Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2015, 14:41   #1
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Finasteride - brandende vraag

Hey allemaal,

Sinds een week of drie gebruik ik nu finasteride en zit nu met een brandende vraag. Letterlijk.

Naast de fin heb ik ook minoxidil gebruikt (dat gebruik ik al een jaar zonder echte problemen) en opeens heb ik een enorm jeukende en brandende hoofdhuid. Het is nu al een week gaande en het is echt ondraaglijk. Ik heb mijn haar heel kort geschoren dus ik kan niet zien of het van een shedding is of niet. Kan het zijn dat je na drie weken al aan een shedding begint en dat dat gepaard gaat met een ondraaglijke jeuk?

Overigens heb ik verder geen last van bijwerkingen. Heb een paar dagen flinke balsteken gehad maar erecties zijn prima en ik ben nog steeds altijd zo geil als een beer.

Ik heb mijn proscar in vieren gesneden dus ik slik elke dag 1.25mg. Ik heb de medicijnen van iemand hier op het forum gekocht. Kan het zijn Dat ik gewoon heel iets anders aan het slikken ben of zo? Ik snap er helemaal niks van.

Ik hoop dat iemand hier bereid is om inhoudelijk te reageren. Dankjewel.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2015, 15:19   #2
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
In de eerste maand van mijn finasteride gebruik, had ik ook enorm last van balsteken. Dit is na ongeveer een maandje over gegaan.
Verder had ik zelf ook in 1x veel meer haaruitval. Maar of ik toen ook een ondraaglijke jeuk heb gehad weet ik niet meer.. Ojah en ik was ook zo geil als een beer..
Heb jij daarnaast ook last van een vettige (hoofd)huid/haar?
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2015, 17:39   #3
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Balsteken heb ik niet meer. Dat was na de eerste week over. Ook geen vettig haar. Alleen enorm veel jeuk op m'n hoofdhuid. Ik heb al zoveel gekrabt dat er wondjes zijn ontstaan..
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2015, 19:23   #4
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Dacht juist dat je minder geil werd van fina...
Kzit er ook aan te denken om het te gaan gebruiken nu na mijn HT, maar dan wel van de apotheek. Dan weet je iig zeker wat je slikt.
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2015, 23:30   #5
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
geirriteerde hoofdhuid moet bijna wel van de minoxidil komen. dat stak bij mij ook wel eens random de kop op (wel vaak in combo met zon, maar niet altijd). jeuk en zelfs pus op een gegeven moment. dat je net begonnen bent met fina is waarschijnlijk gewoon toeval.

stop of doe even een paar daagjes rustig aan met de minoxidil, laat je hoofdhuid herstellen en kijk of het dan beter gaat (bij mij altijd wel; zo niet, zoek een andere minoxidil versie)
minten is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.