Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juni 2012, 11:47   #16
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Ik kom op dit forum om dingen te lezen over haar, haarproblemen en de oplossingen daarvoor. En ik zit niet te wachten op de stand van zaken bij iemand op het gebied van transformatie van man naar vrouw. Iedereen moet dat voor zichzelf weten en ik heb er verder geen problemen mee maar ik hoef er niet mee geconfronteerd te worden. Ik denk dat daar geschiktere forums voor zijn. Mocht het zo zijn dat ik de enige ben die zich aan dit soort fotos stoort, en aan vragen als 'vind je dit dan niet vrouwelijk' en 'lijk ik al op gigi ravelli' en mochten moderaters tegen dit soot dingen geen bezwaar hebben, dan is dat ook prima en dan is dit blijkbaar niet de juiste plek voor mij om aan informatie te komen over haarproblemen en ga ik wel naar Engelse of Amerikaanse forums.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2012, 16:21   #17
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Deze moderator gaat in ieder geval mensen niet tegenhouden als ze willen schrijven over hun strijd tegen haaruitval of hun gevecht voor mooi haar. Om wat voor reden ze die strijd ook voeren.

Ik begrijp de opwinding ook niet helemaal. Je kunt toch ook iets lezen of zien, denken van 'mij interesseert dit niet' en dan verder gaan? Beetje als met TV, zappen. Dan blijf je ook niet bij een rotprogramma hangen om je er even lekker aan te kunnen ergeren

Maar goed, ik hoop dat je alle informatie die je nodig hebt dan vindt op een buitenlands forum. Uiteindelijk gaat het er om dat iedereen zijn of haar eigen weg vindt!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2012, 20:07   #18
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Deze moderator gaat in ieder geval mensen niet tegenhouden als ze willen schrijven over hun strijd tegen haaruitval of hun gevecht voor mooi haar. Om wat voor reden ze die strijd ook voeren.

Ik begrijp de opwinding ook niet helemaal. Je kunt toch ook iets lezen of zien, denken van 'mij interesseert dit niet' en dan verder gaan? Beetje als met TV, zappen. Dan blijf je ook niet bij een rotprogramma hangen om je er even lekker aan te kunnen ergeren

Maar goed, ik hoop dat je alle informatie die je nodig hebt dan vindt op een buitenlands forum. Uiteindelijk gaat het er om dat iedereen zijn of haar eigen weg vindt!
Ik vind je redenatie krom. 'Om wat voor reden ze die strijd ook voeren', dus als ik een strijd voer om een mooie schaamhaargroei te hebben en daarvoor foto's van mijn ballen upload elke week dan kan dat? Nee dan zul je waarschijnlijk een grens trekken. Daar is een moderator voor. Die grens kan je trekken wanneer je wil en dus ook trekken bij posts over gendertransformatie en in hoeverre een man al op gigi ravelli lijkt. Maar dat doe je blijkbaar niet dus dan niet. veel succes met het forum.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2012, 21:27   #19
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Ik vind je redenatie krom. 'Om wat voor reden ze die strijd ook voeren', dus als ik een strijd voer om een mooie schaamhaargroei te hebben en daarvoor foto's van mijn ballen upload elke week dan kan dat? Nee dan zul je waarschijnlijk een grens trekken. Daar is een moderator voor. Die grens kan je trekken wanneer je wil en dus ook trekken bij posts over gendertransformatie en in hoeverre een man al op gigi ravelli lijkt. Maar dat doe je blijkbaar niet dus dan niet. veel succes met het forum.
Wat zeg je daarmee? Dat gendertransformatie iets vies is? Pervers, taboe, aanstootgevend, in strijd met de openbare zeden? En dat de mensen die daarmee worstelen in een verdomhoekje moeten worden gestopt? Weggemoffeld, uitgehoond, verborgen, uit zicht gehouden, weggemodereerd?

Sorry, maar daar werk ik niet aan mee. Zoals gezegd, laat mensen in hun waarde en oefen eens in verdraagzaamheid en tollerantie. Niemand verplicht je om alle discussies te volgen.

En nee, ik trek hier zeker geen grens. Als het je werkelijk hoog zit, rapporteer het dan. Ik ga er dan nog steeds geen actie op nemen, maar we kunnen zien of de rest van de moderators en de webmaster vinden dat hier wel een grens moet worden getrokken. En als ze dat vinden, dan kun jij hier rustig je informatie blijven halen en dan ben ik degene die weg gaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2012, 22:16   #20
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Je probeert me nu voor de tweede keer in een hokje te plaatsen waarvan ik al heb aangegeven dat ik daar niet in zit. Zwak dat je een discussie wil winnen door mij te betichten van onverdraagzaamheid. Ik heb al gezegd dat ik er niks op tegen heb, dat iedereen moet doen wat die zelf wil, en dat iedereen daar recht op heeft. Maar ik heb ook gezegd dat ik wanneer ik informatie over haren wil vergaren op een HAAR forum, niet geconfronteerd wil worden met foto's van geslachtswisselingen en pogingen om op gigi ravelli te lijken. Ik snap dat mensen daar over van gedachte willen wisselen, maar daar zijn ANDERE forums voor. Net als dat ik niet op een genderforum fotos plaats van haarsituaties. En met mijn (extreme) voorbeeld heb ik willen aangeven dat jou argument van het niet willen trekken van een grens nergens op slaat omdat je die wel degelijk zou willen trekken bij bepaalde situaties die net zo goed raakvlakken hebben met haarsituaties (genderfoto= haar want haar moet groeien, fotos van ballen= haar want haar groeit op ballen). Maar we zullen het niet eens worden zie ik dus ik zal de rest van het forum niet vervelen met een eindeloze discussie ik zeg er verder niks meer over.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2012, 00:17   #21
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Denk dat huid&haar aan Spider een goeie hebben. Zal wel een extra oplage komen !
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2012, 01:52   #22
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Denk dat huid&haar aan Spider een goeie hebben. Zal wel een extra oplage komen !

Voor mij zelfs reden om niet aan dat artikel mee te werken. Intussen groeien mijn haartjes gestaag door en mogen jullie hier de discussie verder voortzetten.

Waarvan akte!
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.