Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2003, 16:34   #1
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
Smile goedkoop Fina en Duta in Nederland

In januari / februari dit jaar ben ik begonnen met Dutasteride, erg duur, via Amerika Lipoxidil.com. Ik vind het een goed middel. Ik merk inderdaad dat m'n haar dikker is dan daarvoor, en geen uitval, ook haast geen bijwerkingen, misschien moet ik wat vaker plassen, maar verder niet .

Dutasteride kan ik goedkoper krijgen dan normaal


Frans

Laatst gewijzigd door Frans K; 17 oktober 2003 om 15:31
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2003, 20:26   #2
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
-
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2003, 23:12   #3
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Thumbs up

Goed bezig!
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:05   #4
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hallo,

Misschien zou je zo vriendelijk willen zijn de URL van die site door te geven zodat mensen bij eventuele belangstelling ook ZELF kunnen bestellen zonder dat er een tussenpersoon voor nodig is.

Begrijp me niet verkeerd en ik zeg ook niet dat dit op jou van toepassing is maar er zijn hier mensen die onder het mom van "ik ben een lotgenoot" hun producten proberen te slijten aan goedgelovige maar vooral wanhopige mensen die bakken met geld uigeven voor troep die niet werkt.

Persoonlijk vind ik het een te groot risico om in dit soort landen medicatie te bestellen. Laten we eerlijk wezen, in dit soort landen is de controle minimaal en hoeft niet aan de strenge eisen te voldoen zoals we die hier kennen in de EEG en de States. Het kan makkelijk zo zijn dat er Fina of Duta beloofd word om vervolgens een doos smarties binnen te krijgen.

Mensen het gaat hier uiteraard om jullie haargroei maar neem geen risico's met jullie gezondheid, dan maar iets meer geld kwijt want voor "enkele euro's" is het 't niet waard om risico's te nemen op zowel financieel als welzijnsgebied.

Just my opinion.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:53   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
tussenpersoon

Helemaal gelijk Do. Lijkt inderdaad wel weer verdacht.
"Hoi, ik ben een lotgenoot en ik wil jullie helpen, bestel maar bij mij".
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:53   #6
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
Smile

Hoi Do,

wat een toonzetting ? ik begrijp je frustatie of wantrouwen want ik weet ook heus wel dat er voor het overgrote deel kwakzalvers rondlopen. Kijk maar op internet, Folligro, Nihavor ofzo , ga zo maar door. Inmiddels ben ik er wel achter dat dat niet werkt.

Ik heb mijn verhaal nu in het kort verteld, en ik weet dat ik over al die jaren heen, veel te veel heb betaald, laatst bij Lipoxidil nog voor 259 euro 90 pillen Duta, ga maar na hoeveel geld dat kost,

Ik ben het gewoon zat om zoveel geld uit te geven, omdat het gewoon puur uitbuiten is. Ik heb in het verleden al vaker van Medicinedrugstore Fina besteld en dat bevalt me prima, binnenkort komt Duta beschikbaar en dan ga ik dat zeker proberen, ik neem aan dat andere daar ook open voor staan,

Ik heb gecorrespondeerd met MedicineDrugstore, zij hebben nog geen vertegenwoordiging in Europa, je kan wel bestellen en dan wordt gewoon geleverd, maar goed. Als je grotere hoeveelheden besteld, scheelt enorm op verzendingskosten, hoe het exact zit met invoerrechten en BTW moet ik nog uitzoeken, ik weet wel dat goedkoper is. Het moet gewoon afgelopen zijn, samen met een grote groep sta je toch veel sterker,

that's just my opinion,

Frans
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:55   #7
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Merlonipharma. 90 Pillen, 175 Euro
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:56   #8
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
Re: tussenpersoon

Citaat:
Originally posted by Henk
Helemaal gelijk Do. Lijkt inderdaad wel weer verdacht.
"Hoi, ik ben een lotgenoot en ik wil jullie helpen, bestel maar bij mij".
doe even normaal Henk
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:56   #9
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
Citaat:
Originally posted by Henk
Merlonipharma. 90 Pillen, 175 Euro
dat is nog te duur
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 16:59   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
O.k.
Als je het goedkoper kunt leveren, en het is betrouwbaar spul, dan is het prima. Als je er dan niet of wel wat aan verdient is het dan ook nog niet zo erg. Maar kun je het goedkoper leveren dan Merlonipharma?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 17:04   #11
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
ik weet nog niet wat Dutasteride moet gaan kosten exact, omdat het nog niet beschikbaar is. Ik hoorde DHT Killer geloof daar wel over, ik weet wel dat het veel aantrekkelijker is qua prijs, Finasteride kost bij hun 35 dollar plus 5 dollar verzendkosten voor 60 pillen. Een Nederlandse apotheek is zelfs duurder.

Ik weet dat Finasteride Finasteride is en dat zal hopelijk ook bij Dutasteride zo zijn.

ik spreek je snel

Laatst gewijzigd door Frans K; 8 augustus 2003 om 17:06
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 21:13   #12
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Wat ontzettend jammer dat je zo "agressief" reageert, dit is het minste wat ik verwacht van "een lotgenoot die anderen wil helpen" De reactie/uitleg die je geeft vind ik zeer acceptable maar om nu direkt het "op de man te spelen".....sorry!, we zijn tenslotte lotgenoten onder elkaar en hier bijeen om elkaar te steunen, helpen, van info te voorzien en vooral elkaar te behoeden voor de z.g. goedbedoelende commerciele bedrijven die kapitalen verdienen aan mensen met een probleem. Juist JIJ zou de persoon moeten zijn die zo'n reactie zou kunnen begrijpen en niet meteen in de verdediging te vliegen.
Even voor de goede orde want dat is waarschijnlijk niet tot je doorgedrongen, ik heb niet mijn twijfels bij jou gezet als persoon en dit ook duidelijk kenbaar gemaakt in mijn post (alhoewel ik na deze reactie aardig mijn twijfels begin te krijgen). Ook op mijn vraag waar mensen die bewuste website kunnen vinden word door jou niet beantwoord.
Het spijt me ontzettend dat jij diegene bent die mijn "intonatie" volledig verkeerd heeft begrepen en vraag me dan ook af hoe jij tot deze conclusie komt. Ook de woorden gefrustreerd en wantrouwen zijn door jou zelf aangehaald. Voor jou informatie: ik heb geen ervaring met Duta of Fina, puur om de reden dat ik voor andere oplossingen kies die mij zeer goed bevallen. Dus jou opmerking dat ik "gefrustreerd en wantrouwend" zou zijn uit eigen ervaring vwb deze middelen zijn volledig uit de lucht gegrepen.

Do
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 22:28   #13
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
??
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 22:29   #14
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Niet zo janken Do!!!!

(Kijken of je hier weer een reactie op gaat geven, je kunt het toch niet laten om hier niet op te reageren, want daar ben je gewoon te gevoelig voor!!)
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2003, 23:26   #15
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Originally posted by Mathijs
Niet zo janken Do!!!!

(Kijken of je hier weer een reactie op gaat geven, je kunt het toch niet laten om hier niet op te reageren, want daar ben je gewoon te gevoelig voor!!)
Dat is toch nergens voor nodig!
Ik kan Do's wantrouwen wel begrijpen. Het zou niet de eerste keer zijn dat er hier iemand onder het motto van "lotgenoot" wat aan ons probeert te verdienen. Of niet?
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.