Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 oktober 2012, 23:11   #16
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Customer Bekijk bericht
Even voor de beeldvorming:

Haarzakjes/wortels/grafts bestaan uit lijnen van nature op je hoofd vanaf de geboorte al. Ga maar is met een kort gemillimeterd ( standje 1 ) voor de spiegel staan, en kijk maar is goed met een vergroot glas hoe je haren zijn opgebouwd. Kennelijk is dat de reden dat klinieken de haarlijnen/opvul methoden zo invullen.

Succes !
sorry maar je hoofdhaar groeit niet in perfecte rijen zoals je het voorsteld.
Reden waarom ze dit zo doen, is puur uit gemak .
De slits worden zo snel naast mekaar in rijen aangemaakt waar nadien dan een koppel verpleegsters de greftjes inplanten in snel tempo
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2012, 14:14   #17
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Natuurlijk is het niet 100% symmetrisch, dat snapt iedereen ook nog wel, Goodmorning!!..
Maar je haar is wel opgebouwd uit haarlijnen/rijen. Ik denk dat je jezelf even moet verdiepen, voordat je dit soort onfeitelijkheden plaatst, want je schept nu een negatief beeld, terwijl het een natuurlijke gang van zaken is.
Mij persoonlijk maakt het geen bal uit wat jij ervan vindt, alleen voor de mensen die van plan zijn een HT te ondergaan, maak je nu wijs dat het onnatuurlijk is, terwijl dat niet correct is.
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2012, 14:16   #18
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco83 Bekijk bericht
Ik vind het er in ieder geval erg goed uitzien na 2,5 week. Ik ga 5november naar Istanbul en word ook behandeld bij Esteworld. Blijf je de komende tijd volgen zodat ik me een beetje kan voorbereiden ik kan nu al niet wachten. Is het eigenlijk mogelijk om een pet te dragen bij je terugvlucht of mag dat nog niet?
Goede keus Remco .
Nog 4 weken en dan kan de behandeling beginnen, spannend!
Je krijgt op de laatste dag een "hoedje" die kun je dragen zolang dat nodig is. Ikzelf heb dat hoedje ongeveer een week gedragen omdat het toen nog niet goed hersteld was. Nu draag ik inmiddels een pet/beanie muts of wat dan ook. Omdat je nog wat rode lijnen ziet op mijn hoofdhuid. Succes bro!
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2012, 20:38   #19
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
thanx man bedankt voor je antwoord. Blij om te horen dat je iets krijgt om op je hoofd te doen. Heb me haar nog nooit geheel geschoren gehad dus dat zal wel even wennen zijn. Ik krijg een maximale behandeling en hoop dat het er uiteraard zo veel mogelijk zullen worden dat mijn donorgebied het toelaat. Ik ben nu 29 en heb al een jaar of 10 problemen met mijn haar en nu is het wel erg dun geworden. Heb nog wel overal haar maar van voor naar achter totaan me kruin is het erg dun, dus heb nu zoiets het is nu of nooit. Vond een transplantatie in nederland veel te duur en kwam via internet bij Turkije terecht en heb uiteraard eerst even gecheckt of het allemaal wel betrouwbaar is.
Heb een week vrij hoop dat dit voldoende is weet niet hoe jij dat ervaren hebt? Heb toch liever niet dat iedereen het weet. succes met je herstel
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2012, 21:19   #20
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Customer Bekijk bericht
Natuurlijk is het niet 100% symmetrisch, dat snapt iedereen ook nog wel, Goodmorning!!..
Maar je haar is wel opgebouwd uit haarlijnen/rijen. Ik denk dat je jezelf even moet verdiepen, voordat je dit soort onfeitelijkheden plaatst, want je schept nu een negatief beeld, terwijl het een natuurlijke gang van zaken is.
Mij persoonlijk maakt het geen bal uit wat jij ervan vindt, alleen voor de mensen die van plan zijn een HT te ondergaan, maak je nu wijs dat het onnatuurlijk is, terwijl dat niet correct is.
waarom zou ik me hierin moeten verdiepen? kom op zeg
Ik breek je behandeling toch niet af? zal wel goedkomen eens het wat langer is
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 15:59   #21
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco83 Bekijk bericht
thanx man bedankt voor je antwoord. Blij om te horen dat je iets krijgt om op je hoofd te doen. Heb me haar nog nooit geheel geschoren gehad dus dat zal wel even wennen zijn. Ik krijg een maximale behandeling en hoop dat het er uiteraard zo veel mogelijk zullen worden dat mijn donorgebied het toelaat. Ik ben nu 29 en heb al een jaar of 10 problemen met mijn haar en nu is het wel erg dun geworden. Heb nog wel overal haar maar van voor naar achter totaan me kruin is het erg dun, dus heb nu zoiets het is nu of nooit. Vond een transplantatie in nederland veel te duur en kwam via internet bij Turkije terecht en heb uiteraard eerst even gecheckt of het allemaal wel betrouwbaar is.
Heb een week vrij hoop dat dit voldoende is weet niet hoe jij dat ervaren hebt? Heb toch liever niet dat iedereen het weet. succes met je herstel
Je bent in goede handen bij Esteworld, geloof me op mijn woord.
Alles is tot in de puntjes geregeld. Je hoeft je nergens druk om te maken. Ze bellen je zelfs 1 of 2x per dag of alles naar wens is, dat is toch service!
De chauffeurs zijn super aardig, en het medische team ook! Ik heb het zeer naar mijn zin gehad, buiten de behandeling om. Ik leg zelf snel contacten, en ben ook met de chauffeur naar het stadion geweest van Galatasaray, leuk toch!

Als je werk het toelaat om een pet/muts/hoedje te dragen zou ik je dat inderdaad aanbevelen. Ik ben nu op 2 dagen na, 3 weken thuis en nu kan ik op straat lopen zonder hoofddeksel. Succes en hou me op de hoogte!
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 20:51   #22
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt en dat ik in goede handen ben. Ik ga je zeker op de hoogte houden. Is er eigenlijk wifi in de kliniek moet me toch een aantal uren zien te vermaken dan neem ik me tablet mee. Gelukkig heb ik werk waarbij ik een pet kan dragen maar ga toch ff proberen of ik een weekje extra vrij kan krijgen lijkt me toch even wat prettiger.
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 22:09   #23
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Geen idee eigenlijk! Ik heb me prima vermaakt met de TV, en je bent natuurlijk sowiezo de eerste 2 uren onder de indruk wat er allemaal gebeurt. Tijd vloog voorbij, alleen het laatste uurtje duurde wat lang. Jij hebt mooi je tablet mee, dus je vermaakt je wellicht goed.
Succes man
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 22:10   #24
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Voor iedereen die mijn blog volgt:

Update : )

Mijn haartjes beginnen nu echt uit te vallen !! 2 dagen geleden meldde ik nog dat ze goed mee groeiden, maar grappig genoeg zijn ze gister en vandaag aan het uitvallen. Op naar de volgende fase!!!
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2012, 11:59   #25
Haar-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2012
Berichten: 8
Ben benieuwd, ik ben nieuw op dit forum, maar heb al erg veel gelezen! Ik denk dat ik uiteindelijk ook in Turkije voor een haar behandeling ga.
Laat maar weten, als je nog nieuwtjes hebt!

Cheers!
Haar- is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2012, 15:11   #26
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Welkom

Verstandige keus om naar Turkije te gaan, echter is er maar 1 gecertificeerde kliniek, en dat is Esteworld. Dat is een feit, geen speld tussen te krijgen. Dus kies zeer zorgvuldig uit voor welke kliniek je gaat, maar ik beveel je Esteworld aan. Ik zal binnenkort weer een update geven, over een maandje of 2. Nu zijn er momenteel geen bijzonderheden, het haar is uitgevallen, mijn eigen haar groeit en nu is het simpelweg afwachten! Succes man!
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2012, 12:38   #27
Haar-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2012
Berichten: 8
Ja ik geloof dat Esteworld goed is, heb veel goede ervaringen van anderen gelezen. Ik vraag me alleen af hoeveel het nu echt goedkoper is als in NL. Ik ben ook bang dat ik erg veel grafts moet hebben, aangezien mijn haar van boven volledig is uitgedund, wat dus erg prijzig kan gaan worden.... offerte is al aangevraagd bij Esteworld dus ff afwachten
Haar- is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2012, 13:14   #28
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Nou paar duizend euro gaat het je schelen! Vergelijk de prijzen na je offerte maar met die van Nederlandse of Belgische aanbieders voor hetzelfde aantal grafts. Je zult schrikken van het verschil, terwijl de kwaliteit van Esteworld nog beter is. Beter omdat zij voorloper zijn in de wereld mbt nieuwe technieken en ervaring. Westerse landen lopen hier nog iets op achter. Succes met je offertje, ben benieuwd!
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2012, 21:21   #29
websenior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2012
Berichten: 78
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Customer Bekijk bericht
Nou paar duizend euro gaat het je schelen! Vergelijk de prijzen na je offerte maar met die van Nederlandse of Belgische aanbieders voor hetzelfde aantal grafts. Je zult schrikken van het verschil, terwijl de kwaliteit van Esteworld nog beter is. Beter omdat zij voorloper zijn in de wereld mbt nieuwe technieken en ervaring. Westerse landen lopen hier nog iets op achter. Succes met je offertje, ben benieuwd!
Dit is echt onzin. Turkse klinieken gebruiken een motortje waarmee ze in minder tijd grotere hoeveelheden grafts kunnen uitnemen. In de westerse klinieken gaat dit manueel. De keuze voor een motortje heeft als risico dat een groter percentage van de grafts het niet haalt. Het zou mij niet verbazen indien je daardoor uiteindelijk hetzelfde bedrag betaald per succesvol geplante graft als in de westerse klinieken. Als 'bonus' heb je dan ook nog eens een sterker uitgedund donorgebied, waardoor je keuzes in de toekomst beperkt zullen zijn.

Natuurlijk zijn er gelukkigen bij wie wel een groot deel van de grafts het overleven. Maar dat is helaas de minderheid. Als je de resultaten doorneemt die op dit forum zijn neergezet, dan zegt dat genoeg.

Desalniettemin hoop ik voor jou dat je tot die minderheid behoort die wel een heel mooi resultaat behaald voor relatief weinig geld.
websenior is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2012, 23:43   #30
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door websenior Bekijk bericht
Dit is echt onzin. Turkse klinieken gebruiken een motortje waarmee ze in minder tijd grotere hoeveelheden grafts kunnen uitnemen. In de westerse klinieken gaat dit manueel. De keuze voor een motortje heeft als risico dat een groter percentage van de grafts het niet haalt. Het zou mij niet verbazen indien je daardoor uiteindelijk hetzelfde bedrag betaald per succesvol geplante graft als in de westerse klinieken.
Ik heb eens informatie over deze extractiemotortjes gezocht.

Er is wel verontrustend weinig over te vinden.
Maar ik heb het gevoel dat die motors één haar herkennen maar niet de graft.
Dus je kan geluk hebben bij meerharige grafts, maar de kans op een beschadigde graft is toch groot.

Maw: 3000 grafs in Turkije zijn ongeveer 3000 haren met een grotere kans op beschadiging.
3000 grafs in België of Nederland zijn ongeveer 6000 haren met een kleinere kans op beschadiging.

Dus bij deze treed ik websenior bij in zijn bewering dat Turkse klinieken niet vanzelfsprekend goedkoper zijn.

Maar dit is enkel mijn vermoeden, ik ben het niet zeker.
Maar waarom zijn deze klinieken zo stilzwijgend over hun extractiemachines.
Ik vind het maar verdacht.
geted is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.