Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 september 2006, 22:58   #16
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Discussie kan eindeloos doorgaan. Maar lees eens "Naar Afghanistan komt god nog alleen maar om te huilen". Als je dan de feiten even op tafel legt, misschien dat je dan begrijpt waarom er zoveel haat, nijd en afgunst is in midden-oosten.

Ik wil het niet goed praten, maar als je klapt dan doe je dat met 2 handen. Het is zowel de schuld van Amerikanen en.... en van moslims.

Zitten er 30.000 terroristen in Irak of Afghanistan, dan zijn er zeker 40.000 terroristen in Amerika.

Dit is mijn mening, en ik hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten. Don't get it wrong...nobody see muslims struggle, they only see them troubles.
De meeste moslims zijn natuurlijk geen terroristen, maar door haat tegen het westen beseffen ze niet dat die handjevol terrorristen hun ondergang kan worden.

In die landen moet de economie opbloeien, er moet voldoende werkgelegenheid komen, de mensen moeten een bepaalde opleidingsniveau bereiken, mensenrechten moeten gelden, vrouwen mogen niet onderdrukt worden. Alleen dit soort aanpak kan het probleem oplossen in die landen, en dat is uiteindelijk de bedoeling van de Islam of welk ander geloof dan ook.
DHTkiller is offline  
Oud 27 september 2006, 23:02   #17
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Discussie kan eindeloos doorgaan. Maar lees eens "Naar Afghanistan komt god nog alleen maar om te huilen". Als je dan de feiten even op tafel legt, misschien dat je dan begrijpt waarom er zoveel haat, nijd en afgunst is in midden-oosten.

Ik wil het niet goed praten, maar als je klapt dan doe je dat met 2 handen. Het is zowel de schuld van Amerikanen en.... en van moslims.

Zitten er 30.000 terroristen in Irak of Afghanistan, dan zijn er zeker 40.000 terroristen in Amerika.

Dit is mijn mening, en ik hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten. Don't get it wrong...nobody see muslims struggle, they only see them troubles.
Naja, moslims zien amerikanen en joden snel als boeman. en volgensmij heb ik ook niet helemaal ongelijk als antisemitisme en Amerikanenhaat er al vroeg word ingegoten.

irak en afghanistan waren voor de komst van de amerikanen ook ontzettend fout bezig. mensenrechten werden op grote schaal geschonden (ali chemicali die vrolijk testte op koerden).
hetzelfde zie je in iran, een complete idioot aan de macht gesteund door een paar facisten.

feit is wel dat de VN steeds zegt: "foei, stout hoor" maar vervolgens geen zak doet.
dan komen de amerikanen de hete kastanjes uit het vuur halen en dan gaat iedereen lopen zeiken op de amerikanen.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 27 september 2006, 23:03   #18
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
laatst wou ik nog een discussie aan met een moslima over de onderdrukking van de vrouw binnen de islam:

darkster: "word u onderdrukt?"
moslima: "dat moet ik even mijn man vragen"

__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 27 september 2006, 23:12   #19
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Nobody see muslims struggle...They only see them trouble.

En wie spreekt Amerikanen of andere bevolkingsgroepen nou aan op hun fouten. Amerika is schuldig voor miljoenen onschuldige doden...meer dan dat komt er nooit.
Afgelopen eeuw heeft amerika 46 landen aangevallen en hiermee bezit de land 40 procent van de wereld terwijl ze maar 2 procent van de wereld zijn. dit zelfde geld ook voor israel in midden oosten.
deze dieven doen niets anders dan stelen en moorden en ze beschuldigen de orginele bewoners van de land die ze hebben bezet van terrorisme , vroeger waren het de engelse maar ja ze hebben beide zelfde moeder.
er komt geen einde aan de stelen en moorden van de westerse landen.
de grote boosdoener is amerika die ook israel nu laat moorden om water te stelen van libanon.
daarom moeten bush en olmert berecht worden in den haag voor terrorisme en moorden van onschuldige mensen , net zoals milosevic .

http://people.zeelandnet.nl/kielmp/amerika_en_irak.htm
Waarom is Bin Laden tegen Amerika? Waarom is Saddam tegen Amerika? Waarom is Iran tegen Amerika? Wie kan mij dan uitleggen?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 27 september 2006 om 23:18
simbah is offline  
Oud 27 september 2006, 23:17   #20
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Nobody see muslims struggle...They only see them trouble.

En wie spreekt Amerikanen of andere bevolkingsgroepen nou aan op hun fouten. Amerika is schuldig voor miljoenen onschuldige doden...meer dan dat komt er nooit.
moslims kunnen gewoon hulp krijgen hoor. en wanneer er een ramp zoals in indonesie of pakistan is dan zijn het de westerlingen die meteen klaar staan met reddingsteam en dergelijke.
zie je overal programma's om geld te werven etc.
westerlingen hebben problemen met de wantoestanden binnen de islam zoals onderdrukking van vrouwen, homo's en dissidenten.

amerika schuldig aan miljoenen doden? ze hebben idd veel oorlogen gevoerd maar om nu te zeggen dat ze laf vochten of gruwelijke misdrijven op grote schaal zijn begaan...

trouwens ik vind dat amerika behoorlijk word afgezeken overal dus het klopt niet echt dat iedereen pro-amerikaans is.

(ik ben het wel maar dat komt misschien omdat ik er een maand ben geweest)
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 27 september 2006, 23:24   #21
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
moslims kunnen gewoon hulp krijgen hoor. en wanneer er een ramp zoals in indonesie of pakistan is dan zijn het de westerlingen die meteen klaar staan met reddingsteam en dergelijke.
zie je overal programma's om geld te werven etc.
westerlingen hebben problemen met de wantoestanden binnen de islam zoals onderdrukking van vrouwen, homo's en dissidenten.
Een mens die ander helpt, als 1 rijk is en de ander minder. Dit is de verplichting van elke mens. Hiervoor hoef je geen medaille te krijgen en dat heeft europa, amerika en of Saudie Arabie ook niet gekregen. Wel ben ik trots dat ze zo meelevend zijn. Als geen ander en een goed voorbeeld hiervan zijn wij Hollanders.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
amerika schuldig aan miljoenen doden? ze hebben idd veel oorlogen gevoerd maar om nu te zeggen dat ze laf vochten of gruwelijke misdrijven op grote schaal zijn begaan...
Hoe zit het dan met miljoenen onschuldige doden in Amerika, de oorspronkelijke bewoners en vietnam? En heel veel andere landen?

sorry hoor, ik wil jouw niet tegenspreken maar wil het gewoon even hier neerleggen. want ik begon met Michael Jackson, was al bang dat het zou escaleren.

Wat ik al helemaal niet snap is dat Amerika altijd mee bemoeit met anderen. Ze willen dat ieder land is zoals zij dat willen. Dat kan toch nooit en dan krijg je ook ruzies.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 27 september 2006 om 23:44
simbah is offline  
Oud 27 september 2006, 23:37   #22
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
je bedoelt het uitmoorden van de indianen

nederland was ook niet lief tijdens de "politionele" acties in indonesie.
en als we ff verder terug gaan dan waren we ontzettend goede slavendrijvers.
zo kun je voor haast ieder land wel wat opduiken.

echter na WO2 zijn er duidelijke afspraken gekomen en mensenrechten en sindsdien zijn idd moslims vaak de dupe doordat wij westerlingen zich ermee gaan bemoeien.

de vraag is alleen op wie je boos moet zijn...
de bemoeizuchtige westerling die een vrouw gelijke kansen wil geven of het land en het geloof die de vrouw als een soort van untermensch neerzet.

als het aan mij zou liggen dan gaan we vandaag nog iran binnen vallen en de boel daar recht zetten.

ik word op allerlei manieren bestookt met ellende uit iran en ik kan je wel vertellend dat ik ontzettend woedend word als ik zie hoe mensen daar soms als honden worden afgemaakt.

amerika is ook geen perfect voorbeeld, netzoals nederland dat niet is (nederland is veel te soft). misschien moeten we japan of zo als voorbeeldland nemen (alhoewel dan de chinezen gaan klagen)
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 27 september 2006, 23:53   #23
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
de vraag is alleen op wie je boos moet zijn...
de bemoeizuchtige westerling die een vrouw gelijke kansen wil geven of het land en het geloof die de vrouw als een soort van untermensch neerzet.
Ik ben het met je eens darkster, helaas is het zo dat sommige moslims hun vrouw niet goed behandelen net zoals sommige christenen en of andere ..., maar dan in mindere mate.

Ik geloof jouw en zeg dan dat Amerika, Afghanistan binnen is gegaan door mensenrechten net zoals Irak. Is dat echt zo? Of kan het ook andere ( zeer goede ) redenen hebben? En dat hij later ook Iran, Syrie en Korea in de toekomst binnen gaat vallen en hun even vertelt dat je het anders moet.

Maar als Amerika dit allemaal gaat doen, moeten de bewoners dan altijd koel blijven? En de amerikanen niet haten. Als je op tv de vlaggen ziet in Afghanistan en Irak "fok Amerika of Amerika is bad". Misschien zijn het wel mensen wiens zus, moeder, vader, of wel dochter is gestorven door de bombardementen van Irak. In de eerste week van bombardementen waren er 40.000 onschuldige slachtoffers gevallen in Afghanistan. Je hebt dan al 40.000 gezinnen die tegen amerika zijn.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 27 september 2006 om 23:59
simbah is offline  
Oud 27 september 2006, 23:55   #24
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Als "het westen" daar niet zo irritant aanwezig zou zijn, zou het wel meevallen met de haat.
Hmmm...dat is een goede reden. Had er niet aan gedacht.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 27 september 2006 om 23:58
simbah is offline  
Oud 28 september 2006, 00:04   #25
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ik ben het met je eens darkster, helaas is het zo dat sommige moslims hun vrouw niet goed behandelen net zoals sommige christenen en of andere ..., maar dan in mindere mate.

Ik geloof jouw en zeg dan dat Amerika, Afghanistan binnen is gegaan door mensenrechten net zoals Irak. Is dat echt zo? Of kan het ook andere ( zeer goede ) redenen hebben? En dat hij later ook Iran, Syrie en Korea in de toekomst binnen gaat vallen en hun even vertelt dat je het anders moet.
ja dat is het heikele punt met amerika. doen ze het voor de mensenrechten of voor de olie (daar doel je zeker op).
gezien de consumptiemaatschappij van amerikanen en het egoisme van de mens in het algemeen zal het niet raar zijn dat de amerikanen het ook voor een groot deel voor de olie doen.
echter dat doet niks af van het feit dat er nog steeds mensenrechten worden geschonden daar.

wat in afghanistan en irak is fout gegaan is dat de amerikanen zo goed als alleen daar zijn binnen gevallen. de VN had moeten invallen als vertegenwoordiger van de mensenrechten.
je kunt al je haat projecteren op de amerikanen maar vraag je eens af hoe verschrikkelijk het is om amerikaan te zijn?
een amerikaan heeft nog substantiele vrijheden die menig moslim niet heeft.
als iemand zegt dat bush een achterlijke bosmongool is dan hoef je als amerikaan niet te vrezen voor je leven.

en trouwens amerikanen vallen best mee hoor, het zijn vriendelijke mensen alleen je moet ze wel leren kennen. netzoals je waarschijnlijk moslims moet leren kennen.

trouwens waar ik wel van geschrokken ben is de kijk van moslims op nederlandse vrouwen. de nederlandse vrouw kwam er als een hoer vanaf terwijl de moslims in kwestie goed geintegreerde universitair opgeleidde personen waren...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 28 september 2006, 00:15   #26
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Tsjah Ik zelf denk dus dat Amerika, Afghanistan nodig heeft voor Gas en Irak voor olie om zo zeker te zijn dat hij ook in de toekomst een supermacht in de wereld blijft.

Ik geloof dat alles wat gebeurd in de wereld, een ieder die iets doet van klein tot groot van Nederland tot een supermacht als Amerika het uiteindelijk doet voor zijn eigen bestwil. Amerika doet het ook voor zijn eigen bestwil net zoals elke supermacht dat deed ( voorheen Rusland ). Maar dat is wat ik vind.

En je hebt gelijk Amerikanen zijn goede, aardige en leuke mensen. Het zijn de joden die het verpesten in Amerika. Ze zijn aan de top en geven niet altijd de goede advies aan Bush. Ik vind zo en zo een over groot deel van de Joden die in de politiek zitten bloedzuigers.

voor de rest heb ik goede ervaringen met joden. Harstikke aardige mensen en tevens ook broeders en zusters van moslims
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 28 september 2006, 00:21   #27
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Tsjah Ik zelf denk dus dat Amerika, Afghanistan nodig heeft voor Gas en Irak voor olie om zo zeker te zijn dat hij ook in de toekomst een supermacht in de wereld blijft.

Ik geloof dat alles wat gebeurd in de wereld, een ieder die iets doet van klein tot groot van Nederland tot een supermacht als Amerika het uiteindelijk doet voor zijn eigen bestwil. Amerika doet het ook voor zijn eigen bestwil net zoals elke supermacht dat deed ( voorheen Rusland ). Maar dat is wat ik vind.

En je hebt gelijk Amerikanen zijn goede, aardige en leuke mensen. Het zijn de joden die het verpesten in Amerika. Ze zijn aan de top en geven niet altijd de goede advies aan Bush. Ik vind zo en zo een over groot deel van de Joden die in de politiek zitten bloedzuigers.

voor de rest heb ik goede ervaringen met joden. Harstikke aardige mensen en tevens ook broeders en zusters van moslims
hallo antisemitisme, daar was je dan.
als bush al met iemand vriendjes was dan was het met de bin ladens en andere oliesjeiks (en dus moslims).
om nu te zeggen dat bush gestuurd word door joden zou zelfs moore niet kunnen verzinnen.

mag ik vragen, of vraag jezelf het eens af, waar jij dat idee hebt opgedaan dat joden een of ander duister syndicaat vormen die wereldleiders als marionetten aan een touwtje naar hun pijpen laat dansen.

ik word er een beetje moe van dat steeds de joden erbij worden gehaald bij elk incident tussen westerse wereld en de islam.

trouwens wat is een jood? iemand uit israel of iemand met het joodse geloof.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 28 september 2006 om 00:23
ray is offline  
Oud 28 september 2006, 00:28   #28
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
80 % van de hooggeplaatsten in politiek zijn joods.

antisemitisme? daar was ik al bang voor !!!

Eh jah, joden zijn nou eenmaal bloedzuigers. ik zeg dan niet allemaal, wel de meeste die in de politiek zitten. waarom denk je dat israel zoveel steun krijgt van amerika en heeel weinig van europa? omdat er heel veel vrienden van bush hem de advies geven om israel te blijven steunen. Palestijnen zijn niet de slechtste daar. Niet omdat israel zoveel heeft geleden en amerika helpt uit medeleven, maar omdat genoeg joden in amerika zitten.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 28 september 2006, 00:37   #29
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
80 % van de hooggeplaatsten in politiek zijn joods.

antisemitisme? daar was ik al bang voor !!!

Eh jah, joden zijn nou eenmaal bloedzuigers. ik zeg dan niet allemaal, wel de meeste die in de politiek zitten. waarom denk je dat israel zoveel steun krijgt van amerika en heeel weinig van europa? omdat er heel veel vrienden van bush hem de advies geven om israel te blijven steunen. Palestijnen zijn niet de slechtste daar. Niet omdat israel zoveel heeft geleden en amerika helpt uit medeleven, maar omdat genoeg joden in amerika zitten.
dan vergeet je wel dat zowel amerika las europa/vn ook israel regelmatig tot de orde roepen.
de steun van amerika aan israel is veelal financieel. geen wonder aangezien joden idd financieel macht hebben. ik hoor moslims anders ook nooit klagen als ze weer geld krijgen van europa.

dat israel-palestina conflift is vaak niet discussieerbaar met een moslim aangezien joden bij voorbaat al fout zijn.
maar ga eens ten rade bij jezelf wie ervoor hebben gezorgd dat de joden zo'n slechte naam hebben. het zullen geen objectieve bronnen zijn.
probeer eens informatie te halen uit compleet onafhankelijke bronnen.
en nederlandse bronnen zijn vooral goed omdat we hier vrijheid van meningsuiting hebben en we niet verbonden zijn met amerika.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 28 september 2006, 00:40   #30
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
maar ga eens ten rade bij jezelf wie ervoor hebben gezorgd dat de joden zo'n slechte naam hebben. het zullen geen objectieve bronnen zijn.
probeer eens informatie te halen uit compleet onafhankelijke bronnen.
en nederlandse bronnen zijn vooral goed omdat we hier vrijheid van meningsuiting hebben en we niet verbonden zijn met amerika.
Zeg jij het zelf dan, ik wil het van jouw weten, als dat zou kunen dan?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Integrale brief aan Hirshi Ali op Van Gogh Tiuri Van alles en nog wat... 32 4 juli 2005 23:46
roken en andere slechte dingen GEorGE AGA - Algemeen 2 7 juli 2002 00:47
andere producten hans Medicijnen/haargroeimiddelen 5 9 april 2002 17:51
Hair Multiplication en andere toekomstmuziek. Jay Archief: afgehandelde Suggesties 2 18 september 2001 21:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.