, 11:32   #375
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Russell, er zit 2ml in een flesje. Ruim voldoende voor je hele hoofdhuid .

Het viel mij vandaag trouwens weer eens op hoe goed de kwaliteit van mijn haar bovenop is verbeterd. Ik zie praktisch geen verschil meer met de zijkant.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 15:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.