Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 23 juni 2012, 15:03   #3676
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Ik ben er bijna 49 maart als ik dit zie voel ik me ineens wel erg jong. Maar goed, als hij er tevreden mee is...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 19:47   #3677
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Alleen de wanhopigen dachten anders, die komen nu bedrogen uit. Het is echt zinloos daar discussies mee te voeren omdat sommigen zo wanhopig zijn en gebukt gaan onder het haarverlies. Ik vind dat dit op dit forum ook het punt is. Je bent meteen negatief als je reeel bent. Mensen willen het niet horen.
.
Ja, die indruk heb ik ook soms, hoewel ik niet vaak op dit forum kom.
Ik ken persoonlijk vier mensen die een HT hebben laten doen, en bij geen een van hen is het anders dan op die foto's van Rooney. Eigenlijk nog slechter zelfs. Ik begrijp dan ook niet waarom velen denken dat een HT dé oplossing is. Met een haarwerk ben je toch veel beter geholpen. Ja, het vergt meer werk, en kan op termijn duurder zijn dan een HT. Ja, je kan het soms wel zien dat je er een draagt. Maar dat is toch beter dan wat je daar bv. bij Rooney te zien krijgt?
Hebben mensen zich bovendien ook nog nooit afgevraagd waarom filmsterren bijna steevast voor een haarwerk kiezen? Zij hebben genoeg geld om 100 HT's te laten uitvoeren, en toch doen ze het bijna nooit. Ik denk dat dit ook wel iets wil zeggen.
Ik begrijp dat er nog een groot stigma kleeft op haarwerken, maar laten we eerlijk zijn, als je die foto's bekijkt oogt Billy Zane met haarwerk er toch beter uit dan Rooney's HT. Los van hun gezicht dan.
Als ik volledig kaal ben, dan weet ik het wel. Een goed haarwerk, tenzij ze bij Histogen of Replicel met iets revolutionairs afkomen.
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 19:54   #3678
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Ken je 4 mensen die een ht hebben gedaan ja ? Dat is niet mals. Probleem is grashopper, dat te veel mensen een ht halfslachtig ingaan. Je moet het of niet doen, of goed. Dan ken je gewoon de verkeerde mensen. Je ziet gewoon hele goeie ht's als je enkel kale inhammen had. Dat is geen probleem. Als je al kaler bent, richting schaal 3/4 met (lichte) kalende kruin, dan moet je er vol in gaan. 5000-6000 grafts. Dat betekent, 3/4x gaan. Maar na 1x is de portomonnee al leeg of de ijver is weg (men heeft er ineens mee leren leven). Tja...
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 20:12   #3679
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Ken je 4 mensen die een ht hebben gedaan ja ? Dat is niet mals. Probleem is grashopper, dat te veel mensen een ht halfslachtig ingaan. Je moet het of niet doen, of goed. Dan ken je gewoon de verkeerde mensen. Je ziet gewoon hele goeie ht's als je enkel kale inhammen had. Dat is geen probleem. Als je al kaler bent, richting schaal 3/4 met (lichte) kalende kruin, dan moet je er vol in gaan. 5000-6000 grafts. Dat betekent, 3/4x gaan. Maar na 1x is de portomonnee al leeg of de ijver is weg (men heeft er ineens mee leren leven). Tja...
Ja, ik realizeerde me ook ineens dat ik best wel wat mensen ken die een HT hebben laten doen. Uiteenlopende mensen ook. Mijn tandarts, een lid van de sportclub, collega op het werk, en de broer van een vriendin. En wat meer is, op mijn werk is er niet alleen een met een HT, maar ook een met een haarwerk. En ja, daar worden al eens grapjes over gemaakt, en niet over die met een HT, maar als je dan vraagt wat er het beste uitziet krijg je steevast als antwoord "die pruik". Tja...
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 20:32   #3680
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Ja hahaha, maar dit is toch een grapje zeker. Een haarwerk is toch nep. Natuurlijk vind iedereen zo'n dikke bos haarwerk mooier dan zo'n halfkale collega ernaast. Het is alsof je vraagt, ziet een vrouw er beter uit met make-up of zonder. Je vergelijkt puur natuur met camouflage.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 21:00   #3681
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Het is alsof je vraagt, ziet een vrouw er beter uit met make-up of zonder. Je vergelijkt puur natuur met camouflage.
Ja, dit is een goede vergelijking eigenlijk.
Het komt er bij een haarwerk uiteindelijk op aan of je je al dan niet over het idee kan zetten om met vals haar rond te lopen denk ik. Ik weet dat ik er geen probleem mee zal hebben zolang er geen natuurlijke oplossing is die er net zo goed uitziet. Ieder zijn ding tenslotte.
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 21:24   #3682
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grasshopper Bekijk bericht
Ja, dit is een goede vergelijking eigenlijk.
Het komt er bij een haarwerk uiteindelijk op aan of je je al dan niet over het idee kan zetten om met vals haar rond te lopen denk ik. Ik weet dat ik er geen probleem mee zal hebben zolang er geen natuurlijke oplossing is die er net zo goed uitziet. Ieder zijn ding tenslotte.
Hoezo niet ?
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent. Ik ken die 4 mensen niet die jij kent, maar misschien heb je een vertekend beeld gekregen van wat er mogelijk is. Dat je al van hun transplantaties op de hoogte bent, zegt mij eigenlijk al dat het allemaal niet zo heel erg geslaagd is met die 4. Ook omdat er natuurlijk heel veel mensen transplantaties ondergaan die al best wel kaal waren. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat is iets anders dan "er is geen natuurlijke oplossing". Die is er absoluut wel. Je moet alleen wat te makken hebben ($$) en niet te kaal zijn.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 21:38   #3683
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Hoezo niet ?
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent. Ik ken die 4 mensen niet die jij kent, maar misschien heb je een vertekend beeld gekregen van wat er mogelijk is. Dat je al van hun transplantaties op de hoogte bent, zegt mij eigenlijk al dat het allemaal niet zo heel erg geslaagd is met die 4. Ook omdat er natuurlijk heel veel mensen transplantaties ondergaan die al best wel kaal waren. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat is iets anders dan "er is geen natuurlijke oplossing". Die is er absoluut wel. Je moet alleen wat te makken hebben ($$) en niet te kaal zijn.
Helemaal mee eens
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 22:26   #3684
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Hoezo niet ?
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent.
Daar wringt het hem net, denk ik. Van twee van hen weet ik het niet, maar van de andere twee weet ik dat ze al vroeg kaal begonnen te worden. Een vanaf zijn 20ste, de andere rond zijn 28ste. Eigenlijk zeg je het zelf: als je op te jonge leeftijd kaal wordt, is een HT geen afdoende oplossing.
En zelf zit ik ook in die situatie: ik ben beginnen kaal te worden op mijn 32ste, wat volgens mij te vroeg is om met een HT een blijvend resultaat met een hoge dichtheid te hebben. Net zoals bij Rooney trouwens.
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2012, 22:30   #3685
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat is iets anders dan "er is geen natuurlijke oplossing". Die is er absoluut wel. Je moet alleen wat te makken hebben ($$) en niet te kaal zijn.
Ik heb in iedergeval genoeg donor haar om bij wijze van spreken 10 paar inhammen op te vullen bij een HT. Alleen de hoeveelheid € zijn (nog) niet compleet.

Intussen heb de de boel wel stabiel gekregen (zelfs iets dichtere kruin) dankzij mijn regime om als het zover is dat mijn haar voldoende lengte en dichtheid heeft, ook voor eventuele toemkomstige HT's.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2012, 21:16   #3686
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
http://www.ajaxshowtime.com/uploads/...727dcf7d1b.jpg

Hier zie je hem zonder spul in zn haren dan zie je ook duidelijk het donorgebied vind ik kortom ook voor sneijder geen wonderen.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2012, 21:20   #3687
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Nog een keer het resultaat: http://images2-telegraaf.nl/multimed...e_1011750q.jpg
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2012, 22:38   #3688
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 175
Geslacht:
Deze discussie zal vast eerder gevoerd zijn, maar wat denken jullie van Wim Kieft? Draagt hij een haarwerk?
m91 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2012, 23:02   #3689
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Wim ? Wim heeft al sinds hij Europees topscorer werd hetzelfde kapsel. Nee, dat is gewoon zijn eigen haar.

Sneijder wordt gewoon verder kaler. Hij moet echt iets gaan gebruiken want anders loopt hij straks met een raar kapsel rond. Ik zag overigens dat zijn vader en broers niet echt met haaruitval te kampen hebben. Het komt welliswaar van moederskant maar kijk allemaal maar eens naar je vrienden/neven. Je ziet niet vaak dat zoonlief kalend is en paps helemaal niet of nauwelijks. Het lijkt mij echt frustrerend als je broers en vader een bos haar hebben en jij kalend bent.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2012, 00:09   #3690
Grasshopper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Het lijkt mij echt frustrerend als je broers en vader een bos haar hebben en jij kalend bent.
Je mag gerust zijn
Grasshopper is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.